Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ганна

Помічник керівника

Рассматривает должности:
Помічник керівника, Адміністратор салону краси, Адміністратор фітнес-клубу, Менеджер з продажу, Експерт з продажу нерухомості
Возраст:
42 года
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Днепр, Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ОСВІТА
Криворізький технічний університет 2000/2006р.
Факультет «Облік і аудит, спеціаліст»
Особисті дані
Москалюк Ганна Сергіївна
Регіон: Одеса, Кривий Ріг
Дата народження: 27 січня 1983 (41)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: син 18 років.
Шкідливих звичок немає.

Досвід роботи

Помічник керівника 08/2024р.
Керуюча компанія
• Приймання, реєстрація та обробка кореспонденції, її направлення до відповідних підрозділів організації;
• Робота з документами (діловодство);
• Ведення електронної бази документів;
• Підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень, протоколів);
• Виконання особистих доручень;
• Планування робочого дня керівника;
• Організація прийому відвідувачів;
• Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
• Володіння ПК:Word, Excel, Outlook;
• Організація і проведення конференції по Zoom;
• Робота з оргтехнікою; міні АТС;
• Забезпечення офісу необхідними канцтоварами і тому подібне;
• Робота з кур’єрськими службами.

Діловод 10/2012 по теперішній час
ДП «Криворізький державний цирк»
• Функціональні обов’язки:
• робота з документами (діловодство);
• прийом і розподіл дзвінків;
• прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
• участь в організації різних масових заходів;
• підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
• виконання особистих доручень керівника.
• робота з оргтехнікою, міні АТС;
• робота з кур’єрською службою;
• прийом заявок по телефону;
• прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• складання договорів по шаблонах;
• замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
• облік роботи співробітників;
• замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
• контроль чистоти і порядку в офісі.
Професійні навички:
• уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word );
• знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
• грамотна усна і письмова мова;
• знання основ діловодства та документообігу;
• досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
• навички забезпечення життєдіяльності офісу;
• знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.

Бухгалтер ПП«Надія» 02/2002-10/2005
Провідний бухгалтер КП «Доросла бібліотека» 04/2006-02/2012

Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: