Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 июня 2024 Файл

Stanley

Sales manager, call centre operator

Возраст:
28 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Днепр, Киев, Львов, Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

MADUKWE STANLEY
89 Malevycha Street, Kyiv, Ukraine. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Tel/Telegram: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

BIO-DATA:

Nationality:
Ghanaian
State of Origin:
Takoradi
L.G.A:
Sekondi-Takoradi
Hometown:
Airport Ridge
Date of Birth:
15th June 1995
Gender:
Male
Marital Status:
Single
Religion:
Christianity

JOB OBJECTIVES:
• To secure a highly stimulating position where my past working experiences and academic skills will add value to organizational operations.
• Demonstrating the importance of my job duties and expectation with minimum or no supervision.
• To expand my knowledge and skills and to establish long-term employment in a friendly environment.
• To work with first-class organizations that needs strong analytical and organizational skills.
PERSONAL SKILLS:
• Ability to work as a team, multi-task, and perform under pressure with minimal supervision
• Excellent communication and motivational skills
• Excellent leadership skills
• Good interpersonal relations

SUMMARY OF QUALIFICATIONS:

2013–2017Ivano-Frankivsk National Technical University, Ukraine
2012 – 2013APTECH, Computer Institute
2011 – 2012NIIT, Java programming
2005 –2011Akosombo International School (AIS)

WORK EXPERIENCE:
2018Livingston Research, Ukraine
2018-2022 Excentral International, Ukraine

POSITIONS HELD:
2018
Freelance Writer
2018-2022
Sales Manager/call centre operator

Key Responsibilities:
1. Ensure the equipment's uninterrupted operation and take operative measures to eliminate the irregularities that arise during the operation.
2. Monitor recruitment of fresh staff
3. Online management of clients’ portfolios.
4. Responsible for the timely execution of requests for services.
5. Drafting articles, essays, dissertations, and other educational materials for clients
6. Keep the immediate supervisor updated about the abuse of the information system equipment and report any alteration in electronic records and the measures taken.
7. Promotion support, troubleshooting, and maintaining a professional relationship with clients.

CORE COMPETENCE:
◦ Good Command of Microsoft Azure
◦ Good Command of Microsoft Office Tool
◦ Good Command of Microsoft Word
◦ Good Command of Microsoft Excel
◦ Good Command of Microsoft PowerPoint
◦ Good Command of Microsoft Assess
◦ Good Management and Analytics Background
◦ Good Command of Operating Systems and VMware
◦ Good Command and Knowledge of Graphic Design
◦ Good Web design Background
◦ Good knowledge of the Financial Market

LANGUAGE:
Excellent command of English, Ukrainian (low proficiency), Ghanaian language(Twi).

HOBBIES:
Badminton, Horse riding, Traveling, Yoga, Reading, Swimming, Watching Movies, Card games, and Dancing.

REFEREE:

Mr. Elijah Roy
Director, Excentral International
Tel. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: