Аліна
Бухгалтер
- Возраст:
- 41 год
- Город проживания:
- Полтава
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10241962
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Аванесова Аліна Леонідівна.
20 березня, 1983 рік,
м. Полтава.
Вік: 41 лет.
Освіта:
1. 2000-2005рр. Полтавський університет споживчої кооперації Украіни; спеціальність «Технологія переробки, консервування та зберігання м’яса»;
2. 2007-2010рр. Полтавська аграрна академія; спеціальность «Облік і аудит».
Досвід роботи:
1. 04.2012-01.2013 Страховая компания «ХДІ страхування»: провідний спеціаліст зі страхування;
Обов’язки: оформлення страхових полісів (ОСАГО, зелена карта), договорів страхування (КАСКО, медичне страхування, від нещасних випадків тощо), формування первинних документів при настанні страхових випадків, нарахування агентських комісійних, прийом і реєстрація вхідної-вихідної кореспонденції, інші завдання керівника.
2. 09.2014-07.2016 Книжковий магазина «Планета»: в. о. директора;
Обов’язки: наповнення асортименту магазина, заключення договорів з постачальниками, проведення касових операцій (внесення початкового залишку, прийом готівки при продажу, вилучення виручки, ведення книги РРО), проведення творчих вечорів і інші організаторські завдання.
3. 06.2016-03.2017 ФОП Козуб продукт: бухгалтер з первинної документації;
Обов’язки: формування прибуткових і видаткових касових ордерів, формування авансових звітів, проведення касових операцій, звірка з контрагентами (ведення актів звірки), виплата заробітної плати через клієнт-банк (кількість співробітників ~ 50 осіб), формування звітів ЄСВ і 1ДФ, ведення книг доходів і витрат ФОПів, інші поточні завдання головного бухгалтера.
4. 04.2017-10.2018 Ресторан «Пастерія»: бухгалтер з первинної документації;
Обов’язки: оприбуткування отриманих товарів, розрахунки з постачальниками, формування договорів з постачальниками, проведення касових операцій, нарахування та виплата заробітної плати через клієнт-банк (кількість співробітників ~ 20 осіб), проведення переобліку, оплата комунальних рахунків, інші поточні завдання керівника.
5. 11.2018-03.2021 ТОВ «Квіт Сервіс»: бухгалтер;
Обов’язки: формування договорів на виконання послуг, актів виконаних робіт, рахунків на оплату, відстеження оплати замовниками, нарахування та виплата заробітної плати, відпускних, лікарняних (кількість співробітників ~ 300 осіб), ведення кадрів (прийом-звільнення працівників, оформлення трудових книжок, ведення книги обліку руху трудових книжок, оформлення договорів ЦПХ, переведення на інші організації тощо), відкриття карткових рахунків працівникам, заяви в ФСС, подання звітності з ЄСВ та 1ДФ, повідомлення про прийняття на роботу, інші поточні завдання керівника.
6. 04.2021 ПП «Компанія «Надєжда»: бухгалтер по нарахуванню заробітної плати;
Обов’язки: нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних (кількість співробітників ~ 600 осіб), подання звітності з ЄСВ та ПДФО, заяви в пенсійний фонд по тимчасовій непрацездатності працівників. Також відповідальна за роботу їдальні при підприємстві: щоденне вивантаження реалізацій із програми ForRest в програму 1С, завантаження оновлених даних із 1С в ForRest, проведення переобліку, щоденне відкриття-закриття робочої зміни, реєстрація магнітних карт співробітників.
Вміння і особисті якості:
1. Маю досвід роботи з дітьми в якості приватного репетитора більше 10 років;
2. Впевнений користувач комп’ютерними програмами (MS Office, M.E.Doc, 1C:УТП, 1С:ЗУП, клієнт-банк різних банків, програми R-keeper і ForRest, адміністрування веб-ресурсів);
3. Маю організаторські здібності;
4. Легко і із задоволенням навчаюсь новому;
5. Постійно займаюсь саморозвитком та підвищенням своїх професійних навичок;
6. Прагну до максимальної автоматизації робочих процесів;
7. Комунікабельна, відповідальна, весела;
8. Маю досвід в суміщенні кількох не пов’язаних між собою посад.
Похожие кандидаты
Бухгалтер
Удаленно, Ровно
Помічник бухгалтера, оператор чата, менеджер по роботі з клієнтам
Удаленно
Бухгалтер
Удаленно, Киев
Бухгалтер
25000 грн, Удаленно, Житомир
Обліковець, бухгалтер-калькулятор
15000 грн, Удаленно, Одесса
Головний бухгалтер
Удаленно, Киев
,
еще 3 города