Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 28 февраля 2024 Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/10242432

System administrator (DevOps)

Город проживания:
Винница
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ROMAN TROFANIUK
T E C H N I C A L S U P P O R T ,
S Y S T E M A D M I N I S T R A T O R ,
D E V O P S

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
PROFILE
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Driven and detail-oriented Technical Support specialist with experience
in the hosting industry. Skilled in communication and troubleshooting, I
Oviedo, Asturias, Spain
have provided exceptional technical support to customers at HostPro.
LinkedIn With a Master's degree in Telecommunications, I have a strong
foundation in networking and system administration. My skills include
SSL, Apache, Nginx, MySQL, TCP/IP, UFW, and control panels. I am
SKILLS eager to expand my knowledge and develop in the field of DevOps.
Linux servers (RedHat, Debian) Committed to delivering high-quality support, I am seeking an
Web-servers (apache, nginx, opportunity to contribute to a dynamic team and make a meaningful
litespeed) impact in the role of Technical Support, DevOps, or System
TCP/IP (HTTP, HTTPS, SSH, FTP, Administrator.

TLS/SSL, SMTP, POP3/IMAP)
Control panels (WHM/cPanel, EXPERIENCE
TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST
Directadmin, CWP, Plesk) HostPro UA
Firewall (ufw, csf, iptables) 2020 - Present
clients support via tickets systems, chat and phone modes
Database servers
fixing errors in the operation of sites , migrating them between
(MySQL/MariaDB, PostgreSQL)
servers, setting up the environment on the servers
Anisble (basic knowladge) deployment of sites/applications/bots written in different
Mail servers (exim, postfix) programming languages (PHP, JS, Java, Python)
DNS fixing errors in the work of web-servers, database servers, mail

Spambase delisting servers and their optimization
security settings on the server using firewalls
HTML/CSS/JS (basic knowladge)
SUPPORT ENGINEER TRAINEE
Team player
GreenGeeks
2017-2018
monitoring servers for malicious and suspicious processes and LA
EDUCATION processing DMCA abuse

MASTER OF blocking spam, brute-force and ddos attacks
TELECOMMUNICATIONS providing access for client's IPs
Vinnytsia National Technical working with ticket system “Kayako”
University
working with billing system “WHMCS”
2012-2018

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: