Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 марта 2024 Файл

Ірина

Помічник керівника, адміністратор

Возраст:
42 года
Город:
Ирпень

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Костюкевич Ірина Петрівна
Дата народження: 31.08.1981р
Місто : Ірпінь
Сімейний стан: заміжня
Громадянство: українське
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail – [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта вища: у 2006 р закінчила Кременчуцький університет економіки, інформаційних технологій і управління – здобула кваліфікацію облік і аудит. У 2008 році здобула кваліфікацію менеджер – економіст.
Досвід роботи:
01.11.2007-20.10.2008 АК «Київенерго» «Теплові мережі Київенерго»
посада: експедитор з перевезень вантажів;
20.10.2008 – 01.04.2014 переведена на посаду економіст у відділ договорів;
01.04.2014 – 30.04.2018 переведена на посаду фахівця адміністративно – господарського відділу;
02.05.2018 -19.10.2018 КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» СП «Київські теплові мережі»
посада: фахівець 1 кат. адміністративно – господарського відділу;
19.10.2018 – 25.08.2023 посада: начальник адміністративно-господарського відділу.
Основні обов’язки:
Контроль та організація :
- ведення обліку (матеріали, запчастини, основні засоби, малоцінні необоротні активи, малоцінні швидкозношувані предмети);
- ведення табельного обліку;
- укладення договорів на господарські послуги : технічне обслуговування ліфтів, технічне обслуговування автоматів газованої води, дератизація, дезінсекція; ремонт та обслуговування кондиціонерів, ремонт холодильників, послуги з чищення брудопоглинаючого покриття;
- формування бюджету витрат на : меблі, канцелярські товари, миючі засоби (для прибиральниць), придбання товарно-матеріальних цінностей на утримання приміщень будівель та споруд і т.д.;
- формування, планування, узагальнення бюджету підрозділу: бізнес-плану, планів: щомісячного, щоквартального, річного, поточного, оперативного, актуалізованого, для тарифів; витрат за видами операційної діяльності, експлуатації;
- слюсарних, сантехнічних, електротехнічних, вантажно-розвантажувальних, теплотехнічних, ремонтних робіт у адміністративній будівлі, відповідальність за експлуатацію водопровідних та каналізаційних мереж , пожежну безпеку будівель, споруд, приміщень, експлуатацію пожежної сигналізації , первинних засобів пожежогасіння, їх облік, збереження, безпечну експлуатацію, утримання збереження у справному стані, проведення спостережень, оглядів та своєчасного ремонту будівель, споруд, приміщень та утримання у належному санітарно-технічному стані територій, метрологічне забезпечення , засобів вимірювальної техніки;
- складання графіку осіннього та весняного оглядів. Надання заявок на поточні ремонти;
- надання заявок на виготовлення штампів, отримання, відтиск та облік в журналі, підготовка наказу про відповідальність. Підготовка актів та процедура знищення, контроль списання печаток та штампів.

Знання мов:
Українська – вільно
Російська – якщо потрібно

Знання та навички:
Вільний користувач ПК: MS Excel, MS Word, MS Office, E-mail

Додаткова інформація:
Пунктуальність, відповідальність, оперативність, креативність, комунікабельність, вміння самостійно приймати рішення.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: