Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 ноября 2023 Файл

Аделіна

Референт, помічник керівника

Возраст:
40 лет
Город проживания:
Никополь
Готов работать:
Борисполь, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ДОСВІД РОБОТИ

РЕФЕРЕНТ - СЕКРЕТАР
АТ “Нікопольський завод феросплавів” | Жовтень

АДЕЛІНА 2007 - дотепер

ДЕМЧЕНКО
1. Організація робочого простору:
Управління приймальним графіком.
Забезпечення чистоти та порядку в робочому просторі.
Керування роботою приймальні та внутрішнього телефонного
РЕФЕРЕНТ, ПОМІЧНИК обслуговування.
КЕРІВНИКА 2. Документообіг:
Обробка, класифікація та зберігання документів.
Створення та оновлення баз даних.
22.04.1984 Р.Н. Ведення реєстрів вхідних та вихідних документів.
3. Приймання та передача інформації:
Приймання телефонних викликів та перенаправлення їх до
МЕТА РЕЗЮМЕ відповідних відділів чи осіб.
Забезпечення внутрішньої та зовнішньої кореспонденції.
Здійснення адміністративних зборів та подача звітів.
Моя мета полягає в тому, щоб обіймати посаду 4. Планування та організація зустрічей:
референта або помічника керівника в компанії, де я Резервування конференц-залів та планування робочих нарад.
можу використовувати свою організаційну та Організація відряджень для керівника та співробітників.
комунікаційну ефективність для оптимізації робочих Забезпечення потрібною інформацією для зустрічей та нарад.
процесів та надання керівництву необхідної підтримки. 5. Технічна підтримка:
Робота з офісною технікою (копіювальні апарати, принтери).
Допомога колегам у рішенні проблем з технічним
ПРОФЕСІЙНІ ВМІННЯ обладнанням.
6. Інші завдання:
Підтримка роботи керівництва, у тому числі графіків,
Відмінні навички організації та планування, отримані
планування подій та ін.
під час попередніх робіт та навчання.
Виконання інших адміністративних завдань за потреби.
Високий рівень вміння працювати з офісними
програмами, включаючи Microsoft Office та Google
Workspace.
Спроможність ефективно взаємодіяти з колегами та
клієнтами, забезпечуючи високий рівень задоволення
від обслуговування.
ОСВІТА
Спроможність швидко навчатися та адаптуватися до
нового професійного оточення. ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Висока відповідальність, точність та орієнтація на спеціальність «Фінанси», кваліфікація економіст
результат. Роки навчання: 2001 - 2006.
Систематичний підхід до роботи, висока увага до Також закінчила курси за спеціальністю бухгалтер – економіст.
деталей та здатність працювати в умовах високого
темпу.

ЧЕКАЮ НА ВАШІ ЗВЕРНЕННЯ! НАГОРОДИ ТА ДОСЯГНЕННЯ

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
- Нагороджена Подякою голови праління, генерального директора
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
АТ “Нікопольський завод феросплавів” за сумлінну працю
м. Бориспіль (переїхала з м.Нікополь Дніпропетровської
обл.)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: