Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Катерина

Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор

Рассматривает должности: Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор, Адміністратор, фахівець з роботи з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ)
Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 41 год
Город: Одесса
Рассматривает должности:
Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор, Адміністратор, фахівець з роботи з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ)
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
41 год
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Hr , адміністратор , офіс - менеджер ,діловод , керуючий справами

с 04.2010 по 12.2025 (15 лет 9 месяцев)
Самозайнятий, Одеса (Пошук персоналу, HR)

Працювала як по договору , так і в штаті , за різними посадами та в різних галузях

Образование

ОНУ ім.Мечникова

Історія, Одеса
Высшее, с 2001 по 2006 (5 лет)

Магістр

Знания и навыки

  • Подбор персонала для ресторанов/кафе
  • Робота з POS-терміналом
  • Ведення касової книги
  • Знання касової дисципліни
  • Google Docs
  • Проведення групової співбесіди
  • Онбординг персоналу
  • Підбір виробничого персоналу
  • Стресове інтервʼю
  • Ведення кадрового обліку
  • Проведення тренінгів
  • IT-рекрутинг
  • Хедхантинг
  • Підбір персоналу для рітейлу
  • Масовий рекрутинг
  • E-Staff
  • Brainteaser-інтерв'ю
  • Битрикс 24
  • Парус
  • 1С ЗУП
  • 1С:Документообіг
  • 1С:Підприємство
  • Управління персоналом
  • Організація адаптації персоналу
  • Planfix
  • Управління магазином
  • Контроль цінників
  • Управління інтернет-магазином
  • Інвентаризація
  • Адміністрування офісу
  • Користувач 1С
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Комунікабельність
  • Стресостійкість
  • Ведення CRM

Дополнительная информация

Шановні роботодавці!

Я-одеситка і живу в Одесі

Розглядаю графік роботи,з плаваючими вихідними, з пон по п'ять , я не можу працювати
Пишить будь ласка у вайбер
Нуль шість шість три п'ять п'ять шість вісім три чотири , не завжди можу відповісти



Мешкаю в приморському району( Аркадія)

Можу виконувати обов'язки:

кадровик-секретар

-кадровик -архіваріус

-діловод-секретар

-кадровик -діловик

-офіс-менеджер-менеджер з персоналу

- діловод-менеджер з персоналу

-адміністратор офісу + HR

-! я не веду військовий облік зараз ( з 24.02.2022 )!

Навички у роботі кадровиком пошук персоналу з 2003 року, кар'єрне зростання від інспектора до директора з персоналу зі штатом понад 1000 осіб

навички у роботі архіваріуса з 2001 року від простого співробітника до начальника відділу.
Навички роботи секретарем з 1999 року, особистий помічником керівника, поєднувала роботу кадровика секретаря з 2003 року.



закінчила курси менеджера з персоналу у 2006 році

бухгалтерські курси у 2009 році



Моє кредо: Ти візьмеш вершину і начхати, що в тебе зламані ноги(с)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: