Тетяна
Оператор call-центру, фахівець із розрахунків
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10176159
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народж. – 08.10.1972
Місто – Одеса
Телефон - [
Ел. пошта – [
Освіта
Освітня установа: Професійно-технічне училище №15 м. Херсон (1987-1989).
Спеціальність: Продавець.
Кваліфікація: Продавець продовольчих товарів 3 категорії.
Досвід роботи
Організація: Дніпровський Райпродторг м. Херсон (1989-1991).
Посада: Продавець 3 категорії.
Функціональні обов`язки: Спілкування з клієнтом, вмовити купити товар, якісне обслуговування, прийом та продаж товару.
Організація: УкрПошта (1994-2010).
Посада: Листоноша.
Функціональні обов`язки: Видача пенсій, рознесення кореспонденції, повага до пенсіонерів.
Організація: УкрПошта (2010-2016).
Посада: Оператор зв`язку.
Функціональні обов`язки: Прийом комунальних платіжок, продаж марочних виробів, прийом та відправка переводів.
Організація: УкрПошта (2016-2018).
Посада: Листоноша.
Функціональні обов`язки: Видача пенсій, рознесення кореспонденції, повага до пенсіонерів.
Організація: УкрПошта (2018).
Посада: Начальник відділення.
Функціональні обов`язки: Прийом грошей з головної каси, роздача грошей листоношам, розрахунок з листоношами та оператором, звіти щоденні та місячні з товаром та пенсією.
Організація: ТОВ Одесагаз - Постачання (2018-2020).
Посада: оператор в абон. відділенні.
Функціональні обов`язки: Обслуговування абонентів, укладання договорів, прийом документів, розрахунки, відправка листів з попередженням за заборгованість, перерозрахунок та видача абон. книжок, вираховування пільг.
Організація: ТОВ Одесагаз - Постачання (2020-2023).
Посада: оператор в кол-центрі.
Функціональні обов`язки: Прийом вхідних дзвінків, відповіді на питання споживачів, консультація, зміна власника, прийом документів та заяв на повернення переплат в ел. вигляді, переписка з клієнтами по ел. пошті.
Професійні навички та особисті якості
Досвід роботи з файлом Microsoft Word, таблицею Exсel, електронною поштою. Дистанційна робота з повернення боргів. Відповідальність, пунктуальність, уважність, працездатність, комунікабельність, цілеспрямованість, виконавчість, здатність швидко вчитись, взаємодія з людьми, клієнтоорієнтованність, терплячість, зацікавленність, акуратність, ввічливість.
Додаткова інформація
Сімейний стан – незаміжня.
Діти – донька.
Похожие кандидаты
Оператор call-центра
10000 грн, Одесса, Удаленно
Оператор call-центру
15000 грн, Одесса
Оператор call-центра
15000 грн, Одесса
Оператор call-центра
Одесса, Удаленно
Оператор call-центра
Одесса
Оператор call-центру, мерчендайзер, рецепшионіст, адміністратор
Одесса