Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 9 апреля 2024 Файл

Дарина

Помічник нотаріуса, адвоката, секретар

Возраст:
34 года
Город:
Кременчуг

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Півкач Дарина Михайлівна

Дата народження: 26.08.1989 р.
Громадянство: України
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Бажана посада: секретар, діловод, помічник нотаріуса, юрисконсульт
Графік роботи: повна зайнятість робота за сумісництвом.

Освіта: повна вища; спеціаліст.
2006 - 2011 р. Вищий навчальний заклад ВМУРОЛ «Україна» м. Київ
Спеціальність «Правознавство».

Досвід роботи:
1. 29.09.2023 – 30.11.2023 – юрисконсульт Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Автозаводського району Департаменту соціального захисту населення Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області, відділення «Центр соціально-психологічної адаптації учасників бойових дій та членів їх сімей»
(за сумісництвом).

Професійні обов'язки:
• розроблення документів правового характеру;
• здійснення методичного керівництва правовою роботою, надання правової допомоги, участь у підготовці обґрунтованих відповідей у разі відхилення претензій;
• проведення роботи з правової пропаганди, ознайомлення працівників з нормативними актами, які стосуються їх діяльності, а також із змінами в чинному законодавстві;
• ведення довідково-інформаційну роботу з питань законодавства і нормативних актів, застосовуючи технічні засоби, а також облік чинного законодавства та інших нормативних актів, робить позначки про їх скасування, зміни та доповнення;
• надання консультацій правового характеру стосовно роботи відділу.

2. 31.01.2022 - теперішній час – секретар судового засідання Каховського міськрайонного суду Херсонської області (Наказ від 01.03.2022 № 03-09/4 «Про оголошення простою та запровадження дистанційної роботи»).
3. 07.09.2021 - 28.01.2022 — головний спеціаліст з питань створення та функціонування прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, питань дітей, які постраждали в наслідок воєнних дій та збройних конфліктів відділу у справах дітей Каховської міської ради.

Професійні обов'язки:
- розгляд в установленому порядку звернення громадян з питань, що входять до його компетенції;
- проведення профілактичної роботи з дітьми облікових категорій та їх законними представниками стосовно питань, які входять до його компетенції;
- ведення обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, переданих на виховання у прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу;
- здійснення нагляду за дотриманням прав дітей, умовами утримання, навчання, виховання дітей переданих на виховання у прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу, про що готує відповідні звіти;
- підготовка проектів рішень про влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, про надання статусу дітям, які постраждали в наслідок воєнних дій та збройних конфліктів, і осіб, які на час проведення АТО не досягли повноліття;
- проведення заходів щодо захисту особистих та майнових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які знаходяться під опікою на вихованні у прийомних батьків, батьків вихователів у сім’ях громадян;
- підготовка та подання в установленому порядку статистичної звітності стосовно дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу;
- ведення облiку дітей, які постраждали в наслідок воєнних дій та збройних конфліктів і осіб, які на час проведення АТО не досягли повноліття в паперовому та електронному варіанті Єдинiй iнформацiйно-аналiтичнiй системi «Дiти» (ЄIАС «Дiти»);
- ведення обліку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які можуть бути усиновлені, осіб, які бажають усиновити дитину;
- підготовка висновків про можливість громадян бути усиновлювачами, про позбавлення батьківських прав;
- представлення інтересів малолітніх/неповнолітніх дітей у судових засіданнях.

4. 02.11.2020 - 06.09.2021 р. - провідний інспектор Управління Державної казначейської служби України у Каховському районі Херсонської області.

Професійні обов’язки:
• забезпечення, організація та ведення загального діловодства в Управлінні;
• забезпечення прийому, своєчасної реєстрації та передачі за призначенням документів, вхідної та внутрішньої кореспонденції;
• організація роботи по прийому начальником Управління Казначейства відвідувачів з особистих питань та у службових справах;
• здійснення контролю за додержанням в структурних підрозділах Управління Казначейства вимог інструкції по діловодству, порядку обігу та зберігання документів;
• здійснення підготовки проектів, друк та реєстрацію наказів по особовому складу, основній діяльності, відпусток та відрядження в Управлінні Казначейства;
• складення та погодження з начальниками відділів зведеної номенклатури справ Управління Казначейства.

5. 14.12.2011 - 09.10.2020 секретар судового засідання Каховський міськрайонний суд Херсонської області.

Професійні обов’язки:
• своєчасність, самостійність та правильність фіксування судового розгляду та ведення журналу судового засідання;
• своєчасність, самостійність та правильність здійснення судових викликів та повідомлень у справах, оформлення заявок про доставку обвинувачених, оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду;
• своєчасність, самостійність та правильність оформлення матеріалів судових справ, провадження в яких закінчено;
• своєчасність, самостійність та правильність оформлення справи для направлення до апеляційного суду;
• ведення загального діловодства;
• робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
• підготовка документів.

Професійні знання:
• знання основ діловодства;
• знання «Інструкції з діловодства»;
• знання нормативно-правових актів;
• Microsoft Office.
Професійні навички:
• вільне володіння державною мовою (рівень вільного володіння першого ступеня);
• знання іноземної мови (англійська, російська);
• високий рівень працездатності, відповідальність;
• робота в командах;
• аналіз інформації;
• уважність до деталей;
• здатність до швидкого навчання.
Особисті якості:
• дисциплінованість;
• стійкість в стресових ситуаціях.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: