Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 февраля 2024 Файл

Олег

Фахівець із закупівель (господарський відділ)

Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Олег Бартащук

Мета
Реалізація набутого досвіду та отримання роботи в престижній компанії, що активно розвивається яка б приносила моральне задоволення та гідний рівень оплати праці
Дата народження
20 жовтня 1978 року.
Телефон
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»))
Місце народження
с. Соколова, Хмільницького району, Вінницької області
Місце проживання
м. Київ, вул. С. Данченка, 28 б.
Сімейний стан
Одружений, виховую п’ятьох дітей
Освіта
2004-2006 рр.
Національна академія державного управління при Президентові України м. Київ; «Державне управління», магістр державного управління.
2001-2003 рр.
Подільська державна аграрно-технічна академія м. Кам’янець-Подільський; «Облік і аудит», економіст-бухгалтер
1997-2002 рр.
Подільська державна аграрно-технічна академія м. Кам’янець-Подільський; «Агрономія», вчений агроном
Досвід роботи
жовтень 2018 і по теперішній час

Заступник керівника департаменту корпоративних прав та майна Федерації профспілок України
Обов’язки: розгляд та затвердження фінансових планів підзвітних підприємств, організація та проведення перевірок фінансово-господарської діяльності підзвітних підприємств, внесення змін до Стратегії управління профспілковим майном, участь у засіданнях балансових комісій та Наглядової ради ПрАТ «Укрпрофоздоровниця», розробка положень та інше.
Робота за сумісництвом на посаді корпоративного секретаря ПрАТ «Укрпрофоздоровниця».
Робота у гуманітарному штабі (логістика, комплектування та відправка гуманітарної допомоги та її документальне оформлення)
травень 2017 –
жовтень 2018
Начальник управління справами Фонду соціального страхування України, голова тендерного комітету (управління майновим комплексом Фонду соціального страхування України, адміністративно-господарське забезпечення роботи Виконавчої дирекції та регіональних відділень Фонду соціального страхування України, планування фінансово-господарської діяльності та проведення поточних і капітальних ремонтів, укладення договорів за результатами торгів, контроль за виконанням договорів, звітування про виконання договорів, організація навчання з питань закупівель).

липень 2015 –
травень 2017
Начальник Управління господарської роботи Фонду державного майна України, заступник голови тендерного комітету:
господарське забезпечення роботи Фонду державного майна України, питання орендних відносин, складання, супровід господарських договорів, ведення переговорів, організація заходів

січень – липень 2015
ДПІ у Шевченківському районі ГУ ДФС у м.Києві
• Начальник управління інфраструктури, заступник голови тендерного комітету (організація роботи тендерного комітету)
• організація охорони, експлуатації основних фондів, обладнання, механізмів та транспортних засобів, а також забезпечення потреб у матеріально-технічних ресурсах.
• Складання, супровід господарських договорів, ведення переговорів, організація заходів
серпень 2014 –
грудень 2014

Міністерство екології та природних ресурсів
• Начальник адміністративно-господарського управління.
Розробка річних і перспективних планів розвитку матеріально-технічної бази, поточних та капітальних ремонтів, організація охорони, експлуатації основних фондів, обладнання, механізмів та транспортних засобів Мінекології, а також забезпечення її потреб у матеріально-технічних ресурсах.
Складання, супровід господарських договорів тощо.
липень 2013 –
липень 2014
Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері ринків фінансових послуг
• Директор адміністративно-господарського департаменту (3 02.06.2014).
• Заступник директора адміністративно-господарського департаменту, заступник голови тендерного комітету (до складу департаменту входить відділ документообігу, планово-фінансовий відділ, відділ господарського забезпечення, відділ інформаційних технологій)
Обов’язки: Розробка річних і перспективних планів розвитку матеріально-технічної бази, поточних та капітальних ремонтів, організація охорони, експлуатації основних фондів, обладнання, механізмів та транспортних засобів Нацкомфінпослуг, а також забезпечення її потреб у матеріально-технічних ресурсах.
Складання, супровід господарських договорів, ведення переговорів, організація заходів (круглих столів, конференцій, тощо).
підготовка бюджетних запитів, складання паспортів бюджетних програм та звітів по них, планування та проведення закупівель.
вересень 2011 – червень 2013
Національне агентство України з питань державної служби
• Директор адміністративно-фінансового департаменту
Обов’язки: Організація та координація роботи з питань планування та використання коштів за 3 бюджетними програмами Нацдержслужби України, робота з Мінфіном в якості головного розпорядника коштів, складання кошторисів, планів асигнувань та робота з Державною казначейською службою України, адміністративно-господарське забезпечення роботи центрального апарату та підвідомчих установ Нацдержслужби України, заступник голови тендерного комітету.
грудень 2006 – вересень 2011
Національна академія державного управління при Президентові України
• Начальник організаційно-господарського управління
Обов’язки: Розробка річних і перспективних планів розвитку матеріально-технічної бази, поточних та капітальних ремонтів, організація охорони, експлуатації основних фондів, обладнання, механізмів та транспортних засобів Національної академії, а також забезпечення її потреб у матеріально-технічних ресурсах.
Складання, супровід господарських договорів, ведення переговорів, організація заходів (круглих столів , конференцій, тощо).
квітень – грудень 2006
Національна академія державного управління при Президентові України
• Заступник начальника управління –начальник відділу економічного розвитку економіко-господарського управління
Обов’язки: Складання навчальних кошторисів, кошторисів господарських витрат, укладання навчальних договорів, ведення договорів оренди
січень-вересень 2004
Хмільницька районна державна адміністрація
• Начальник відділу кадрової роботи та з питань державної служби апарату Хмільницької райдержадміністрації
жовтень-грудень 2003
Хмільницька районна державна адміністрація
• Спеціаліст 1 категорії відділу організаційної та кадрової роботи апарату Хмільницької РДА
серпень 1999-жовтень 2003
Хмільницький районний відділ статистики
• Економіст 1 категорії
Обов’язки: Ведення демографічної статистики, статистики промисловості, статистики праці статистики сільського господарства (прийом та узагальнення даних стосовно посівних площ, урожайності, валового збору, проведення вибіркових обстежень домогосподарств, та інше), написання аналітичних матеріалів та доповідей
вересень 1998-лютий 1999
Головний агроном ксп «Приміське» с.Соколова, Хмільницького району, Вінницької обл.
Персональні якості
Організаторські здібності, досвід роботи із бюджетними коштами, відповідальність, ініціативність, комунікабельність наполегливість у вирішенні поставлених завдань, здатність створювати ефективну робочу команду
Додаткова інформація
Володіння іноземними мовами
німецька – початковий рівень
Технічні навички
MS Office, MS WINDOWS, Internet Explorer, Outlook Express, тощо, система електронного документообігу Мегаполіс, .
Маю посвідчення водія категорії В

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: