Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 мая 2024 Файл

Олена

Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер

Возраст:
41 год
Город:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Олена, 41 рік
Помічник/асистент керівника, офіс-менеджер
(бажано в Вознесенівському районі м.Запоріжжя)

Сімейний стан: заміжня, маю сина
Проживання: м. Запоріжжя (р-н проспекту Металургів)
Контакти: тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»),
Viber/Телеграм [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»), e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
• 2000-2005 рр. – диплом спеціаліста з відзнакою на факультеті менеджмента та права ДДАУ
• 1989-2000 рр. – ЗОШ.

Досвід работи: 18 років.
Навички: вільно володію в офісними програмами MS Word, Excel, Outlook, MeDoc; з офісною технікою.
Вільно володію українською мовою.

Попередні місця роботи:
1. З 2008 р. – займала посаду економіста у відділі забезпечення. Звільнилася у зв’язку з скороченням штату працівників офісу.
Обов’язки:
• Ведення ділового листування з органами ДПС, антимонопольним комітетом, постачальниками/підрядниками тощо;

• Робота з клієнтами по гарячій лініії;

• Складання наказів, які регулюють діяльність підрозділів та доведення їх до структурних одиниць, контроль своєчасного виконання;

• Сумісно з представниками структурних підрозділів аналіз потреби та опрацювання річного плану по забезпеченню підрозділів в ТМЦ на рік (моніторинг цін, закупка товарно-матеріальних цінностей, ремонтні работи, діагностика офісного, садового, побутового обладнання тощо);

• Закупка ТМЦ для поточних потреб підрозділів (работа з постачальниками, розрахунок витрати необхідних матеріалів, обробка рахунків);

• Виконання поточних завдань керівництва різного ступеня складності.

2. 2005-2008 рр. - ТОВ «КУА АПФ TBIH SigmaBlayser» - адміністратор, головний спеціаліст відділу продаж. Звільнилася у зв’язку припиненням діяльності фірми.

Про себе: Маю бажання розвиватися, опановувати новий досвід.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: