Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Людмила

Маркетолог, 50 000 грн

Рассматривает должности: Маркетолог, SMM-менеджер, Інтернет-маркетолог, Head of SMM, Таргетолог, Керівник відділу маркетингу, Digital-маркетолог, Бренд-стратег, Бренд-менеджер
Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 27 лет
Город проживания: Днепр
Готов работать: Днепр, Киев, Львов, Одесса, Харьков
Рассматривает должности:
Маркетолог, SMM-менеджер, Інтернет-маркетолог, Head of SMM, Таргетолог, Керівник відділу маркетингу, Digital-маркетолог, Бренд-стратег, Бренд-менеджер
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
27 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Киев, Львов, Одесса, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Маркетолог

с 05.2025 по 10.2025 (6 месяцев)
ТОВ ТК Агроальянс, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Маркетолог/ SMM-спеціаліст
ТОВ ТК Агроальянс | травень – жовтень 2025
(аграрний сектор, B2B/B2F)

Ключові досягнення:
- розробила та презентувала комплексну маркетингову стратегію видимості, прогріву до бренду дилера через (Meta Ads, Facebook, Instagram, TikTok).
- ініціювала та провела глибинний аналіз відділу продажів ЦА аграрного сегменту
- впровадила систему лідогенерації та воронку продажів, інтегрувала файл для відстеження етапів, тип, якості клієнта та етап продажу.
-зменшила вартість ліда з $30 до стабільних $2–5-10 залежно від сегментації
- забезпечила за період (травень-жовтень) за 4000$ + 492 ліди, із яких 68% (350) передано на опрацювання до відділу продажів, з них є успішні угоди
- підготувала та провела аналітичний аудит за весь період усіх рекламних кампаній, бюджету, витрат, кількості лідів, якості, етапу продажу, конверсії, соціальних мереж, росту, видимості бренду з аналітикою.
- підвищила впізнаваність і укріпила довіру до компанії/продажів через соціальні мережі.
- досягла понад 5,5 млн переглядів контенту у соцмережах (Facebook, Instagram, TikTok) і більше 3500 нових підписників (аграрна ніша) завдяки комплексній роботі з медіа.
- впровадила взаємодію між маркетингом і продажами.
- укріпила/втримувала позиціонування компанії і впровадила онлайн маркетинг як інструмент управління попитом, а не лише як канал реклами
- щомісячні звіти керівництву у вигляді гугл таблицях через цифри та повноцінні презентації, що було зроблено і куди рухаємося і які наступні дії.

Результат:
1) Формування вхідного потоку якісних лідів аграрної ніши з реальними потребами фермерів, підвищення довіри до бренду, впізнаваність, зростання ефективності реклами у понад 10 разів.
2) Впроваджена стратегія принесла компанії не тільки реальні продажі та довгострокову основу для розвитку бренду в агросфері, а й базу клієнтів з преспективою повторних продажів.

Маркетолог

с 06.2024 по 01.2025 (8 месяцев)
Будівельна компанія, ТОВ Особняк, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Маркетолог | SMM-менеджер
Компанія: Будівельна компанія ТОВ Особняк (житлова нерухомість, Дніпро)
Період роботи: (червень-січень, 2024)

Основні обов’язки:
- впровадила маркетингову стратегію, просування житлових приватних будинків.
- проведення аналітики ринку нерухомості Дніпра та України: конкурентне середовище, споживчі тренди, попит і пропозиція.
-повний аналіз цільової аудиторії (купівельні мотиви, демографія, сегменти клієнтів).
- створення з нуля та ведення телеграм-каналу для ріелторів: публікації об’єктів, тексти, розсилки, дзвінки, відео-контент.
- ведення соціальних мереж компанії (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube): контент-план, тексти, пости, історії, рілси, монтаж, комунікація з підписниками.
- створення контенту для нового сайту компанії з нуля (тексти, блоки, структура, візуальні рішення).
- розробка матеріалів/презентацій для продажів для інвесторів і клієнтів, сценаріїв, відео, рекламних макетів, фірмових візуалів.
- організація фотосесій, брендування, створення фірмового стилю, лого, брендбуку компанії.
- підготовка та організація участі компанії у форумах, бізнес клубі, розробка сценарію виступів керівництва та розробка з нуля презентації подачі інформації.
- комунікація як відділ продажів (це була також я) і залучення нових лідів через онлайн-канали, соціальні мережі та олх.

Ключові досягнення/результат:
- створила з нуля базу понад 200 ріелторів Дніпра та області, самостійно провела дзвінки, та аналіз отриманої інформації.
- на основі проведеного аналізу виявила реальні потреби клієнтів (що шукають, які будинки купують, яку площу, яке планування, яка цінова політика, під замовлення чи вже с ремонтом, який дах, під скільки машин автомісце, яка территорія, всі критерії ЦА , що звертають увагу, що саме потрібно ЦА, що шукають, як приймають рішення і що саме реально купують).
- підготувала аналітичний звіт для керівництва, який визначив напрям подальших будинків та маркетингової стратегії компанії.
- розробила рекомендації для вдосконалення продукту (форматів будинків, пропозицій, цінових сегментів) відповідно до попиту ринку.
- побудувала/презентувала/узгодила з керівником воронку залучення клієнтів — від першого контакту з рекламою до потенційного продажу.
- організувала повний цикл медіа-виробництва: відео з дрона, монтаж рілсів, YouTube-відео, обкладинки, сценарії, креативи, подачу, сенси.
- підвищила впізнаваність бренду забудовника серез ріелторів та інвесторів
- забезпечила ефективну взаємодію з ріелторами, що призвело до зростання кількості вхідних звернень і залучення до продажів нових партнерів, формуючи зацікавленість у довгостроковій співпраці з компанією.
- працювала як маркетинговий стратег, який бачить бізнес комплексно: від аналізу ринку до створення попиту та системного продажу.

Маркетолог

с 03.2024 по 05.2024 (3 месяца)
ЕММ, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)

Помічник маркетолога/ Робота з підрядниками
Компанія ЕММ ЮКРЕЙН― компанія №1 в Україні з виробництва ортопедичних матраців та аксесуарів для сну
Період роботи: (березень-травень, 2024)

Основні обов’язки:
- працювала з підрядниками з веброзробки, дизайну та друку — контроль виконання завдань, узгодження матеріалів і дотримання бренд-стандартів.
- координувала роботу по оновленню та перевірці корпоративного сайту, коректність відображення інформації.
- проводила аналіз конкурентного середовища: асортимент, комунікації, цінова політика конкурентів.
- частково брала участь у розробці нових продуктів компанії — від ідеї та концепції для партнерів і клієнтів.
- частково долучалася до створення нових брендів і пакувальних концепцій, розробки етикеток і супровідних матеріалів.
- реалізовувала брендування сувенірної продукції та корпоративного одягу персоналу виробництва для підсилення впізнаваності компанії.

Досягнення:
- основний запит керівника виконано: налагодила ефективну, чітку, конкретну роботу з підрядниками, завдяки чому було оптимізовано процес розробки маркетингових матеріалів і зменшено час узгодження, все протікало в терміни та без запізнень.

Офіс-менеджер

с 12.2023 по 03.2024 (4 месяца)
Адвокатське об'єднання, Дніпро (Юриспруденція)

Офіс-менеджер/частково дизайн, робота з поліграфією

Обов’язки:
- організація прийому та зустрічі відвідувачів, гостей та клієнтів компанії.
- прийом, обробка та розподіл вхідних дзвінків та електронної пошти.
- ведення господарської діяльності офісу: замовлення води, канцтоварів, печива та інших необхідних товарів.
- ведення кадрового обліку та ділового листування.
- обробка вхідної та вихідної кореспонденції.
- контроль підготовки документів, їх якості та точності.
- виконання щоденних доручень керівника та поточних адміністративних завдань.
- щоденне звітування по виконаних завданнях та стану офісу.

Менеджер з продажу (фахівець з продажу)

с 03.2018 по 02.2023 (5 лет)
Київстар, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Фахівець сектору продажу послуг та утримання абонентів / фахівець сектору обслуговування клієнтів
Компанія КЗпП «Київстар», м. Дніпро
Період роботи: 2018 – 2023

Обов’язки:
- приймала вхідні дзвінки клієнтів, надавала консультації щодо підключення, тарифів, технічних питань та сервісів компанії.
- здійснювала активні вихідні дзвінки для продажу нових послуг (мобільний зв’язок, домашній інтернет, телебачення).
- презентація послуг кліентам, виявляла потреби клієнтів і підбирала оптимальні рішення під кожен запит.
- оформляла заявки на підключення та зміну тарифних планів у CRM-системі згідно з внутрішніми стандартами компанії.
- працювала з клієнтами, які перестали користуватись послугами, здійснювала повернення неактивних абонентів та підвищувала рівень їхньої лояльності.
- ефективно відпрацьовувала заперечення клієнтів (“дорого”, “я користуюсь іншим провайдером”, “не бачу сенсу змінювати умови”, технічні питання тощо).
- забезпечувала високий рівень сервісу при обслуговуванні абонентів, дотримувалась корпоративних стандартів спілкування.
- досягала і перевиконувала KPI за кількістю підключень і продажів (середній показник 118–130% від плану 100%).
- вела щоденну звітність у CRM-системі та Microsoft Excel (облік заявок, статус підключень, продажі)
- здійснювала консультаційну та технічну підтримку клієнтів на базовому рівні згідно встановлених стандартів компанії.
- підтримувала зв"язок з клієнтами, сприяла підвищенню їхньої задоволеності послугами компанії.

Ключові компетенції:
Комунікації з клієнтами • Активні продажі • Робота з запереченнями • Утримання клієнтів • CRM • KPI • Консультації та сервіс • Ведення звітності • B2C-продажі • Телефонні переговори

Досягнення:
-в лютому 2019 року я перший раз дізналася що увійшла до Топ-3 найкращих менеджерів з обслуговування та продажів в Україні за результатами річного - 2018 року рейтингу компанії «Київстар» і утримувала цей статус весь час роботи.
- отримала статус «Золотий майстер продажів» за перевиконання KPI та високі показники продажу послуг щороку.
- систематично перевиконувала план продажів на 120–130% (відносно 100%) щомісяця, демонструючи стабільно високі результати.
- отримувала додаткові премії, мотивації, навчальні поїздки та корпоративні нагороди за ефективність у продажах та сервісному обслуговуванні.
- брала участь у внутрішніх програмах підвищення кваліфікації та корпоративних тренінгах з продажів і клієнтського сервісу.

Образование

Національний технічний університет "Дніпровська Політехніка"

Факультет: будівництва, спеціальність: гірництво, Дніпро
Высшее, с 2015 по 2020 (5 лет)

є диплом бакалавра і є також диплом магістра з відзнакою (фахівець в галузі гірництва)
Практикувалася на шахті м. Кривій ріг та м. Марганець

Дополнительное образование и сертификаты

Навчання smm-спеціаліст, Target-up, visual creative, Reels, сильний бренд=продажі, storiesmarker, копірайтер, контент-мейкер,

Сумарно 3 роки і це переросло в стратегічний маркетинг свого продукту

Знания и навыки

  • Доброзичливість
  • Орієнтація на результат
  • Ввічливість
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Працьовитість
  • Доброчесність
  • Чесність
  • Справедливість
  • Знання технік продажу
  • Розробка мотиваційних профілів
  • Висока працездатність
  • Робота з клієнтами
  • Аналіз продажу
  • Телефонний продаж
  • Управлінські навички
  • Презен
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Креативність
  • Ініціативність

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

🔴Офіси, прохання не турбувати!

- стратегічне мислення: від ідеї до реалізації та аналітики, вміння приймати рішення на основі даних і прогнозувати ефективність дій.
- комплексне ведення маркетингу: контент, соцмережі, реклама, аналітика.
- бізнес-орієнтованість: ROI, ефективність кожного каналу залучення, результати для продажів.
- робота з даними та аналітикою: таргетинг, сегментація, поведінкові патерни клієнтів.
- формування/укріплення/посилення бренду, іміджу та контент-стратегії.
- досвід роботи з соціальними мережами, рекламними кампаніями, CRM
- високий рівень залученості та відповідальності, здатність працювати автономно над проектами.
- орієнтована на розвиток продукту, бренду та команди, можу мати вплив ( по бажаню керівництва) на ключові бізнес-процеси та показники ROI.
- трендорієнтованість: здатна вчасно відслідковути та інтегрувати сучасні соціальні тренди у стратегію бренду.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: