Анастасія
Юрисконсульт, помічник адвоката
- Возраст:
- 32 года
- Город проживания:
- Одесса
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10120893
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
e-mail:[
[
Ільченко Анастасія Павлівна
Відомості про себе:
Дата та місце народження: 21 грудня 1991 рік
Освіта:
Юридичний факультет Національного університету біоресурсів та природокористування
України:
2013 – 2014 н.р. - Спеціаліст права з відзнакою, стаціонар.
2011-2013н.р. – Бакалавр права з відзнакою, стаціонар.
Юридичний факультет Ізмаїльського технікуму економіки та права:
2007-2011н.р. – Молодший спеціаліст права з відзнакою, стаціонар.
2008-2011н.р. – Молодший спеціаліст бухгалтерський облік з відзнакою, заочно.
Курси, тренінги, сертифікати:
ПП «ТЕМП-ДМ» Посвідчення проходження навчання та
перевірка знань з питань пожежної безпеки
2018 - GREAT EVENT SCHOOL Навчальна програма з практичними
завданнями і реальними кейсами, в сфері
EVENT.
Модуль Оцінка персоналу
CBP HR School PROfessional
Як підвищити відповідальність
EBA Kyiv Office
співробітників?
Навчити мозок вчитися!
Ефективна комунікація в розрізі теорії
поколінь
Як побудувати кар'єру і не зійти з розуму?
Зміна парадигми. Нові принципи
майбутнього
Як HR використовує відкриті данні
10 трендов на рынке труда
Labа
Как быть СЕО на удаленке и брать
социальную ответственность
АНТС «Оцінка шкоди довкіллю від російської
агресії»
Володіння мовами:
Українська та російська мови – досконало.
English – Pre-intermediate
Знання комп’ютера:
Впевнений користувач. Досконало володію MSWindows, основними складовими пакету
MSOffice, ІАС Ліга, пошуковими та іншими web-ресурсами.
Досвід роботи:
З 2014р. по 2017 р. – офіс-менеджер, помічник керівника, Аудиторській фірмі «Капітал
Плюс»
Помічник голови Комітету з питань податкової політики Громадської ради при Міністерстві
фінансів України, Помічник голови Податкового комітету Громадської ради при ДФС
України.
1. Планування робочого часу керівника (зустрічі, переписка, організація зустрічей);
2. Забезпечення життєдіяльності офісу;
3. Технічне забезпечення діяльності керівника;
4. Підготовка листів , запитів , інших документів за дорученням керівника .
5. Підготовка, розробка договорів;
6. Оформлення, підготовка актів та рахунків;
7. Оформлення договорів для забезпечення життєдіяльності підприємства;
8. Співпраця з державними органами;
9. Консультування клієнтів з правових питань(господарське, трудове, податкове
законодавство);
10. Організація засідань Комітету з питань податкової політики Громадської ради при
Міністерстві фінансів України
З жовтня 2017 р. по лютий 2022 року – Директор з адміністративної діяльності, ТОВ АК
«Кроу Україна»:
1. Робота з орендодавцями, робота з суборендарями (контроль за підписанням договорів,
актів, а також контроль інших організаційних питання);
2. Контроль за роботою пов'язаною з орендою приміщення;
3. Забезпечення роботи тех. персоналу;
4. Координація роботи офісу, та адміністративного департаменту(більше 15 чоловік);
5.Організація ремонтів, переїздів офісів;
6. Підготовка наказів і положень по роботі офісу;
7. Координація з проходження державних перевірок;
8. Підбір персоналу, проведення співбесід для всіх департаментів компанії;
9. Проведення оцінки персоналу Компанії;
10. Проведення заходів, для покращення бренду роботодавця;
11. Підготовка концепції та контроль за закупкою подарунків клієнтам;
12. Організація, та координація заходів в офісі (організовано більше 10 заходів с бюджетами
від 300 тис. грн + , а також більше 60 заходів до 100тис.грн)
13. Організація тимбілдінгів, корпоративів, та їх координація (організовано заходи від 40 і
більше людей);
14. Організація декорування заходів, та приміщень.
З вересня 2022 року по сьогодні – Провідний юрисконсульт, Національний природний
парк «Тузлівські лимани»:
1.Консультування з юридичних питань – напрямку екологічного, кримінального,
адміністративного, військового, трудового та господарського права;
2.Складання процесуальних документів;
3.Оформлення договорів, заяв, скарг та інших документів;
4. Представництво інтересів Парку в державних органах;
5. Юридичне супроводження Парку;
6. Представництво та захист інтересів Парку в судах, підготовка процесуальних документів.
Наявність волонтерського посвідчення.
Професійні навики:
1.Управління персоналом;
2.Організація роботи офісу:
Повна координація роботи офісу з «нуля» (організація роботи офісу з 0 (1,500 кв – 120
чоловік);
3. Організаційні навички:
Організація корпоративних заходів «під ключ» (тимбілдинг);
Організація Громадських засідань;
Креативна розробка сценаріїв ;
Забезпечення в підготовці декорацій, учасників, майданчиків, обладнання, кейтеринга;
Складання та узгодження бюджетів;
Ведення, підготовка документообігу по проекту;
Повне юридичне супроводження проектів.
4.Юридичне супроводження підприємства:
Робота з правоохоронними органами;
Договірна робота;
Консультування у сфері трудового, військового та договірного права;
Представництво інтересів в судах.
Особисті якості:
Швидко навчаюсь, відповідальна та цілеспрямована, генератор ідей, маю досвід роботи в
команді і самостійно.
* радо відповім на Ваші запитання та надам додаткову інформацію.
Похожие кандидаты
Юрист, юрисконсульт, помічник нотаріуса, юриста, адвоката
Удаленно, Никополь
Адвокат, юрист, юрисконсульт, начальник юридичного відділу, lead legal counsel
40000 грн, Удаленно, Киев
Юрист, юрисконсульт, помічник судді, адвоката, юриста
10000 грн, Удаленно, Глухов
Юрист, юрисконсульт, помічник адвоката, юриста
25000 грн, Удаленно, Каменец-Подольский
Юрисконсульт, помічник адвоката, юриста, юрист-редактор
Удаленно
Помощник юриста, адвоката, юрисконсульт
25000 грн, Удаленно, Днепр
,
еще 8 городов