Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 27 апреля 2024 Файл

Алла

Економіст

Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Алла Старицька
Контактна інформація:
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber, Telegram)

E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

1. Освіта
Харківський інженерно-економічний інститут
Економічний факультет
Спеціальність – Інженер-економіст
1985 - 1991

2. Досвід роботи
– Жовтень 2003 - Вересень 2023
Харківська дирекція АТ «Укрпошта»
Посада – начальник відділу економіки та фінансів

Обов'язки:
• Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства (на базі SAP, ЄРП)
• Складання та обґрунтованість щорічних фінансових планів та виробничих програм
підприємства
• Розробляння бюджету руху грошових коштів підприємства
• Контроль за ходом виконання бюджету доходів та дотримання бюджету витрат
підприємства
• Формування план-завдань для виробничих підрозділів (відділень поштового зв’язку) та
контроль за їх виконанням
• Розрахунок рентабельності відділень поштового зв’язку
•Консолідація інформації за напрямами та видами бізнесу, формування фінансової та
управлінської звітності
• Підготовка аналітичних матеріалів та презентацій для проведення
• Розрахунок вартості послуг по договорах, економічне обгрунтування послуг,
економічна ефективність надання послуг
• Підготовка періодичної звітності в установлені терміни

– Грудень 1994 — Жовтень 2003
Харкіська виробнича техно-торгова фірма «Берізка-сервіс»
Посада – економіст I категорії

Обов'язки:
• Планування показників діяльності структурних підрозділів
• Контроль за ходом виконання планових завдань підприємством та його підрозділами.
• Підготовка періодичної звітності в установлені терміни
• Розрахунок вартості товарів для продажу

3. Ключові навички

• Word, Excel, Power Point

• спеціальні програми – SAP, ЄРП (аналіз показників підприємства)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: