Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юлія

Юрист земельного права, помічник юриста, нотаріуса, адвоката, керівника, офіс-менеджер, 25 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
38 лет
Город:
Каменец-Подольский

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Юрист, менеджер по роботі з орендодавцями

с 06.2024 по наст. время (1 год 2 месяца)
ПП "Гаврилюк Агро", Кам'янець-Подільський (Сільське господарство, агробізнес)

1. Роз'яснювальна та консультаційна робота із орендодавцями та власниками земельних ділянок.

2. Укладення договорів оренди із орендодавцями, підготовка документів та реєстрація договорів, додаткових угод, додатків.

3. Підготовка документів та юридичний супровід нотаріального оформлення договорів купівлі-продажу земельних ділянок.

4. Співпраця з нотаріусами щодо забезпечення ефективної діяльності підприємства (довіреності, договори і т.ін.).

5. Моніторинг та аналіз інформації, пов'язаної з діяльністю підприємства, отриманої із державних інформаційних ресурсів - Державний реєстр санкцій РНБО, Єдиний реєстр боржників МЮ, Автоматизована система виконавчого провадження МЮ, реєстр стану розгляду судових справ, Держгеокадастр (витяги про земельні ділянки), Фонд державного майна України (оцінка об'єкту нерухомого майна), Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (отримання відомостей про фізичних та юридичний осіб), Опендатабот, YouControl.

6. Співпраця з бухгалтерією підприємства з питань надання інформації про зареєстровані договори оренди.

7. Звірка із сільськими радами, ОТГ та іншими компетентними органами в частині площ орендованих земельних ділянок на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

8. Систематизація та ведення обліку (єдиної бази) договорів оренди землі - зареєстрованих, таких, що перебувають в процесі реєстрації, спірних, проблемних та ін. Збір та систематизація контактної інформації про орендодавців.

9. Оформлення спадкових справ орендодавців.

10. Виконання інших завдань спрямованих на забезпечення чіткого обліку землі, що перебуває в користуванні підприємства.

Секретар

с 11.2023 по 01.2024 (2 месяца)
Кам'янець-Подільський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Хмельницької області, Кам'янець-Подільський (Освіта, наука)

1. Забезпечення та обслуговування роботи керівника ліцею.
2. Робота з документальною інформацією і документами, необхідними для керівництва, управління і взаємодії працівників ліцею.
3. Отримання необхідних керівнику відомостей від працівників ліцею, виклик за його дорученням працівників.
4. Ведення календаря ділових зустрічей та подій керівника ліцею.
5. Робота з кореспонденцією електронної пошти та поштовими відправленнями, надання відповідей на листи.
6. Використання засобів обчислювальної, друкарської та іншої офісної техніки.
7. Забезпечення робочого місця керівника канцелярським приладдям, створення сприятливих умов для його продуктивної роботи.
8. Організація телефонних переговорів керівника, приймання і передача телефонограм, запис за відсутності керівника прийнятих повідомленнь і доведення до його відома їх змісту, .
9. Підготовка та організація засіданнь і нарад, які проводить керівник (збирання необхідних матеріалів, повідомлення учасників про час, місце і порядок денний засідання або наради, реєстрація тощо), оформлення протоколів.
10. Ведення діловодства, прийом кореспонденції, яка надходить на ім’я керівника, систематизування її відповідно до прийнятого у ліцеї порядку, реєстрація і передача після розгляду керівником працівникам ліцею для використання в процесі їх роботи або підготовки відповіді.
11. Контроль за строками і визначення причини несвоєчасного виконання доручень, узятих на контроль, інформування керівника про їх виконання.
12. Приймання і передача документів на підпис керівнику.
13. Організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду заяв і пропозицій працівників.
14. Формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх зберігання і в установлені строки здача в архів.
15. Вивчення діловодства, документознавства і використання організаційної техніки, застосовування сучасних технічних засобів і технологічних процесів оброблення документів і документної інформації.
16. Виконання окремих службових дорученнь керівника ліцею та начальника відділу кадрів (стосовно кадрової роботи ліцею).

Юрист

с 03.2017 по 10.2020 (3 года 7 месяцев)
ТОВ "Агросолюшнс", Кам'янець-Подільський (Сільське господарство, агробізнес)

1. Роз'яснювальна та консультаційна робота із орендодавцями та власниками земельних паїв.

2. Укладення договорів оренди із орендодавцями, підготовка документів та реєстрація договорів, додаткових угод, додатків.

3. Участь при видачі орендної плати.

4. Співпраця з бухгалтерією товариства з питань надання інформації про зареєстровані договори оренди.

5. Звірка із сільськими радами, ОТГ та іншими компетентними органами в частині площ орендованих земельних ділянок на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці .

5. Систематизація та ведення обліку (єдиної бази) договорів оренди землі - зареєстрованих, таких, що перебувають в процесі реєстрації, спірних, проблемних та ін. Збір та систематизація контактної інформації про орендодавців.

6. Оформлення спадкових справ орендодавців.

7. Співпраця з спеціалістами підприємства з питання надання необхідної інформації та формування необхідних критеріїв для впровадження на підприємстві Єдиної електронної бази орендованих земель для забезпечення ефективного аналізу та контролю за площами обробітку, орендованими та належними до використання орендованими земельними ділянками, а також систематизації, синхронізації і аналізу наявної інформації щодо земельних ділянок, їх власників, статусу оренди, та ін.

8. Виконання інших завдань спрямованих на забезпечення чіткого обліку землі, що перебуває в користуванні підприємства.

Провідний фахівець відділу контролю родючості та радіологічної безпеки ґрунтів

с 04.2012 по 05.2013 (1 год 1 месяц)
Державна інспекція сільського господарства України, Київ (Державні організації)

контроль за використанням та охороною земель на території України;

моніторинг родючості та радіологічної безпеки ґрунтів на території України;
розгляд лисів, скарг і заяв громадян та юридичних осіб про факти порушення земельного законодавства та вжиття заходів щодо їх усунення;
координація роботи територіальних підрозділів Держсільгоспінспекції України.

моніторинг родючості та радіологічної безпеки ґрунтів на території України;
розгляд лисів, скарг і заяв громадян та юридичних осіб про факти порушення земельного законодавства та вжиття заходів щодо їх усунення;
координація роботи територіальних підрозділів Держсільгоспінспекції України.

Головний спеціаліст відділу з контролю за дотриманням законодавства у сфері земе

с 05.2011 по 03.2012 (10 месяцев)
Державне агенство земельних ресурсів України, Київ (Державні організації)

· участь у проведенні службових розслідувань в органах Держземагентства України;

контроль за виконанням планових завдань, законним та ефективним витрачанням бюджетних коштів і збереженням державного майна, економним використанням фінансових і матеріальних ресурсів, правильністю документування фінансово-господарської діяльності, достовірністю ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності в підпорядкованих територіальних органах земельних ресурсів, державних підприємствах, які входять до сфери управління Держземагентства України;
розгляд лисів, скарг і заяв громадян та юридичних осіб про факти порушення законодавства з питань використання бюджетних коштів, збереження державного майна та інших питань.

Головний спеціаліст відділу державного контролю за додержанням земельного законо

с 12.2010 по 05.2011 (5 месяцев)
Державний комітет України із земельних ресурсів, Київ (Державні організації)

· здійснення державного контролю за дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами земельного законодавства на території України;

вжиття заходів щодо усунення порушень земельного законодавства;
підготовка доручень територіальним органам Держкомзему щодо внесень звернень до органів прокуратури з клопотанням про подання позову до суду щодо повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився, а також, примусового стягнення шкоди, заподіяної наслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу;
надання доручень територіальним органам Держкомзему щодо підготовки клопотань до органів місцевого самоврядування щодо усунення порушень земельного законодавства, звільнення самовільно зайнятих земельних ділянок, припинення користування земельними ділянка, приведення рішення у відповідність до вимог чинного законодавства України.

Головний спеціаліст відділу охорони земель та моніторингу операцій із землею у б

с 09.2010 по 12.2010 (3 месяца)
Державний комітет України із земельних ресурсів, Київ (Державні організації)

участь в забезпеченні роботи автоматизованої системи моніторингу операцій із землею у банківській сфері;
контроль за використанням та охороною земель на території України;
узагальнення наданої правоохоронними та іншими державними органами інформації щодо банківських операцій із землею;
розгляд листів, скарг і заяв громадян про факти порушення законодавства з питань використання бюджетних коштів, збереження державного майна.

Головний державний інспектор відділу державного контролю за додержанням земельно

с 03.2010 по 09.2010 (6 месяцев)
Управління державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель Головного управління Держкомзему у м. Києві, Київ (Державні організації)

здійснення державного контролю за дотриманням органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами земельного законодавства на території міста Києва;
вжиття заходів щодо усунення порушень земельного законодавства;
підготовка звернень до органів прокуратури з клопотанням про подання позову до суду щодо повернення самовільно чи тимчасово зайнятих земельних ділянок, строк користування якими закінчився, а також, примусового стягнення шкоди, заподіяної наслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу;
підготовка клопотань до органів місцевого самоврядування щодо усунення порушень земельного законодавства, звільнення самовільно зайнятих земельних ділянок, припинення користування земельними ділянка, приведення рішення у відповідність до вимог чинного законодавства України.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 08.2009 по 09.2009 (1 месяц)
Хмельницький міжгосподарський санаторій "Україна", Кам'янець-Подільський (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

налагодження зв'язків з підприємствами, установами, організаціями державної, комунальної та приватної форми власності;
розповсюдження путівок на санаторно - курортне лікування;
складання фінансових планів та звітів.

Образование

Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ

Обліково-фінансовий факультет, державні фінанси, економіст-фінансист, Чернівці
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Курси вивчення іноземних мов Центр "Інтенсив" м.Київ

2012, 3 місяці

Знания и навыки

  • Знання законодавства України
  • Знання держ. реєстрів
  • Користувач ЄДРСР
  • ЛІГА:ЗАКОН
  • Впевненість
  • Доброзичливість

Знание языков

Английский — средний

Рекомендации

Горохолінська Віта Йосипівна

Горохолінська Віта Йосипівна

Головний юрист, ТОВ "Агросолюшнс"

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ:
У своїй роботі дотримуюсь чіткості та структури.
Швидко опановую нові вміння та навички.
Досвід роботи з великим обсягом інформації, його аналіз, побудова причинно-наслідкових зв'язків, передбачення потенційних ризиків.
Успішне ведення ділової комунікації (усної та письмової) із різними контрагентами.
Вміння формувати юридичні документи відповідно до вимог чинного законодавства та вносити зміни до них.
Досвід роботи з відкритими базами даних.
Вміння працювати в умовах зміни законодавства та швидко реагувати на них, коригуючи стратегію роботи.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ- аналітичне мислення, увага до деталей, комунікабельність, переконливість, відповідальність, стресостійкість, етика та чесність, гнучкість та адаптивність, організованість, наполегливість.
Захоплююсь літературою та психологією. Веду здоровий спосіб життя.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: