Inna
Спеціаліст з обслуговування клієнтів, офіс-менеджер
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 30 лет
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал эл. почту, Facebook и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10106768
Опыт работы
Координатор відділу підтримки клієнтів
с 09.2022 по 08.2023
(11 месяцев)
Palm Labs, Дистанційно (IT)
• обробка запитів клієнтів (B2B), комунікація (імейли, чат, дзвінки)
• вміння підтримувати лояльні довготривалі відносини з клієнтами, робота на репутацію компанії
• написання статей для сайту, розгорнутих інструкцій для користувачів
• редагування та оновлення бази даних, робота з документацією
• ручне тестування системи на регулярній основі, виявлення багів та передача на доопрацювання
• тісна комунікація з командою та розробниками
• пошук персоналу та навчання новачків
Фахівець з підтримки клієнтів
с 06.2021 по 09.2022
(1 год 3 месяца)
Ciklum, Львів (IT)
• обробка запитів клієнтів (імейли, чати), технічна підтримка (B2C)
• виконання поставлених KPI
• написання та оновлення шаблонів листів
• робота з великими об’ємами інформації, слідкування за всіма оновленнями
• комунікація з командою
Спеціаліст з контролю якості сервісу
с 08.2019 по 11.2020
(1 год 3 месяца)
Zoom Support (Clario), Рівне (IT)
• перевірка якості надання сервісу
• оцінка ведення комунікації з клієнтами (чати, дзвінки агентів)
• надання фідбеку та рекомендацій агентам
• покращення якості обслуговування клієнтів
• робота над запровадженням нових ефективних критеріїв оцінки сервісу
• навчання новачків
• оновлення бази даних, редагування статей
Спеціаліст технічної підтримки, менеджер з продажу
с 11.2016 по 08.2019
(2 года 9 месяцев)
Zoom Support (Clario), Рівне (Телекомунікації, зв'язок)
• комунікація з клієнтами (чати, дзвінки), надання технічної підтримки
• перевірка системи клієнтів на наявність помилок, несправностей шляхом віддаленого доступу до комп’ютера
• надання рекомендацій згідно виявлених проблем/запитів клієнта
• продаж підписок на технічне обслуговування та програмне забезпечення
• уміння переконувати клієнтів, працювати з запереченнями,
• вміння підтримувати лояльні довготривалі відносини з клієнтами
• виконання місячного плану продажів, слідкування за статистикою, робота над помилками
• написання скриптів, шаблонів чатів
• співпраця з іншими відділами та командами
Образование
Рівненський державний гуманітарний університет
Факультет іноземної філології (англійська, німецька мови)
Высшее, с 2011 по 2016 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Школа Журналістики, ГО «Молодь Діє»
2013
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — продвинутый
- Немецкий — средний
- Русский — свободно
Похожие кандидаты
Асистент, помічник керівника, офіс-менеджер, клієнт-менеджер
25000 грн, Львов
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, секретар, мeнeджер з адміністративної діяльності
Львов
Помічник керівника, офіс-менеджер, спеціаліст по роботі з документами
16000 грн, Львов
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
20000 грн, Львов
Фахівець з обслуговування клієнтів, експерт з продажу, акаунт-менеджер
25000 грн, Львов