Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2024 PRO

Олеся

Бізнес-аналітик, фінансовий контролер, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер бек-офісу

с 10.2020 по наст. время (3 года 7 месяцев)
DTEK, Київ (Енергетика)

Аналіз та контроль бюджету
• Контроль оплат та платіжної дисципліни
• Планування та бюджетування в рамках місяця, тижня, дня
• Контроль договорів, умови оплати, відстрокування платежів
• Робота з договорними документами та первинною документацією
• Участь в розробці та тестуванні скриптів
• Аналіз, опис вимог, розробка, вдосконалення та впровадження бізнес процесів
• Підготовка фінансових звітів та презентацій
• Підтримка бізнесів в плануванні та організації платіжних процесів ( в т.ч числі
офіси Європи)
• Комунікації з СFO та виявлення проблемних етапів в бізнес-процесах
• Розробка функціональних вимог, розпоряджень та процедур
• Контроль оплат та платіжної дисципліни
• Підтримка менеджерів в плануванні та організації платежів
• Відповідальність за формування та контроль виконання плану надходжень і платежів
(cash flow) на місяць і платіжного календаря , інтерпретація відхилень
• Участь у формуванні бюджетноі політики та затвердження фінансового плану для
компаній групи, коригування фінансових планів
• контроль та оперативний аналіз кредиторськоі / дебіторськоі заборгованності
• контроль внутрішніх трансферів для забезпечення платежів бізнесів групи

Персональний асистент

с 08.2019 по 09.2020 (1 год 1 месяц)
DTEK, Київ (Енергетика)

• travel – support, робота з візовими центрами
• Контроль дедлайнів та персональног обізнес-календаря
• Планування відряджень, участь у конференціях , навчання та бізнес-заходів
• Підготовка протоколу нарад, сповіщення всіх участників, контроль та звіт по статусах
виконання задач
• Менеджмент та супроводження персональних бізнес-проектів директора
• Комунікації та налагодження робочих процесів з керівниками департаментів та
менеджментом, щодо вирішшення біззнес-задач
• Врегулювання конфліктних ситуацій
• Підготовка звітів по запиту директора. Аналіз звітів з висновками
• Участь в розробці та підготовці бізнес-плану
• Перевірка документів ,котрі надаються на візування керівнику
• Робота з платіжними системами
• Внутрішні комунікації відносно організацій заходів всередині компаніі
• Виконання персональних доручень керівника

Образование

Національний гірничий університет

Фінанси та аудит, Дніпро
Высшее, с 2008 по 2013 (5 лет)

Національний гірничий університет

Інженер конструктор, Дніпро
Высшее, с 2007 по 2012 (5 лет)

Знания и навыки

MS PowerPoint Power Query MS Power BI MS Word Работа с оргтехникой MS Excel Уміння аналізувати Продуктивність Формування зведених таблиць Користувач ERP-системи Планування бюджету Користувач 1С 1С:Підприємство Контроль кредиторської заборгованості Сервіс Вчасно Уважність

Знание языков

  • Английский — средний
  • Немецкий — начинающий
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Про себе
Маю активну життєву позицію, клієнтоорієнтована та позитивно налаштована, підхожу творчо до вирішення поточних операційних завдань, вважаю, що немає задач, котрі неможливо вирішити. Вважаю свою сильною стороною наполегливість та роботу на результат команди. Аналізую помилки, оптимізую роботу. Уважна до деталей. Вважаю, що завжди є чому вчитися.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: