Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 марта 2024 Файл

Анастасія

Юрисконсульт, помічник адвоката

Возраст:
32 года
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

e-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ільченко Анастасія Павлівна

Відомості про себе:
Дата та місце народження: 21 грудня 1991 рік
Освіта:
Юридичний факультет Національного університету біоресурсів та природокористування
України:
2013 – 2014 н.р. - Спеціаліст права з відзнакою, стаціонар.
2011-2013н.р. – Бакалавр права з відзнакою, стаціонар.
Юридичний факультет Ізмаїльського технікуму економіки та права:
2007-2011н.р. – Молодший спеціаліст права з відзнакою, стаціонар.
2008-2011н.р. – Молодший спеціаліст бухгалтерський облік з відзнакою, заочно.

Курси, тренінги, сертифікати:

ПП «ТЕМП-ДМ» Посвідчення проходження навчання та
перевірка знань з питань пожежної безпеки
2018 - GREAT EVENT SCHOOL Навчальна програма з практичними
завданнями і реальними кейсами, в сфері
EVENT.
Модуль Оцінка персоналу
CBP HR School PROfessional
Як підвищити відповідальність
EBA Kyiv Office
співробітників?
Навчити мозок вчитися!
Ефективна комунікація в розрізі теорії
поколінь
Як побудувати кар'єру і не зійти з розуму?
Зміна парадигми. Нові принципи
майбутнього
Як HR використовує відкриті данні
10 трендов на рынке труда
Labа
Как быть СЕО на удаленке и брать
социальную ответственность
АНТС «Оцінка шкоди довкіллю від російської
агресії»

Володіння мовами:
Українська та російська мови – досконало.
English – Pre-intermediate

Знання комп’ютера:
Впевнений користувач. Досконало володію MSWindows, основними складовими пакету
MSOffice, ІАС Ліга, пошуковими та іншими web-ресурсами.

Досвід роботи:
З 2014р. по 2017 р. – офіс-менеджер, помічник керівника, Аудиторській фірмі «Капітал
Плюс»
Помічник голови Комітету з питань податкової політики Громадської ради при Міністерстві
фінансів України, Помічник голови Податкового комітету Громадської ради при ДФС
України.
1. Планування робочого часу керівника (зустрічі, переписка, організація зустрічей);
2. Забезпечення життєдіяльності офісу;
3. Технічне забезпечення діяльності керівника;
4. Підготовка листів , запитів , інших документів за дорученням керівника .
5. Підготовка, розробка договорів;
6. Оформлення, підготовка актів та рахунків;
7. Оформлення договорів для забезпечення життєдіяльності підприємства;
8. Співпраця з державними органами;
9. Консультування клієнтів з правових питань(господарське, трудове, податкове
законодавство);
10. Організація засідань Комітету з питань податкової політики Громадської ради при
Міністерстві фінансів України

З жовтня 2017 р. по лютий 2022 року – Директор з адміністративної діяльності, ТОВ АК
«Кроу Україна»:
1. Робота з орендодавцями, робота з суборендарями (контроль за підписанням договорів,
актів, а також контроль інших організаційних питання);
2. Контроль за роботою пов'язаною з орендою приміщення;
3. Забезпечення роботи тех. персоналу;
4. Координація роботи офісу, та адміністративного департаменту(більше 15 чоловік);
5.Організація ремонтів, переїздів офісів;
6. Підготовка наказів і положень по роботі офісу;
7. Координація з проходження державних перевірок;
8. Підбір персоналу, проведення співбесід для всіх департаментів компанії;
9. Проведення оцінки персоналу Компанії;
10. Проведення заходів, для покращення бренду роботодавця;
11. Підготовка концепції та контроль за закупкою подарунків клієнтам;
12. Організація, та координація заходів в офісі (організовано більше 10 заходів с бюджетами
від 300 тис. грн + , а також більше 60 заходів до 100тис.грн)
13. Організація тимбілдінгів, корпоративів, та їх координація (організовано заходи від 40 і
більше людей);
14. Організація декорування заходів, та приміщень.

З вересня 2022 року по сьогодні – Провідний юрисконсульт, Національний природний
парк «Тузлівські лимани»:
1.Консультування з юридичних питань – напрямку екологічного, кримінального,
адміністративного, військового, трудового та господарського права;
2.Складання процесуальних документів;
3.Оформлення договорів, заяв, скарг та інших документів;
4. Представництво інтересів Парку в державних органах;
5. Юридичне супроводження Парку;
6. Представництво та захист інтересів Парку в судах, підготовка процесуальних документів.

Наявність волонтерського посвідчення.

Професійні навики:

1.Управління персоналом;
2.Організація роботи офісу:
Повна координація роботи офісу з «нуля» (організація роботи офісу з 0 (1,500 кв – 120
чоловік);
3. Організаційні навички:
Організація корпоративних заходів «під ключ» (тимбілдинг);
Організація Громадських засідань;
Креативна розробка сценаріїв ;
Забезпечення в підготовці декорацій, учасників, майданчиків, обладнання, кейтеринга;
Складання та узгодження бюджетів;
Ведення, підготовка документообігу по проекту;
Повне юридичне супроводження проектів.

4.Юридичне супроводження підприємства:
Робота з правоохоронними органами;
Договірна робота;
Консультування у сфері трудового, військового та договірного права;
Представництво інтересів в судах.

Особисті якості:
Швидко навчаюсь, відповідальна та цілеспрямована, генератор ідей, маю досвід роботи в
команді і самостійно.
* радо відповім на Ваші запитання та надам додаткову інформацію.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: