Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 марта 2024 Файл

Оксана

Адміністратор

Возраст:
42 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Кабанова Оксана Сергіївна
Мета: Заміщення вакантної посади секретаря, особистого помічника керівника, адміністратора, офіс менеджера , менеджер по продажам.
Дата народження 15.12.1981р.
Адреса проживання: м. Київ, вул. Салютна
Контактна інформація: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан : заміжня
Водійські права: категорія В
Освіта вища:
ВУЗ «Інститут реклами» 1999-2004р.р.
Спеціальність: Маркетолог-рекламіст

Досвід роботи:

ТОВ «Студія Арт»
Посада: Менеджер
Пошук нових клієнтів та поточна робота з існуючими
Заохочення клієнтів до співпраці та укладення з ними договорів
Виконання планів продажу

ТОВ «Каштанове місто»
Посада: Менеджер з адміністративної діяльності
Приймання телефонних дзвінки і відвідувачів, з'ясовування їхні потреби
Переадресування вхідних і управління вихідними телефонними дзвінками, приймання і відправляння електронних листів, запис повідомлення для співробітників
Оброблення вхідної і вихідної кореспонденції
Ведення роботи з офісною електронною поштовою скринькою
Підготовка і оформлення документації, необхідної для організації

ТОВ «Компанія Альянс Текнолоджіз»
Посада:Секретар
Робота з документами (діловодство)
Прийом і розподіл дзвінків
Прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції
Участь в організації різних масових заходів
Підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника,
Оформлення наказів, розпоряджень
Складання договорів по шаблонах.
Замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів забезпечення життєдіяльності офісу
Облік роботи співробітників
Замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;контроль чистоти і порядку в офісі
Виконання особистих доручень керівника
Організція конференцій (більше ніж на 100 осіб)
Організація семінарів( на 10-15 осіб)

ТОВ КОМПАНІЯ ІНГРЕДІЯ
Посада: секретар
•Ведення діловодства;
•Приймати та відправляти кореспонденцію та реєструвати її.
•Прийом відвідувачів
•Досконале знання роботи із технічними засобами
•Складати прості листи та короткі розпорядчі документи на підставі усних вказівок директора підприємства.
•Прийом телефонних дзвінків;
•Організація прийомів і нарад;
•Замовлення канцтоварів і інших речей, необхідних для життєдіяльності офісу та ін.
•Виконувати роботу з документального забезпечення кадрової діяльності підприємства (оформлення наказів з особового складу).
•Оформлення договорів
•Вчасно робити прихід товару (документально).
•Проводити добір документів на архівне зберігання.
•Підтримувати робоче місце і техніку, працездатному стані.
• Продаж товарів клієнтам
• Пошук нових клієнтів
• Робити рахунки та видаткові накладні
• Робота з НП по відгрузкам
•Виконувати всі інші вказівки безпосереднього керівника, що стосуються його роботи.

Про себе Зібраність, пунктуальність, здатність до навчання, працездатність, цілеспрямованість, стресостійкість, висока ступінь відповідальності, комунікабельність,старанність, вміння працювати в команді, дисциплінованість, акуратність, маю організаторські здібності.
Без шкідливих звичок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: