Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2024 Файл

Наталія

HR-менеджер

Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

МИРОНОВА НАТАЛІЯ

Менеджер по роботі з корпоративними замовниками

Зайнятість: повна або часткова
Бажаний оклад: 20 000 грн
Моб.телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Місто проживання: м.Київ
Громадянство: українка
Освіта: вища

Останні роки працювала менеджером по роботі з корпоративними клієнтами, на даний момент відкрита для нових вакансій і навичок, хочу себе спробувати в сфері рекрутингу і розвиватись в цій галузі.
Люди - це самий важливий ресурс в компанії, і правильно підібрати людину яка буде доповнювати команду і приносити позитивний внесок для цієї компанії, дуже важливий момент, який впливає на успіх компаній в цілому.

ДОСВІД РОБОТИ:

Період роботи: 10.2018 р. – пот.момент
Посада: Менеджер з продажу фрілансер

Період роботи: 11.2013 р. – 09.2018 р.
Посада: Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Організація: ProNET, м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки :
• пошук та залучення нових клієнтів, робота з існуючими
• продаж спеціалізованого ІТ обладнання та ПЗ
• проведення зустрічей, переговори, бізнес листування, відрядження
• супровід замовлень клієнтів від оптимального вибору з асортименту компанії до контролю за дебіторською заборгованістю
• повне ведення клієнта - від замовлення до відвантаження зі складу та дебіторської заборгованості
• підготовка комерційних пропозицій, участь у тендерах
• документальний супровід угод: укладання договорів, оформлення необхідних документів, контроль оплати
• розвиток довгострокових партнерських відносин із клієнтами

Період роботи: 08.2012 р. – 10.2013 р.
Посада: Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
Організація: "Діавест", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Період роботи: 01.2011 р. – 07.2012 р.
Посада: Керівник по роботі з промисловими підприємствами
Період роботи: 05.2010 - 01.2011
Посада: Головний фахівець з продажу в промисловому секторі
Організація: Sibis, м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки:
• реалізація персонального плану продаж
• пошук нових клієнтів, документальний супровід угоди
• підписання Договорів, підготовка та участь в тендерах
• створення бази даних, аналіз конкурентів і визначення потенціалу галузі
• формування єдиної бази даних, впровадження CRM-системи
• формування цінової політики в її напрямку, переговори та презентації
• контроль якості роботи, контроль дебіторської заборгованості
• формування комерційних пропозицій, технічна частина
• відстеження всіх етапів угоди, узгодження знижок

Перелік замовників: група компаній Смарт-Холдинг, група компаній ДТЕК, холдинг Метінвест, група компаній ISD, AES та інші, Pepsico.
Кількість підлеглих: 5 осіб, Персонал компанії: 90 осіб.

Період роботи: 09.2008 р. – 05.2010 р.
Посада: Провідний фахівець з продажу
Організація: "Версія-Системс", м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки:
• реалізація особистого плану продажів
• пошук нових клієнтів, документальний супровід угоди
• підписання Договорів, підготовка та участь в тендерах
• створення бази даних, аналіз конкурентів і визначення потенціалу галузі
• формування єдиної бази даних, впровадження CRM-системи
• формування цінової політики в своєму напрямку, переговори та презентації
• контроль якості роботи, контроль дебіторської заборгованості борги
• формування комерційних пропозицій, технічна частина

Перелік замовників: Група компаній ДТЕК, Метінвест Холдинг, Nemiroff, Сбербанк Росії, ПУМБ, Укрнафта, Вімм-Білль-Данн, Шенкер Україна та ін.
Кількість підлеглих: 7 осіб, Персонал компанії: 200 осіб.
Досягнення: Перевиконання плану продажів на 350%, реалізований найбільший проект у відділі.

Період роботи: 11.2006 р. – 08.2008 р.
Посада: Старший консультант з продажу
Організація: Інком Корпорейшн, м.Київ
Галузь: ІТ компанія

Посадові обов’язки:
• реалізація персонального плану продажів
• пошук нових клієнтів, документальний супровід угоди, підготовка та участь в тендерах
• створення бази даних, аналіз конкурентів і визначення потенціалу галузі
• підбір і навчання співробітників, розробка системи мотивації
• формування єдиної бази даних, впровадження CRM-системи
• формування цінової політики за своїм напрямком, переговори та презентації
• контроль якості роботи, контроль дебіторської заборгованості
• контроль фахівців з документообігу, беруть участь в розробці і здійсненні PR-заходів, реклами і т.д.
• участь у виставках і конференціях.

Перелік замовників: Mitall Steel, Азовсталь, Родовід Банк, Надра Банк, ВТБ Банк, Вімм-Білль-Данн Україна, Філіп Морріс Україна та ін.

Кількість підлеглих: 4 людини, штат компанії: 2500 осіб,
Досягнення: Перевиконання плану продажів на 200%.

Період роботи: 09.2005 р. – 31.2006 р.
Посада: Фахівець з розширення ринку збуту
Організація: Видавництво «Стандарт», м.Київ
Галузь: Видавництво

Посадові обов’язки:
• Пошук нових клієнтів, ознайомлення з регіональною базою даних
• Підбір пріоритетних напрямків діяльності для групи менеджерів з продажу друкованої продукції видавництва
• Підготовка до рекламних заходів. Проведення рекламних акцій

Посада: Менеджер з продажу
Посадові обов’язки:
• виконання плану продажів, переговори з VIP-клієнтами, дебітовий контроль
• пошук нових клієнтів, документальний супровід угоди, ведення бази CRM.

Період роботи: 04.2005 р. – 09.2005 р.
Посада: Менеджер із закупівель
Організація: Супермаркет ТД "ВЕСТ ЛАЙН", м.Київ
Галузь: Рітейл

Посадові обов’язки:
• Пошук постачальників, укладення договорів, підбір асортименту
• управління замовленнями, відстеження наявності та якості товару

Період роботи: 02.2004 р. – 01.2005 р.
Посада: Менеджер з постачання
Організація: Центр сприйняття малому бізнесу, м.Харків
Галузь: Рітейл

Посадові обов’язки:
• Укладання договорів з постачальниками, відстеження наявності та якості товару, підбір асортименту товару

Період роботи: 07.2002 р. – 02.2004 р.
Посада: економіст фінансового відділу
Організація: Районний фінансовий відділ. Червонозаводський район, м.Харків
Галузь: Держ.управління

Посадові обов’язки:
• Розподіл районного бюджету між установами
• проведення перевірок, відстеження заборгованості, облік місцевих податків і зборів.

Освіта: Національний аерокосмічний університет ім.М.Е. Жуковського
Навчальний заклад: "Харківський авіаційний інститут", "ХАІ".
Рік закінчення: 2002
Факультет: Економіки і менеджменту
Спеціальність Економіст підприємства

Курси
Психологія лідерства. Прямі продажі: постановка цілей. Організація роботи. Телемаркетинг. Ефективна техніка. Переговорів. Тайм-менеджмент. Ефективна техніка. Продажу. Ораторське мистецтво, тайм-менеджмент

Додаткова інформація:
Знання мов: українська і російська –вільно, англійська базовий рівень.
Комп'ютерні навички: 1С, MS Office, Outlook, CRM Seabel, Lotus, CRM Microsoft, Інтернет.
Заняття в вільний час: читання професійної літератури, семінари з особистісного зростання та продажу, вивчення англійської мови, спорт, активний спосіб життя.
Особисті якості: комунікабельність, відповідальність, аналітичний склад розуму, самостійність, цілеспрямованість, стресостійкість, уміння працювати в команді та самостійно, здатність швидко навчатися, відсутність шкідливих звичок.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: