Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ангеліна

Юрист, юрисконсульт, уповноважена особа з публічних закупівель

Возраст:
31 год
Город:
Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Чернецька Ангеліна Владиславівна

Дата народження: 29.11.1993
Місто: Луцьк
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Заміщення вакантної посади юриста/юрискорсульта, уповноваженої особи із закупівель, начальника юридичного відділу.

Очікувана заробітна плата – 23 000,00 - 25 000,00 грн.

Освіта:
вересень 2010 – червень 2014, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, спеціальність «Правознавство», кваліфікація «юрист», диплом бакалавра (денна форма навчання).

вересень 2014 – червень 2015, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, факультет «Право», спеціальність «Правознавство», диплом спеціаліста з відзнакою (заочна форма навчання).

Досвід роботи:

• Вересень 2013 – травень 2014 - Юрисконсульт юридичної клініки «Ad Astra» Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Обов’язки:
• написання заяв, скарг до державних та приватних установ, організацій;
• написання позовних заяв;
• надання консультацій незахищеним верствам населення щодо захисту їх конституційних прав;
• усні та письмові консультації клієнтів з питань цивільного та сімейного права.

• Квітень 2015 – березень 2016 – Юрисконсульт ПП «ЦСБО»
Обов’язки:
• розробка та укладення договорів, підготовка висновків про їх доцільність та юридичну відповідність;
• позовно-претензійна діяльність;
• написання листів, скарг, клопотань, відповідей на претензії, запити;
• розробка колективного договору, посадових інструкцій;
• внесення змін до статутних документів Підприємства.

◦ Березень 2016 – грудень 2023 – Начальник юридичного відділу ТзОВ «Ніколь»
Обов’язки:
• розробка та затвердження типових форм договорів;
• супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами, клієнтами Товариства;
• юридичний супровід діяльності компанії;
• представлення Товариства в усіх органах, установах, організаціях, засобах масової інформації, здійснення зв’язків з керівниками органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, із фізичними особами;
• оскарження дій, рішень, приписів державних органів;
• розробка антикорупційної програми Підприємства;
• підготовка тендерної документації, проведення державних та комерційних закупівель.

◦ Травень 2024 – на даний час – юрисконсульт, уповноважена особа відповідальна за проведення процедур закупівель у Волинському обласному центрі з гідрометеорології
Обов’язки:
• розроблення проєктів наказів, положень, договорів та інших документів;
• юридична експертиза проєктів наказів та інших документів, підготовлених структурними підрозділами Волинського ЦГМ, їх погодження;
• представлення інтересів Волинського ЦГМ в державних органах, органах місцевого самоврядування та судах;
• реєстрація прав на нерухоме майно;
• оформлення та подання на державну реєстрацію змін до статутних документів;
• брала учать у розробці колективного договору;
• брала участь у забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів Волинського ЦГМ;
• моніторинг чинного законодавства;
• вивчення ринку товарів/послуг, проведення перемовин з потенційними постачальниками товарів/послуг;
• формування річного плану закупівель, оприлюднення його в електронній системі закупівель;
• підготовка обґрунтувань підстав проведення закупівель;
• визначення типу процедури закупівлі в залежності від річної суми, коду ДК та ін. параметрів;
• підготовка службових записок для подальшого здійснення закупівель, контроль за комерційними пропозиціями, підготовка тендерної документації, протоколів, проведення державних та комерційних закупівель як збоку учасника так і з боку замовника.

Професійні навички:
— володію комп’ютером;
— знання законодавства;
— навички ведення договірної роботи;
— уміння проводити переговори;
— уміння готувати тендерну документацію та проводити аукціони торгів;
— навички ведення повного правого забезпечення діяльності організації;
— навички ведення претензійно-позовної роботи;
— досвід комплексного юридичного супроводу діяльності організації;
— досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
— навички складання різних юридичних документів.

Сертифікат:
Сертифікат Prozorro – підтверджено рівень володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу.

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, пунктуальність, комунікабельність, швидка реакція, ерудованість, організаційність, логічне мислення, завжди направлена на результат.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня, діти – є.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: