Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 апреля 2024 Файл

Ірина

Бухгалтер

Возраст:
37 лет
Город:
Сумы

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кривенко Ірина Сергіївна

м. Суми, вул. Івана Сірка, буд. 34\1, кв. 52 • Тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: irynabalandinaHYPERLINK "mailto:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)"@HYPERLINK "mailto:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)"gmail.com
д.н. 04.02.1987 р.

МЕТА
Заміщення вакантної посади
ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ «Епіцентр К»
з 01.12.2018 року по теперішній час, на посаді заступник начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності;

ТОВ «Епіцентр К»
з 2014 року по 01.12.2018 року, на посаді бухгалтер;
• організація і контроль виконання роботи бухгалтера каси, тендерного відділу та фахівців безготівкового розрахунку;
• робота в системі Клієнт-банк.
• звіряння взаєморозрахунків з контрагентами, складання актів звірянь взаєморозрахунків;
• облік рахунків-фактур і податкових накладних, закриття ПДВ по товариству;
• перепроведення документів, закриття місяця, аналіз ОСВ і робота з регламентованими звітами;
• облік первинної документації;
• подання звітності до статистики;
• ведення оренди та комунальних послуг по товариству;
ФОП Ткаленко А.В.
02.10.2010 року по 31.10.2014 року, на посаді бухгалтера;
• організація і контроль виконання роботи працівниками;
• управління персоналом (постановка і контроль завдань, навчання і розвиток персоналу);
• ведення кадрового обліку : прийом на роботу, кадрове переміщення, звільнення, складання наказів і нарахування ЗП;
• робота в системі Клієнт-банк, вивантаження-завантаження платіжних доручень, банківських виписок і ін.;
• звіряння взаєморозрахунків з контрагентами (покупцями і постачальниками), складання актів звірянь взаєморозрахунків;
• ведення складських документів : оприбутковування, переміщення, списання товарів, передача матеріалів в експлуатацію, контроль негативних залишків;
• облік рахунків-фактур і податкових накладних, ведення регламентних документів по ПДВ;
• перепроведення документів, закриття місяця, аналіз ОСВ і робота з регламентованими звітами.
• облік первинної документації

Державна податкова інспекція в м. Суми
27.10.2009 року по 30.07.2010 року, на посаді старший державний податковій ревізор-інспектор відділу контрольно-перевірочної роботи управління оподаткування фізичних осіб;

ПП «Віста-Плюс»
01.11.2008 року по 11.09.2009 року, на посаді бухгалтера;
• облік первинної документації:
• банківські виписки, платіжні доручення, касові ордери, авансові звіти, вступ і реалізація товарів і послуг, рахунки на оплату;

• ведення складських документів: оприбутковування, переміщення, списання товарів, передача матеріалів в експлуатацію, контроль негативних залишків;
• ведення виробничих документів: передача матеріалів в переробку, вступ з переробки, звіт виробництва за зміну, передача і списання матеріалів в експлуатацію і пр.;
• облік рахунків-фактур і податкових накладних, ведення регламентних документів по ПДВ;
• перепроведення документів, закриття місяця, аналіз ОСВ і робота з регламентованими звітами.

ФОП Привалова М. М.
01.10.2008 року по 01.11.2008 року, на посаді бухгалтера;
• облік первинної документації:
• банківські виписки, платіжні доручення, касові ордери, авансові звіти, вступ і реалізація товарів і послуг, рахунки на оплату;
• ведення складських документів: оприбутковування, переміщення, списання товарів, передача матеріалів в експлуатацію, контроль негативних залишків;
• ведення виробничих документів: передача матеріалів в переробку, вступ з переробки, звіт виробництва за зміну, передача і списання матеріалів в експлуатацію і пр.;
• облік рахунків-фактур і податкових накладних, ведення регламентних документів по ПДВ;
перепроведення документів, закриття місяця, аналіз ОСВ і робота з регламентованими звітами.

ОСВІТА
- «Сумський національний аграрний університет», 2007 - 2008 Магістр, Спеціальність: Фінанси
- «Сумський національний аграрний університет», 2004 - 2007 Бакалавр, Спеціальність: Фінанси

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
Windows, MS Office, Internet – досвідчений користувач, досвід роботи з оргтехнікою (факс, сканер, ксерокс), медок, знання програми 1С «Підприємство» 8.1, клієнт-банк.

ЗНАННЯ МОВ
Знання української та російської мови досконале, англійська мова на середньому рівні.

ІНШЕ

ділові якості: Ініціативна, дипломатична, енергійна, комунікабельна, пунктуальна. Відданість корпоративним цінностям, вміння працювати на кінцевий результат. Володію гарними організаторськими здібностями, швидко адаптуюсь до нових умов. У відносинах з людьми ввічлива, врівноважена. Здатна працювати самостійно, відповідальна. Маю водійські права: категорія B.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: