Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 июня 2024 PRO

Катерина

Адміністратор, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по роботі з клієнтами

с 11.2023 по наст. время (7 месяцев)
DIM 9000, Київ (Приватні особи)

* документальний супровід клієнтів;
* підготовка та укладання договорів;
* координація звернень клієнтів у CRM системі (створення, опрацювання та закриття, згідно матриці відповідальності);
* консультація по фінансовим питанням (структура тарифу, пояснення нарахувань по платіжкам за комунальні послуги);
* консультація по банківським платіжним системам (створення шаблонів різних мобільних банків, допомога в здійсненні платежів);
* розробка покрокових інструкцій для клієнтів;
* оформлення договорів з ДТЕК та Ясно, надання детальної консультації та повного супроводу в процесі заключення прямих договорів;
* формування замовлення канцелярії для офісу дільниці;
* створення паперових та електронних реєстрів;
* опрацювання та редагування великих баз данних.

Адміністратор салону краси

с 04.2023 по 11.2023 (7 месяцев)
Redline, Київ (Краса, фітнес, спорт)

* Відкриття та закриття салону;
* Консультування клієнтів про послуги та ціни, а також по асортименту косметики;
* Оформлення записів та розрахунок клієнтів у системі 1С;
* Ведення онлайн записів через Viber, Telegram, Instagram;
*Формування щоденних звітів.

Адміністратор магазину

с 10.2018 по 02.2023 (4 года 4 месяца)
Digel-Benvenuto / Lerros (TD Mann), Київ (Роздрібна торгівля)

Прийом вхідної документації від ТРЦ та розподіл її в необхідні відділи, перед відправленням в офіс компанії;
Допомога в оформленні заявок на повернення товару клієнтами;
Вирішення конфліктних питань;
Контроль наявності необхідної канцелярії та справності роботи оргтехніки;
Формування замовлення (канцелярії та товару);
Проведення співбесід з потенційними кандидатами;
Допомога з заповненням документів на працевлаштування;
Проведення розрахунку співробітників, що звільнились;
Складання графіків роботи;
Навчання продавців (технікам активних продажів, вивченню асортименту,
розмірних сіток, роботи з 1С і т.д);
Постановка задач на день/тиждень та контроль їх виконання;
Контроль та забезпечення виконання персоналом стандартів обслуговування, а
також виконання індивідуальних планів продажів;
Проведення тренінгів та створення навчальних матеріалів для покращення
продажів;
Організація коректного виконання переоцінки товару;
Розміщнення товару на складі, та оптимізація складського приміщення магазину відповідно сезонним потребам;
Організіція та проведення переобліку в магазині;
Пакування та відправка інтернет замовлень Новою поштою;

Маю досвід відкриття нового магазину, а також досвід в закритті магазинів мережі.

Продавець-консультант

с 04.2017 по 10.2018 (1 год 6 месяцев)
Roy Robson (TD Mann), Київ (Роздрібна торгівля)

Консультація по асортименту, якостям, посадкам та моделям; Підбір Total Looks; Підтримка чистоти та порядку в торговельному залі; Дотримання вимог візуального мерчендайзингу; Участь в проведенні інвентаризацій, зміні колекцій; Розрахунок клієнтів в системі 1С.

Образование

Національний Університет Харчових Технологій

Якість, стандартизація та сертифікація, Київ
Высшее, с 2009 по 2014 (5 лет)

Знания и навыки

Організованість Лідерство Комунікабельність Користувач 1С Ведення документації Управління командою Управління магазином Наполегливість Підбір персоналу Інвентаризація Управлінські навички Контроль цінників Оформлення вітрини Адміністративна робота Управління персоналом Продаж одягу Проведення касових операцій

Дополнительная информация

Мої особисті якості: проактивність, чесність, гіпервідповідальність; стресостійкість.

Люблю читати, займатись спортом, подорожувати.
В роботі ціную баланс робота/відпочинок, ціна/якість; маю розуміння, що сервіс та побудова сильної команди позитивно зміцнює стосунки між продавцем та покупцем.

Розглядаю графік 2/2 або 3/2 (5/2 на 8 годинний робочий день)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: