Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 марта 2024 Файл

Мила

Юрист

Возраст:
36 лет
Город:
Тернополь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 4 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
ЧИРКІНА ЛЮДМИЛА
Дата народження: 04.08.1987р.,
Місто проживання: м. Тернопіль,
Засіб зв’язку: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
Вересень 2005 - липень 2009 року, Одеська національна юридична академія, базова вища освіта за напрямом підготовки «Право», кваліфікація бакалавр юрист (денна форма навчання, диплом з відзнакою);
Вересень 2009 – липень 2010 року, Одеська національна юридична академія, повна вища освіта за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація магістр права (денна форма навчання, диплом з відзнакою);

Професійний досвід:

Член бригади ресторану
Вересень 2007 – липень 2010 року;
Підприємство з іноземними інвестиціями «МакДональдз Юкрейн ЛТД»;
Функціональні обов'язки:
- обслуговування гостей, підготовка робочого місця до прийому гостей, участь у приготування страв та напоїв (за потреби).

Юрист з закріпленням педагогічного навантаження:
Жовтень 2010 – січень 2013 року;
Каховський державний агротехнічний коледж;
• Функціональні обов'язки:
• здійснення методичного керівництва правової роботи в коледжі, надання правової допомоги структурним підрозділам;
• участь у судових засіданнях по господарським, цивільним та трудовим спорам;
• складення всіх видів процесуальних документів, передбачених цивільним та господарським процесуальним законодавством;
• претензійно – позовна робота з контрагентами;
• складання проектів господарських договорів, ведення реєстру договорів, висновків щодо виконання договорів, протоколів розбіжностей при укладення та оформленні господарських договорів;
• ведення листування з контролюючими органами (складення запитів, заяв, відповідей на запити, відповідей на вимоги, скарг, зауважень та заперечень до приписів та актів перевірок, тощо);
• розробка проектів колективних та трудових договорів;
• підготовка та оформлення установчих документів.

Юрист:
Січень 2013 – березень 2014 року;
Товариство з обмеженою відповідальністю «Профес Аудит», м. Каховка, підприємство з надання юридичних та бухгалтерських послуг.
Функціональні обов'язки:
• супроводження господарської діяльності підприємств – клієнтів;
• договірна робота: складання та оформлення господарських договорів, протоколів розбіжностей при укладення та оформленні господарських договорів, висновків до господарських договорів, щодо їх виконання, ведення реєстру договорів;
• складення договорів оренди та суборенди земельних ділянок, договорів емфітевзису;
• складення кадрової документації (наказів, трудових договорів, посадових інструкцій, положень);
• ведення кадрової документації;
• складення проектів установчих документів підприємств різної організаційно – правової форми;
• комунікація із клієнтами, орендарями, орендодавцями, суборендарями, працівниками офісу як в телефонному режимі так і в особистому спілкуванні;
• участь у судових засіданнях по господарським та цивільним спорам;
• складення всіх видів процесуальних документів, передбачених цивільним, господарським та адміністративним процесуальним законодавством;
• претензійно – позовна робота з контрагентами;
• ведення листування з контролюючими органами (складення запитів, заяв, відповідей на запити, відповідей на вимоги, скарг, зауважень та заперечень до приписів та актів перевірок, тощо);
• збір необхідної інформації у керівників підрозділів, формування звітів та надання їх керівництву;
• ведення архіву підприємств;
• консультування з питань господарського, цивільного, трудового, податкового законодавства, а також з питань ведення бухгалтерського обліку.

Юрист:
Травень 2013 – грудень 2015 року;
Державне підприємство «Дослідне господарство «Новокаховське», сільськогосподарське підприємство, основний вид діяльності: вирощування зернових, технічних та овочевих культур, платник єдиного податку 4 групи та ПДВ.
Функціональні обов'язки:
• супроводження господарської діяльності підприємства;
• договірна робота: складання та оформлення господарських договорів, протоколів розбіжностей при укладення та оформленні господарських договорів, висновків до господарських договорів, щодо їх виконання, ведення реєстру договорів;
• складення договорів оренди та суборенди земельних ділянок, договорів емфітевзису;
• складення кадрової документації (наказів, трудових договорів, посадових інструкцій, положень);
• ведення претензійно – позовної роботи з контрагентами;
• -комунікація із клієнтами, орендарями, орендодавцями, суборендарями, працівниками офісу як в телефонному режимі так і в особистому спілкуванні;
• участь у судових засіданнях по господарським та цивільним спорам;
• складення всіх видів процесуальних документів, передбачених цивільним, господарським та адміністративним процесуальним законодавством;
• ведення листування з контролюючими органами (складення запитів, заяв, відповідей на запити, відповідей на вимоги, скарг, зауважень та заперечень до приписів та актів перевірок, тощо);
• збір необхідної інформації у керівників підрозділів, формування звітів та надання їх керівництву;
• складення проектів установчих документів підприємства;
• складення первинної документації зі списання матеріальних активів державного підприємства;

Юрист
Грудень 2015 – вересень 2017 року;
Приватне підприємство «Агро – Максі», сільськогосподарське підприємство, основний вид діяльності: вирощування овочевих культур, платник єдиного податку 4 групи та ПДВ.
Функціональні обов'язки:
• супроводження господарської діяльності підприємств;
• договірна робота: складання та оформлення господарських договорів, протоколів розбіжностей при укладення та оформленні господарських договорів, висновків до господарських договорів, щодо їх виконання, ведення реєстру договорів;
• складення договорів оренди та суборенди земельних ділянок, договорів емфітевзису;
• складення кадрової документації (наказів, трудових договорів, посадових інструкцій, положень);
• ведення кадрової документації;
• ведення претензійно – позовної роботи з контрагентами;
• комунікація із клієнтами, орендарями, орендодавцями, суборендарями, працівниками офісу як в телефонному режимі так і в особистому спілкуванні;
• участь у судових засіданнях по господарським, цивільним та адміністративним спорам;
• складення всіх видів процесуальних документів, передбачених цивільним, господарським та адміністративним процесуальним законодавством
• ведення листування з контролюючими органами (складення запитів, заяв, відповідей на запити, відповідей на вимоги, скарг, зауважень та заперечень до приписів та актів перевірок, тощо);
• ведення архіву підприємства;
• налагодження бухгалтерського обліку на підприємстві;
• ведення бухгалтерського обліку підприємства (від виписки та реєстрації усіх первинних документів до здавання річної звітності в усі необхідні державні органи);
• комунікація із постачальниками та покупцями у сфері документального оформлення усіх видів необхідних угод, проведення звірок;
• оформлення та отримання кредитів від банківських структур при необхідності;
• виконання інших завдань директора підприємства;
• участь у переговорах та при укладенні і оформленні договорів;
• складення проектів установчих документів підприємства.

Юрист
Вересень 2017 – травень 2018 року;
Товариство з обмеженою відповідальністю «Любимовка», м. Каховка, сільськогосподарське підприємство, основний вид діяльності: вирощування зернових, технічних та бобових культур, платник єдиного податку 4 групи та ПДВ.
Функціональні обов'язки:
• супроводження господарської діяльності підприємства;
• договірна робота: складання та оформлення господарських договорів, протоколів розбіжностей при укладення та оформленні господарських договорів, висновків до господарських договорів, щодо їх виконання, ведення реєстру договорів;
• складення договорів оренди та суборенди земельних ділянок, договорів емфітевзису;
• складення кадрової документації (наказів, трудових договорів, посадових інструкцій, положень);
• ведення кадрової документації;
• ведення претензійно – позовної роботи з контрагентами;
• комунікація із клієнтами, орендарями, орендодавцями, суборендарями, працівниками офісу як в телефонному режимі так і в особистому спілкуванні;
• участь у судових засіданнях по господарським та цивільним спорам;
• складення всіх видів процесуальних документів, передбачених цивільним, господарським та адміністративним процесуальним законодавством;
• ведення листування з контролюючими органами (складення запитів, заяв, відповідей на запити, відповідей на вимоги, скарг, зауважень та заперечень до приписів та актів перевірок, тощо);
• ведення архіву підприємства;
• комунікація із постачальниками та покупцями у сфері документального оформлення усіх видів необхідних угод, проведення звірок;
• підготовка необхідного пакету документів (тендерної документації) та участь в процедурі закупок;
• підготовка необхідного пакету документів та участь в аукціонах на онлайн платформі СЕТАМ;
• оформлення та отримання кредитів від банківських структур при необхідності;
• виконання інших завдань директора підприємства;
• участь у переговорах та при укладенні і оформленні договорів;
• складення проектів установчих документів підприємства;
• юридичний супровід угод щодо купівлі – продажу земельних ділянок та нерухомого майна;
• супроводження процесу реєстрації прав власності та користування об’єктами нерухомого майна;
• складення проектів установчих документів підприємства;
• супроводження процесу державної реєстрації установчих документів підприємства.

Начальник юридичного відділу
Травень 2018 – березень 2021 року;
Орган місцевого самоврядування – Каховська міська рада Херсонської області.
Функціональні обов'язки:
• здійснення керівництва відділом, розподілення обов'язків
між працівниками, очолення та координація їх роботи;
• забезпечення виконання поставлених перед відділом завдань щодо реалізації політики у визначеній сфері;
• організація і безпосередня участь у забезпеченні дотримання законності в діяльності міської ради та її виконавчого комітету при виконанні завдань і функцій покладених на них Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», координація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства і підзаконних нормативно-правових актів міською радою, виконавчим комітетом міської ради та посадовими особами органів місцевого самоврядування під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків;
• захист законних інтересів міської ради та виконавчого комітету міської ради, представництво в установленому законодавством порядку інтересів міської ради, виконавчого комітету міської ради, міського голови в судах загальної юрисдикції, адміністративних, господарських судах, судах апеляційної та касаційної інстанцій, в інших органах виконавчої влади, підприємствах, установах, організаціях різної форм власності;
• організація і контроль правової роботи у міській раді та її виконавчому комітеті. Інформування міського голови про стан правової роботи та необхідність вжиття заходів щодо скасування або зміни нормативно-правових актів, та інших актів, прийнятих з порушенням законодавства;
• вивчення, узагальнення, методичне керівництво та впровадження в діяльність відділу передових методів і форм практичного застосування норм і положень нормативно-правових актів;
• виконання окремих доручень міського голови та заступника міського голови, за розподілом повноважень.

Юрисконсульт
Березень 2021 – по теперішній час;
Товариство з обмеженою відповідальністю «С КЛАУС», Херсонська область, Каховський район, сільськогосподарське підприємство, основний вид діяльності: вирощування зернових, технічних та бобових культур, платник єдиного податку 4 групи та ПДВ. Із початком військової агресії Російської Федерації підприємство у стопі, діяльності на даний час не веде.
Функціональні обов'язки:
• супроводження господарської діяльності підприємства;
• договірна робота: складання та оформлення господарських договорів, протоколів розбіжностей при укладення та оформленні господарських договорів, висновків до господарських договорів, щодо їх виконання, ведення реєстру договорів;
• складення договорів оренди та суборенди земельних ділянок, договорів емфітевзису;
• складення кадрової документації (наказів, трудових договорів, посадових інструкцій, положень);
• ведення кадрової документації;
• ведення претензійно – позовної роботи з контрагентами;
• комунікація із клієнтами, орендарями, орендодавцями, суборендарями, працівниками офісу як в телефонному режимі так і в особистому спілкуванні;
• участь у судових засіданнях по господарським, корпоративним та цивільним спорам;
• складення всіх видів процесуальних документів, передбачених цивільним, господарським та адміністративним процесуальним законодавством;
• ведення листування з контролюючими органами (складення запитів, заяв, відповідей на запити, відповідей на вимоги, скарг, зауважень та заперечень до приписів та актів перевірок, тощо);
• комунікація із постачальниками та покупцями у сфері документального оформлення усіх видів необхідних угод, проведення звірок;
• оформлення та отримання кредитів від банківських структур при необхідності;
• виконання інших завдань директора підприємства;
• участь у переговорах та при укладенні і оформленні договорів;
• складення проектів установчих документів підприємства;
• юридичний супровід угод щодо купівлі – продажу земельних ділянок та нерухомого майна;
• супроводження процесу реєстрації прав власності та користування об’єктами нерухомого майна;
• складення проектів установчих документів підприємства;
• супроводження процесу державної реєстрації установчих документів підприємства.

Юрист:
Червень 2014 – по теперішній час;
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕКТОР КАХОВКА», Херсонська область, Каховський район, сільськогосподарське підприємство, основний вид діяльності: вирощування овочевих культур, платник єдиного податку 4 групи та ПДВ. Із початком військової агресії Російської Федерації підприємство у стопі, діяльності на даний час не веде.
Функціональні обов'язки:
• супроводження господарської діяльності підприємства;
• договірна робота: складання та оформлення господарських договорів, протоколів розбіжностей при укладення та оформленні господарських договорів, висновків до господарських договорів, щодо їх виконання, ведення реєстру договорів;
• складення договорів оренди та суборенди земельних ділянок, договорів емфітевзису;
• ведення претензійно – позовної роботи з контрагентами;
• комунікація із клієнтами, орендарями, орендодавцями, суборендарями, працівниками офісу як в телефонному режимі так і в особистому спілкуванні;
• участь у судових засіданнях по господарським спорам;
• складення всіх видів процесуальних документів, передбачених господарським процесуальним законодавством;
• ведення листування з контролюючими органами (складення запитів, заяв, відповідей на запити, відповідей на вимоги, скарг, зауважень та заперечень до приписів та актів перевірок, тощо)
• виконання інших завдань директора підприємства;
• участь у переговорах та при укладенні і оформленні договорів;

Адвокат
з 28 січня 2022 року отримано Свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю на підставі рішення Ради адвокатів Херсонської області.
Професійні навички:
• знання комп'ютера, вільне володіння офісними програмами;
• теоретичне та практичне знання чинного законодавства України;
• навички ведення договірної роботи;
• досвід представлення інтересів клієнтів в судах різної підсудності та інстанційності;
• досвід досудового вирішення конфліктів інтересів;
• досвід комплексного юридичного супроводу діяльності підприємства;
• уміння вести переговори;
• навички ведення повного правого забезпечення діяльності підприємств;
• навички ведення претензійно-позовної роботи;
• досвід роботи в колективі;
• досвід роботи на керівних посадах;
• знання мов: українська – рідна, російська – вільно володію;
• подання звітності у програмі MeDoc, кабінет платника податків;

Підтримка професійних навичок та знань:
2015р. – Учасник 3-го Форуму бухгалтерів сільськогосподарської галузі, м. Одеса;
2016р. – Учасник 4-го Форуму бухгалтерів сільськогосподарської галузі, м. Одеса;
2016р. – Учасник практичної конференції Анатолія Кужеля щодо оптимізації оподаткування та безпеки бізнесу, м. Київ;
2018р. – Учасник Бухгалтерського агроінтенсиву по земельним питанням, м. Одеса;

Сімейний стан:
Незаміжня, немаю дітей.

Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність, креативність у вирішення робочих питань.

Наразі разом із повною зайнятістю розглядаю можливість додаткового заробітку або роботи дистанційно, знаходжусь у м. Тернопіль.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: