Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ірина

Економіст

Возраст:
44 года
Город:
Березань

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 2 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Мартинець Ірина Олексіївна
Вік:43 роки
Місто проживання:Березань
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта

ВНЗ "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
Комерційне та трудове право, Київ
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)

Київський національний торговельно-економічний університет (Київ)
Державні фінанси Спеціаліст, Київ
Вища, з 2001 по 2005 (4 роки)

Кіровоградський технікум механізації сільського господарства
Облік і аудит бакалавр, Кіровоград
Середня спеціальна, з 1996 по 1999 (3 роки)

Досвід роботи

Головний спеціаліст юридичного відділу апарату Березанської міської ради та її виконавчого комітету
З 09.2022 по 10.2023
Виконавчий комітет Березанської міської ради (Ограни місцевого самоврядування)
Обов»язки:
• Участь у забезпеченні реалізації державної правової політики у діяльності міської ради, правильного застосування законодавства.
• Здійснення аналізу матеріалів, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результатів позовної роботи, а також отримані за результатами перевірок, ревізій, інвентаризацій даних статистичної звітності, що характеризують стан дотримання законності органами виконавчої влади, підготовку правових висновків за фактами виявлених правопорушень.
• Організація претензійної та позовної роботи, представлення у встановленому законом порядку інтереси міської ради та її виконавчого комітету в судах та інших органах.
• Забезпечення участі у здійсненні організаційно-практичних заходів щодо зміцнення фінансової та трудової дисципліни, збереження комунальної власності, соціального захисту працівників міської ради.
• Надання консультацій працівникам апарату міської ради та її виконавчого комітету та юридичним службам підвідомчих структур; необхідну правову допомогу співробітникам у виконанні завдань, доручень.
• Забезпечення організації, виконання та контроль за проведенням заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням та правопорушенням, пов’язаним з корупцією

Інспектор праці
з 04.2018 по 08.2022
Управління соціального захисту населення та праці виконавчого комітету Березанської міської ради, Березань (Ограни місцевого самоврядування)
Обов»язки:
• Проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед роботодавців та найманих працівників стосовно дотримання законодавства про працю.
• Здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю.
• Здійснює державний контроль за дотриманням законодавства про зайнятість населення в частині дотримання прав громадян під час прийому на роботу та працівників під час звільнення з роботи; використання праці іноземців та осіб без громадянства; наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця; дотримання прав і гарантій стосовно працевлаштування громадян, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню; провадження діяльності з надання послуг з посередництва та працевлаштування.
• Забезпечення роботодавців і працівників інформацією та роз’ясненнями щодо ефективних засобів дотримання законодавства у межах повноважень виконкому міської ради, та запобігання можливим його порушенням.

Завідувач сектору державних соціальних інспекторів - головний державний соціальний інспектор
з 12.2016 по 04.2018
Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Березанської міської ради, Березань (Ограни місцевого самоврядування)
Обов»язки:
Головний державний соціальний інспектор управління соціального захисту населення – посадова особа управління, наділена повноваженнями для здійснення контролю за правильністю надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім”ям, державної допомоги сім”ям з дітьми, щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 11 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ними, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, інших соціальних та компенсаційних виплат, цільовим використанням коштів державного бюджету, спрямованих на цю мету .

Завідувач сектору з питань праці
з 12.2015 по 12.2016 (1 рік)
Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Березанської міської ради, Березань (Державні організації)
Обов»язки:

• забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально - трудових відносин, оплати і належних умов праці, організація ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;
• прийняття участі в розробленні та виконанні програм, заходів щодо входять до компетенції відділу з питань праці;
• здійснення контролю за дотримання вимог законодавства під час призначення (перерахунку) і виплати пенсій органами Пенсійного фонду України.

Головний економіст
з 04.2013 по 07.2014 (1 рік 3 місяці)
ПРАТ "Агрофірма Березанська птахофабрика",
село Садове (Сільське господарство, агробізнес)
Обов»язки:
• Організація фінансової діяльності підприємства, спрямовану на забезпечення фінансовими ресурсами виконання планових завдань, збереження і ефективного використання основних фондів та обігових коштів, трудових і фінансових ресурсів підприємства, своєчасності платежів по зобов'язанням у державний бюджет, постачальникам та установам банків;
• Розробка проектів перспективних та річних фінансових і касових планів, кредитних заявок, доведенням затверджених показників до підрозділів підприємства;
• Аналіз фінансово-господарської діяльність підприємства, участь у розробленні пропозицій, направлених на запобігання створення і ліквідації невикористаних товарно-матеріальних цінностей, підвищення рентабельності виробництва, зниження собівартості продукції, зміцнення фінансової дисципліни, господарського розрахунку, вдосконалення апарату управління виробництвом;
• Забезпечення своєчасності складання і подання встановленої фінансової звітності.
◦ Розробка і організація впровадження заходів щодо підвищення продуктивності, ефективності та рентабельності виробництва, якості продукції, зниження собівартості, забезпечення зростання продуктивності праці, досягнення ефективних результатів за умов раціоналізації витрат матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;
◦ Координація діяльність економічних підрозділів підприємства щодо складання перспективних планів роботи в умовах конкуренції згідно з укладеними господарськими договорами, розробки поточних планів з необхідними обгрунтуваннями і розрахунками, організаційно-технічних заходів з удосконалення господарського механізму, економічної діяльності, виявлення і використання резервів виробництва;
◦ Сприяння підвищенню обгрунтованості економічних розрахунків, установленню планових показників на основі прогресивних техніко-економічних нормативів матеріальних і трудових витрат з урахуванням досягнень науки і техніки, організації виробництва та праці;
◦ Проведення роботи з удосконалення планування економічних показників діяльності підрозділів підприємства, досягнення високого рівня їх обгрунтованості, створення і поліпшення нормативної бази планування, норм витрат товарно-матеріальних цінностей, обігових коштів і використання виробничих потужностей;
◦ Участь у роботі з удосконалення організації виробництва, підготовка пропозицій, спрямованих на підвищення продуктивності праці та ефективності виробництва, зміцнення господарської самостійності підприємства та економічної відповідальності працівників.
◦ Контроль правильності складання, оформлення і затвердження кошторисно-фінансових розрахунків на витрати для упровадження нової техніки, кошторисів на витрати фонду розвитку виробництва, коштів фонду матеріального заохочення, фонду соціально-культурних заходів та житлового будівництва, коштів цільового призначення, а також інших документів, пов'язаних з фінансовою діяльністю підприємства;

Начальник відділу планування доходів
з 12.1999 по 04.2013 (13 років 4 місяці)
Фінансове управління Березанської міської ради
(Державні організації)
Посади:
• Спеціаліст бюджетного відділу II категорії;
• Спеціаліст бюджетного відділу I категорії;
• Головний спеціаліст бюджетного відділу;
• Головний спеціаліст відділу планування доходів;
• Начальник відділу планування доходів.

Додаткова інформація
Відповідальна, комунікабельна, стресостійка.
ПК - досвідчений користувач, 1С, Windows, Word, Excel.
Водій категорії В, С.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: