Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 мая 2024 Файл

Наталія

Спеціаліст з продажів

Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Наталія
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
еmail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).
Місце проживання: м. Київ.
Освіта: Вища (УНП м. Київ) педагог. Середні (УАНМ Київ) медична сестра.
Досвід роботи понад 18 років: В2В-13років (медицина, будівництво, продукти харчування), В2С-5 років
(аптечний бізнес, HoReCa, салони краси).
Проявила себе у роботі як професіонал, який вміє вести великі замовлення, приймати вірні рішення, керувати відділом (до 10 чол.). Активний співробітник.
Досвід роботи:
з 2021р. по сьогодні працюю в «Епіцентр К» - заступник керівника з активних продажів.
з 2019р. по 2021р. ТОВ "Апексмед" – заступник директора з продажу.
з 2016р. по 2019р. ТОВ «Екомед» - помічник гол. бухгалтера.
з 2012р. по 2015р. ТОВ «Київфарма» – керівник відділу маркетинга.
з 2007р. по 2011р. ТОВ "Фарм-Союз" - маркетолог.
з 2005р. по 2007р. ТОВ Севкабель Україна - маркетолог.
з 2003р. по 2005р. ТОВ ТМ "DESSANGE" – маркетолог.
Обовязки:
- Пошук покупців. Встановлення контакту. Виявлення потреб;
- Презентація товару компанії. Робота з запереченнями покупця;
- Закриття угоди. Післяпродажний супровід;
- Оформлення первинної бухгалтерії (договору, рахунки, видаткові, податкові, повернення);
- Участь у тендерах в Прозоро. Оформлення документації, проведення торгів;
- Оформлення бюджетних продажів;
- Знання програми CRM, 1С;
- Управління відділом продажів до 10 чол. (плани, завдання, звіти, навчання персоналу).
- Наявність своєї напрацьованої бази клієнтів.
Бугалтерія:
- Управління клієнт- банком (створення виписок, розподіл оплати);
- Перевірка, виписка первинної документації;
- Проведення податкових, коригувань, повернень;
- Взаєморозрахунки з контрагентами (акти звірок, повернення грошей по банку);
- Робота в бухг. Програмах Медок, 1С, Флайдок, Потамус (реєстрація податкових, видаткових, коригуваннь).
Маркетинг:
- Аналіз діяльності конкурентів, ціновий моніторинг;
- SWOT-аналіз (сильні, слабкі сторони, можливості та загрози компанії);
- Складання маркетингового плану на рік та його виконання;
- Робота з підрядниками з внутрішньої та зовнішньої реклами, сувенірной продукцією;
- Складання логотипу та бренд-буку компанії;
- Володіння графічними програмами (Illustrator, Photoshop, CorelDraw, QuarkXPress) наявність диплома;
- Робота зі ЗМІ (статті до газет, журналів, відеороликів);
- Проведення маркетингової активності (акції, cross sales, партнерські продажі, мерчендайзинг);
- Налаштування та розробка контекстної та таргетованої рекламної кампанії;
- Просування сайту. Наповнення інформацією щодо збільшення лідів на сайті через SRM канали.
Диплом Digital-маркетолога.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Менеджер з продажу (retention)
45000 грн, Киев, Чернигов, Удаленно

Менеджер з продажу
Киев

Менеджер по продажам
12000 грн, Киев

Sales manager
Киев

Менеджер по продажам
23000 грн, Киев

Менеджер з продажу
15000 грн, Киев, Удаленно

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: