Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Майя

Керівник управління, відділу по роботі з ветеранами (соц. напрям)

Возраст:
40 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Стефанишин Майя Валеріївна

Дата народження: 18 травня 1985
Місто (фактичне місце проживання та реєстрації): Львів
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: дружина ветерана
Діти: донька

Освіта
вересень 2018 року – грудень 2019 року
Національний університет «Львівська політехніка»
У 2019 році закінчила Національний університет «Львівська політехніка», отримала другу вищу освіту за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування". Присвоєно кваліфікацію "Магістр публічного управління".

вересень 2002 року – червень 2007 року
Львівський національний університет ім. І. Франка . Географія
У 2007 році закінчила географічний факультет за спеціальністю "Географ-геоморфолог", диплом магістра.
Досвід роботи
24.04.2025 – дотепер заступник начальника управління-начальник відділу соціального захисту ветеранів та членів сімей ветеранів управління з питань ветеранської політики Львівської обласної державної адміністрації.
До посадових обов’язків входить:
• Керівництво та організація ефективної роботи управління та відділу, забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту ветеранів та членів їх сімей
• Надання методичної допомоги органам, на які покладено виконання функцій ветеранської політики; розгляд в межах компетенції звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань соціального захисту ветеранів, членів їх сімей
• Проведення роботи, пов’язаної з передбаченням додаткових соціальних гарантій ветеранів, членів їх сімей; бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень, які сприятимуть належній реалізації ветеранської політики та підтримки ветеранів, членів їх сімей
• Координація заходів щодо захисту і забезпечення прав та свобод осіб, які позбавлені (були позбавлені) особистої свободи незаконними збройними формуваннями, окупаційною адміністрацією та/або органами влади Російської Федерації; координація процесів створення та підтримки комунікаційних майданчиків для забезпечення зв’язків ветеранів з ветеранською спільнотою.
17.01.2023 – 23.04.2025 департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації
15.12.2024 – 23.04.2025 начальник відділу соціального захисту населення Захисників та Захисниць України та членів їх сімей
До посадових обов’язків входить:
• Реалізація основних завдань державної та регіонально ветеранської політики шляхом координації структурних підрозділів, на які покладено функції з питань ветеранської політики
• Надання пропозицій до проєктів нормативно-правових актів, що стосуються питань соціального захисту Захисників та Захисниць України, членів їх сімей
• Організація роботи із забезпечення Захисників та Захисниць України, членів їх сімей заходами, передбаченими державною цільовою програмою та обласними програмами
• Участь у заходах, спрямованих на обговорення та вирішення актуальних питань ветеранів та напрацювання нових механізмів реалізації ветеранської політики.
• Спілкування з ветеранами та членами їх сімей, допомога у вирішенні їх першочергових проблем.
• Співпраця з органами влади різного підпорядкування, громадськими організаціями, установами
17.01.2023-14.12.2024 – Заступник начальника управління-начальник відділу державних виплат та допомог
До посадових обов’язків входило:

• Реалізація основних завдань державної соціальної підтримки сімей з дітьми шляхом координації роботи органів соціального захисту населення області в частині надання державних соціальних виплат та допомог.
• Координація роботи органів соціального захисту населення в програмному комплексі «Єдина інформаційна система соціальної сфери».
• Проведення моніторингу стану надання населенню державних соціальних виплат та при необхідності інформування центральні органи виконавчої влади.
• У межах компетенції здійснюється ділове листування з органами державної влади, державними органами, підприємствами, установами, організаціями, правоохоронними органами в межах наданих повноважень тощо.
• При необхідності підготовка пропозиції до центральних органів виконавчої влади стосовно внесення до чинних нормативно-правових актів, що регулюють призначення та виплату державних соціальних виплат та допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам.

з 17.03.2009-16.01.2023 (13 років 11 місяців) – Шевченківський відділ соціального захисту управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Завідувач сектору персоніфікованого обліку
До посадових обов’язків входило:
• Проводити особистий прийом відвідувачів у складних випадках, надавати їм консультації щодо процедури надання пільг, ознайомлювати громадян з порядком їх оформлення, умовами отримання, переліком необхідних документів, які мають підтвердити ті чи інші відомості, переліком пільг, на які громадянин може претендувати.
• Контролювати роботу спеціалістів щодо перевірки правильності оформлення та повноти документів, які підтверджують право заявника на відповідні види пільг.
• Забезпечувати підтримку в актуальному стані Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.01.2003 №117 «Про Єдиний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги»(зі змінами).
• Організовувати роботу з прийому розрахунків на відшкодування витрат, пов’язаних з наданням пільг, від підприємств та організацій- надавачів житлово-комунальних послуг.
• Забезпечувати організацію ведення персоніфікованого обліку громадян, які мають право на пільги, що фінансуються з місцевого бюджету.
• Готувати проєкти відповідей на звернення громадян, підприємств, установ, організацій, в межах своєї компетенції.
• Введення прийому завірених копій особових справ студентів (курсантів), які звернулись за призначенням соціальної стипендії, від уповноважених осіб вищих навчальних закладів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 року № 1045 «Деякі питання виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) вищих навчальних закладів».
• Проведення звіряння інформації щодо призначення соціальних стипендій в системі «Облік студентів (курсантів) вищих навчальних закладів, які отримують соціальну стипендію».

Головний спеціаліст сектору персоніфікованого обліку
До посадових обов’язків входило:

• Надавати відвідувачам консультації з питань надання пільг та процедури їх призначення, ознайомлювати громадян з порядком їх оформлення, умовами отримання, переліком необхідних документів, які мають підтвердити ті чи інші відомості, переліком пільг, на які громадянин може претендувати.
• Вести прийом громадян з питань персоніфікованого обліку пільговиків,приймати документи щодо їх реєстрації, приймати декларації про доходи сім’ї пільговика, перевіряти правильність їх заповнення, повноту наданих документів. При необхідності надати громадянам допомогу в заповненні документів, заповнювати персональну облікову картку пільговика.
• Здійснювати роботу по наповненню банку даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (надалі – ЄДАРП).
• Визначати право окремих категорій громадян на отримання пільг з оплати житлово-комунальних послуг та послуг зв’язку з урахуванням середньомісячного доходу сім’ї.
• Розглядати звернення громадян, підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань з питань, що відносяться до компетенції сектору. Надавати їм роз’яснення та консультативно-правову допомогу з питань призначення та виплати пільг.

Головний спеціаліст сектору соціальних програм
До посадових обов’язків входило:

• Ведення особових справ осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, проведення нарахувань та здійснення виплати компенсації вартості продуктів харчування.
• Готувати проекти наказів та реєстр заявників на надання депутатської допомоги. Розглядати звернення громадян, підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань з питань, що відносяться до компетенції сектора.
• Видача посвідчень особам з інвалідністю внаслідок війни, учасників війни та членів сімей загиблих (померлих) внаслідок війни.

Викладач географії та економіки.

з 01.09.2008 по 31.05.2009 – Львівський приватний технічний ліцей ЛДУБЖД

Керівник гуртка позакласної роботи.

з 01.04.2008 по 31.08.2008– Середня загальноосвітня школа № 23 м. Львова

Професійні уміння
Професійні навики:
• Вільний користувач ПК.
• Робота в інтернеті, з електронною поштою, Excel, Word, тощо.
• Вміння працювати із будь якою оргтехнікою.
• Навички роботи з документацією законодавчого характеру
• Досвід складання звітності та створення презентацій.
Особисті якості:
• Відповідальність
• Дисциплінованість
• Амбіційність
• Комунікабельність
• Пунктуальність
• Здатність швидко навчатись новому
Додаткова інформація:
Знання мов: англійська – початковий
Водійські права та вміння керувати авто: так.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: