Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ірина

Керівник відділу продажу

Рассматривает должности:
Керівник відділу продажу, Керівник контакт-центру, Керівник кол-центру, Адміністратор
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Кривой Рог
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ірина Волковницька-Виборна

1.07.1989г (36 років), Кривий Ріг, Україна
Пріорітетні посади:
керівник контакт-центру, керівник відділу продажів

Контакти:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ірина Волковницька-Виборна (E-mail)
FB профіль​

Телеграм

Володіння мовами:
українська- рідна, російська- рідна, англійська- читання, переклад,
ділова та технічна комунікація (письмово)

Освіта: Донецький Університет Економіки та Права,
факультет Економіки та Підприємництва, спеціальність- фінанси

Досвід роботи:
08.2023-07.2025
Керівник відділу продажу в інтернет-магазині Sezon Shop
Посадові обов'язки:
-керівництво відділом продажу та складу
-аналіз попиту та підбір оферів для реклами
-контроль якості обслуговування клієнтів (дзвінки,соц.мережі)
- вирішення проблемних питань із замовленнями
-комунікація з суміжними відділами
-ведення звітності обороту магазину
-контроль залишків на складі
-супровід технічних питань CRM-системи (Trend CRM та LP- CRM)

02.2021 - 07.2023
Керівник напрямку в IT компанії All Right
Посадові обов'язки:
-керівництво напрямом "вхідна лінія" -складання скриптів/ чек-листів
-проведення спільних зустрічей з командою/ 1to1 -прослуховування та
оцінювання дзвінків
-складання КПІ, підрахунок премій
-контроль та аналіз SLA по ринках
-аналіз звітів по лідам, що надійшли/ баланс пріоритетів і самоброні уроків
клієнтами - вивантаження фейлових оплат
- комунікація з адміністраторами з питань багів у системах/конфліктних
питань з клієнтами -заведення тасків по виникаючих
несправностям/комунікація з тех.підтримкою робочих систем/ контроль
реалізації тикетів - зустрічі з суміжними підрозділами / публікація новин
для відділу адміністрування - графік віджету з розподілу завдань в АМО
срм, налаштування тригерів в АМО срм
-додавання/видалення користувачів у робочі системи, контроль
надання/видалення доступів до робочих файлів
-перевірка наявності угод без відповідальних осіб /призначення
відповідальних

04.2018 – 01.2020
Керівник відділу продажів у КЦ “Expert call”
-прийом на роботу, навчання, контроль якості обслуговування, складання
графіка, підвищення ефективності роботи, покращення показників
-Написання та впровадження скриптів продажів, пошук та розробка
акційних пропозицій з метою збільшення середнього чека-Аналіз роботи
відділу (апрув, конверсія, середній чек, викуп), ведення звітності
-Відстеження ринку товарного бізнесу, оцінювання пропозицій
конкурентів, пошук трендових офферів

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: