Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2024 PRO

Inna

Спеціаліст з обслуговування клієнтів, офіс-менеджер

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
30 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Координатор відділу підтримки клієнтів

с 09.2022 по 08.2023 (11 месяцев)
Palm Labs, Дистанційно (IT)

• обробка запитів клієнтів (B2B), комунікація (імейли, чат, дзвінки)
• вміння підтримувати лояльні довготривалі відносини з клієнтами, робота на репутацію компанії
• написання статей для сайту, розгорнутих інструкцій для користувачів
• редагування та оновлення бази даних, робота з документацією
• ручне тестування системи на регулярній основі, виявлення багів та передача на доопрацювання
• тісна комунікація з командою та розробниками
• пошук персоналу та навчання новачків

Фахівець з підтримки клієнтів

с 06.2021 по 09.2022 (1 год 3 месяца)
Ciklum, Львів (IT)

• обробка запитів клієнтів (імейли, чати), технічна підтримка (B2C)
• виконання поставлених KPI
• написання та оновлення шаблонів листів
• робота з великими об’ємами інформації, слідкування за всіма оновленнями
• комунікація з командою

Спеціаліст з контролю якості сервісу

с 08.2019 по 11.2020 (1 год 3 месяца)
Zoom Support (Clario), Рівне (IT)

• перевірка якості надання сервісу
• оцінка ведення комунікації з клієнтами (чати, дзвінки агентів)
• надання фідбеку та рекомендацій агентам
• покращення якості обслуговування клієнтів
• робота над запровадженням нових ефективних критеріїв оцінки сервісу
• навчання новачків
• оновлення бази даних, редагування статей

Спеціаліст технічної підтримки, менеджер з продажу

с 11.2016 по 08.2019 (2 года 9 месяцев)
Zoom Support (Clario), Рівне (Телекомунікації, зв'язок)

• комунікація з клієнтами (чати, дзвінки), надання технічної підтримки
• перевірка системи клієнтів на наявність помилок, несправностей шляхом віддаленого доступу до комп’ютера
• надання рекомендацій згідно виявлених проблем/запитів клієнта
• продаж підписок на технічне обслуговування та програмне забезпечення
• уміння переконувати клієнтів, працювати з запереченнями,
• вміння підтримувати лояльні довготривалі відносини з клієнтами
• виконання місячного плану продажів, слідкування за статистикою, робота над помилками
• написання скриптів, шаблонів чатів
• співпраця з іншими відділами та командами

Образование

Рівненський державний гуманітарний університет

Факультет іноземної філології (англійська, німецька мови)
Высшее, с 2011 по 2016 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Школа Журналістики, ГО «Молодь Діє»

2013

Знания и навыки

Привітність Комунікабельність Грамотна усна та письмова мова Ведення документації Відповідальність Ведення CRM Здатність до навчання Знання офісних програм Ведення соціальних мереж MS Office Неконфліктність

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — продвинутый
  • Немецкий — средний
  • Русский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: