Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 марта 2024 Файл

Лариса

Головний бухгалтер, виконавчий директор (бух. облік, ФОП)

Возраст:
45 лет
Город проживания:
Новомосковск
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Артамонова Лариса Іванівна

Дата народження: 23.12.1978р. ( 44 роки)
м. Новомосковськ Дніпропетровської обл.
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Е-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль:
Отримання посади головного бухгалтера, виконавчого директора або
головного бухгалтера-виконавчого директора.

Освіта:
-”Новомосковський кооперативний економіко-правовий технікум” (1995-1997р.р.):
спеціальність - ”Бухгалтерський облік і аудит”, кваліфікація – бухгалтер;
-”Полтавський кооперативний інститут” (1997-2001р.р.): спеціальність -”Фінанси”,
кваліфікація – економіст-фінансист.

Додаткова освіта:
-Курси машинопису в АТ ”АПЛ”Лімітед””, м. Новомосковськ, 1996р.
-Курси користувачів ПЕОМ в КЦ ”Навігатор”, м. Новомосковськ, 2003р.
-Курси”1С:Бухгалтерія”в Бізнес Інтернет Центр”Баланс”, м.Новомосковськ,2005 р.
-Курси підвищення кваліфікації на факультеті післядипломної освіти за напрямом
”Автоматизація бухгалтерського обліку”при Дніпропетровському національному
університеті, м. Дніпропетровськ, 2006р.
-Курси водіїв транспортних засобів-категорія ”В”(легкові автомобілі) в МРЕВ ДАІ
МВС-УВС, м. Новомосковськ, 1997р.
Досвід роботи:
- Бухгалтер-економіст - ”Територіальне медичне об’єднання м. Новомосковськ”
(березень-липень 2001р.).
- Головний бухгалтер – ТОВ ”Новомосковський рибгосп” м. Новомосковськ
(серпень 2001р.- лютий 2003р.).
- Головний економіст - головний бухгалтер Фінансового управління
Новомосковської Райдержадміністрації ( квітень 2003р.- липень 2005р.).
- Головний бухгалтер - Виконавчий директор ТОВ ”Виробниче підприємство
”СВІТ””( серпень 2006р.- серпень 2020р.).
- Ведення бухгалтерського та кадрового обліку, нарахування зар.плати та сплата
податків, здача звітності, консультування,вирішення юридичних, управлінських
та інших поточних питань, відкриття та закриття діяльності ФОП ( Фізичних
осіб-підприємців, м.Новомосковськ та м. Дніпро (з січня 2011р.і до цього часу).
- Головний бухгалтер виробничого підприємства з виробництва та оптово-
роздрібної реалізації побутової хімії та засобів особистої гігієни (з 1 жовтня
2023 р. і по цей час).
- Єдиний бухгалтер малого підприємства з виробництва залізобетонних виробів
( з 15 вересня і по цей час).

Досвід суміжної роботи:
- Ведення бухгалтерського та кадрового обліку, нарахування зар. плати та сплата
податків, здача звітності,консультування, вирішення юридичних, управлінських
та інших поточних питань, відкриття та закриття діяльності ФОП ( Фізичних
осіб-підприємців, м. Новомосковськ та м.Дніпро (з січня 2011р. і до цього часу).
- Головний бухгалтер за сумісництвом ТОВ”Єврокровля-Київ”,м.Київ (он-лайн)
(2017-2018р.р.).
- Фахівець з логістики будівельних матеріалів, видаленого супроводу їх
перевезення по Україні від митниці до підприємства та постачання матеріалів
безпосередньо до об’єктів будівництва підприємства ТОВ ”Єврокровля-Дніпро”
(2017-2018р.р.).

Професійні навички:
- володіння комп’ютером (”Microsoft Word” та ”Excel”,”1С:Бухгалтерія”,”Медок”,
”Клієнт-Банк” та ін.);
володіння оргтехнікою (принтер, копіювальне обладнання, сканер, факс та інше)
- досвід ведення бухгалтерського обліку та податкового обліку від первинної
документації до здачі звітності до контролюючих органів та ін.;
- досвід роботи та комунікацій з контролюючими органами та іншими установами
державного сектору,партнерами та контрагентами підприємства,співробітниками
та ін.;
- досвід успішного проходження перевірок контролюючими органами;
- досвід формування первинної документації, платіжної документації, обліку
основних засобів та нарахування амортизації, складання журналів - ордерів,
оборотних відомостей, головної книги, звітів та ін.;
- знання податкового, кадрового, облікового та іншого законодавства;
- досвід підготовки та підписання договорів;
- досвід ведення переговорів;
- навички управління персоналом;
- досвід ведення кадрового обліку та нарахування заробітної плати, відпускних,
лікарняних, премій та ін.;
- досвід діловодства;
- досвід роботи з ПДВ;
- досвід бухгалтерського обліку в виробництві, торгівлі продовольчими та
непродовольчими товарами,запчастинами, буд.матеріалами, послуг вантажних
перевезень, бухгалтерський облік СТО, надавачів в оренду житлових та
нежитлових приміщень, бухгалтерський облік та економічно - фінансове
управління в державних та бюджетних установах, тощо;
- досвід виконання усіх обов’язків директора підприємства
- уміння працювати в команді;
- вільно володію українською мовою
- інші професійні навички та досвід.

Особисті якості:
Гіпервідповідальність, комунікабельність, уміння виконувати декілька завдань одночасно або контролювати їх виконання співробітниками; маю старанність та охайність в веденні документообігу; обов’язковість, точність, дисциплінованість, порядність, чесність і щирість, уважність, уміння слухати та чути співрозмовника,
Швидко орієнтуюся в нових виникаючих професійних завданнях, швидко вчуся, швидко освоюю нові напрями професійної діяльності, постійно відслідковую
зміни в законодавстві, здійснюю постійне особисте та професійне зростання, тощо.

Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.

Рекомендації: будь-який керівник з вищевказаних підприємств та Фізичні особи-
підприємці.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: