Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Павло

Head of Digital (eCommerce), CMO, PM (TL), интернет-маркетолог

Рассматривает должности:
Head of Digital (eCommerce), CMO, PM (TL), интернет-маркетолог, Маркетолог
Возраст:
39 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

П.І.Б.: Рижук Павло Олександрович

Дата народження: 24.09.1985 ( 38лет)

Місто проживання: Одеса

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Телеграм @P[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Посада: Head eCommerce | Head of Digital | CMO | PM | TL

Вид зайнятості: повна зайнятість, неповна зайнятість

Готовий працювати: Інші міста чи країни

Категорії: Адмiнiстрацiя, керівництво середньої ланки; Маркетинг.

Розумію бізнес, комплексне мислення, люблю неабиякі цілі, є впевненість у тому, що можу зробити компанію лідером у ніші або зробити
лідера сильнішим. Маю більшу експертизу в товарних B2B бізнесах із великою номенклатурою, трохи меншою у B2C.
Роблю сайт основним джерелом прибутку та основною ланкою в маркетинговій стратегії. Висока компетенція з рекламних каналів.

Можу адаптуватися під вже розвинену стратегію компанії, так і побудувати стратегію з нуля, від меншого до більшого, починати з можливих
ресурсів на даний момент часу і зі збільшенням прибутку розвивати проект і розширювати маркетингову стратегію, так і спочатку задати
високий рівень маркетингових рішень.

Можу працювати за проектним або фултаймом, на віддаленні або в офісі, залежно від доцільності та проекту.
На даний момент проживаю в Одесі, при необхідності готовий до командування та релокації.

Назва посад у різних компаніях має різне смислове навантаження, як generalist, здатний працювати як по різнобічному комплексу завдань,
так і по необхідному напрямку маркетингу або сайтобудування.
B2B | Мобільні аксесуари та гаджети | ncase
Head of Digital
з 01.2018 по нині (5 років 10 місяців)
Ncase, Одеса (Виробництво,оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Формування та реалізація digital-стратегії

a. Вивчення цільової аудиторії
b. Аналіз конкурентного середовища
c. eCommerce стратегія
d. Комунікаційна стратегія
e. Підбір мультиканальної стратегії

★ Результат

USP оцінка привабливості пропозиції та причин для покупки
ICP формування та оцінка профілю
CJM карта шляху клієнта
SWOT визначення сильних, слабких сторін компанії
Цифрова стратегія бренду
Цифрова стратегія компанії

2. Визначення та управління ресурсами для реалізації стратегії

a. Розробка структури відділу
b. Планування ітерацій проектів
c. Побудова процесів із крос-функціональними відділами
d. Формування команди (підрядники/штат)

★ Результат

Web-Designer | PHP developer | HTML developer | Motion Designer SEO specialist | PPC specialist | SMM specialist | Head content | Head of
marketing | | Head graphic design | Content Manager | Соpywriter | Videographer | Photographer | Cybersecurity specialist | Server
Administrator |
ncase.ua | Трендсеттер в B2B ніші мобільні аксесуари та гаджети
proove.ua/proove.hk | Міжнародний B2B мобільні аксесуари та гаджети (new)
ncars.com.ua | Кращий UI/UX у B2C нішевому сегменті нові електромобілі з Китаю
blade-protect.com.ua | B2B проект захисту дисплея гаджетів | Досягнення комерційних цілей
Предметна та каталожна зйомка, системний процес
3Д моделювання та моушен дизайн, системний процес
Типографічна продукція, системний процес (упаковки)
Маркетинг-кит, системний процес
Інтеграції 1С, CRM
Google Organic (SEO, GMB) – лідер у ніші
Google AdWords (Pmax,search,GDN) - лідер у ніші
SMM (telegram,youtube,instagram,tiktok.facebook ads) - мультиканальні продажі та нові ліди
Створено три підрозділи Web-production | Content production | Digital marketing.

3. Аналітика

a. Фінансове планування та звітність
b. RFM аналіз
c. Категорійний аналіз
d. Досягнення комерційних та маркетингових цілей
e. GA3/GA4
f. Кастомні звіти
g. Маркетингові дослідження

★ Результат праці

Цифровізація процесів (економія, автоматизація, комфорт)
Успішна цифрова трансформація компанії
Lovemark (системне зростання прибутку)

B2B | Digital agancy
Team lead
з 01.2015 по 01.2018 (3 роки)
Drive City / Star-marketing, Одеса (IT)

1. Обов'язки:

a. Допомога у формуванні digital-стратегії для клієнтів компанії
b. Підбір інструментів для реалізації стратегії
c. Контроль за дотриманням обов'язків сторін
d. Навчання PM

★ Результат праці

Розширення спектра послуг компанії
Багаторазове зростання якості та вартості послуг
Досягнення позитивних фінансових показників компанії.

Основні робочі інструменти та освіта

h. Figma
i. Google Docs
j. GA4
k. CRM

l. Тенденції eCommerce, UI/UX
m. Стратегічний та комунікаційний маркетинг
n. B2B маркетинг
o. H2H маркетіг
p. Lovemark
q. Системне вивчення маркетингу, сучасних технологій у галузі цифровізації

Освіта

Одеський Механіко Технологічний Технікум
Автоматчик, Одеса
Середня спеціальна, з 2001 по 2005 (4 роки)

Знання і навички
Висока працездатність, Фінансове планування, Планування проєкту, Розробка сайтів, Медіапланування, Інтернет-маркетинг,
Контент-маркетинг, Управління персоналом, SEO, PPC, SMM, Google Analytics, Аналіз ринку, Маркетинговий аналіз, Web design, Figma

Знання мов
•Українська ─ вільно
•Російська ─ вільно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: