Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 ноября 2023 Файл

Олександра

Касир-операціоніст

Возраст:
38 лет
Город:
Подволочиск

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ліхновська Олександра Петрівна

Дата народження: 23.02.1986 р.
Контакти: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта: 2003-2008 Тернопільський національний економічний університет.
Факультет міжнародного бізнесу та менеджменту. Центр Міжнародних і Європейських студій.
Спеціальність: міжнародна економіка і торгівля
Кваліфікація: магістр з міжнародної економіки із знанням іноземних мов (англійська, німецька).
Додаткова освіта: Сертифікат ТНТУ ім. І. Пулюя (виданий 11.07.2013) з курсу: комп’ютерні технології в бухгалтерському обліку «1С-Бухгалтерія 8.2»

Досвід роботи:
березень 2019р.- травень 2022р.– SMM менеджер, куратор інтернет магазину «Для дому і краси».
жовтень 2015- січень 2019р.– Провідний фахівець комунікацій з основними клієнтами та перекладач ангійської мови в ПП «Скіф».
липень.2012р.- жовтень 2015р.– менеджер з продажів та перекладач ангійської мови в ПП «Скіф».
жовтень 2011- квітень 2012р. – фахівець з кредитування, OTP Bank Group «Банк ОТП».
лютий 2010- серпень 2011р. – офіс-менеджер, ПП «Автозапчастини».
липень 2008- січень 2010р. – продавець-флорист, магазин « Азалія».

Основні обов’язки:
• Прямі і непрямі продажі. Холодні і гарячі дзвінки.
• Управління клієнтами у CRM-системі.
• Супровід і усний переклад під час переговорів, телефонних розмов, на зустрічах.
• Письмовий переклад договорів та документації.
Маю позитивний досвід в інтернет-продажах:
• Реклама та просування у Instagram, Facebook, Sms/Viber/Telegramm.
• Просування відео/YouTube каналу з нуля ( створення, зйомка, монтаж, обробка, підписники, перегляди, коментарі).
• Написання продающих і експертних постів, вірусних постів.
• Пошук цільової аудиторії, створення контент-плану, візуалу магазину і бізнес сторінки.
• Брендування, хештеги, тригери.
• Тизерні мережі, реклама в ProSale (Prom.ua, OLX.ua).
• Робота з таргетованою рекламою і контентом.
• Створення та налаштування комплексної реклами на пошук Google adwords.
• Створення фото/відео –контенту: Працюю із Photoshop, Canva YouCut, Inshot, Pshotoshop Express, PicsArt, PhotoLayers для оформлення публікації.
• Веб-аналітика і внутрішня оптимізація сайту. Зовнішня оптимізація сайту.
• Публікації ручний метод та за допомогою smm.
• Робота з коментарями та відгуками
• Відповіді на запити користувачів у соціальних мережах.
• Підбір товарів на рекламу, аналіз, проведення акцій,
• Оформлення шапок сайту. Створення мультиссилок, одностранічників, landing-page.
Виконувала функції наставника, навчила більше 30 менеджерів. Консультування клієнтів та оформлення замовлень. Створення та ведення інтернет магазину. Співпраця з товарними компаніями L-Club, Prouve.

Фахівець з кредитування:
Основні обов’язки
• Пошук клієнтів, прямі і непрямі продажі.
• Споживче кредитування. Продаж роздрібних банківських продуктів.
• Кредитування фізичних осіб. Кредити готівкою. Депозити.
• Стабільно виконувала поставлені планові показники. Щорічний зростання обсягу продажів за рахунок розвитку клієнтської бази.
• Виконувала функції наставника, навчила 3 менеджерів.

Офіс-менеджер:
Основні обов’язки
• Робота з вхідною і вихідною документацією.
• Ведення фінансової звітності та їх особиста доставка в контролюючі організації.
• Відповідь на телефонні дзвінки, їх завершення та прийняття рішення про переадресацію. Прийом та відправка кореспонденції.
• Прийом відвідувачів, забезпечення їх комфортного перебування в офісі.
• Забезпечення робочого місця керівника і усіх продавців необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, каталогами, створення умов, що сприяють ефективній роботі.
• Знання мов: Англійська (вище середнього), німецька (базовий), російська (вільно), грамотна українська.
Додаткова інформація: Вільно володію ПК, як досвідчений користувач. Робота з офісними пакетами: MS Office, Word, Excel, Internet, Fine Reader, Adobe Reader, PDF ; робота з спеціалізованим програмним забезпеченням.
Особисті якості: відповідальна, комунікабельна, уважна до подробиць та пунктуальна, швидко опановую нову інформацію в процесі роботи .
Захоплення та інтереси: читання, вишивка домашня йога та фітнес. Відсутні шкідливі звички.

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: