Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 апреля 2024 Файл

Кирилл

Unity 3D-програміст

Возраст:
22 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Черних Кирилл
Про себе:
Я 22-річний, Middle Unity 3D розробник. Мене цікавить абсолютно все, що стосується
відеоігор як з боку гравця, так і розробника. Готовий витратити десятки годин вільного
часу, щоб з'ясувати принцип генерації рівнів усіма забутої гри 30-ти літньої давності, або
влаштувати раптовий місячний задрот-марафон по всім новинкам в Steam. Маю базове
уявлення про розробку гри на всіх її етапах, при цьому володіючи впевненими знаннями в
програмуванні. Топлю за науковий підхід, жадібно споживаю научпоп контент у вільний
час. Решта життя - все як у людей, фільми, котики, іноді книги, іноді - дружина(не іноді).

Hard skills:
- Досвід роботи з C#/ майже 5 років.
- Досвід роботи з Unity приблизно 4 роки.
- Розуміння і використання на практиці принципів OOP, SOLID, KISS.
- Розуміння і використання на практиці принципів патернів проектування: Visitor,
(Abstract)Factory, FSM, Observer, etc.
- Досвід будування гнучкої архітектури.
- Досвід інтеграції та роботи з великою кількістю сторонніх SDK в проекті: Unity
Ads/IAP, Firebase, DOTWeen, BehaviorDesigner, Volumetric Fog & Mist 2, Final IK, etc.
- Досвід роботи з хмарними сховищами.
- Досвід роботи з Zenject.
- Досвід роботи з процедурним візуалом, по типу IK анімацій та генерації
мешу(Вокселі/Marching cubes)
- Досвід профілювання та оптимізації проекту.
- Досвід роботи підтримки та рефакторингу важкого Legacy коду.
- Досвід реалізації комплексного ШІ з використанням підходу BehaviorTree.
- Досвід розробки під Android & IOS, Windows, MacOS.
- Github, Bitbucket, GitLab.

Soft skills/Etc:
- Високий рівень самоорганізації, можу самостійно розібратися майже в будь якій
темі.
- Досвід командної розробки.
- Досвід керування маленькою командою (4 людини)
- Досвід роботи з Jira, Slack, Time Doctor, Figma, Trello, Asana.
- Базовий рівень роботи з Blender(моделювання, анімації, текстури) та Photoshop.
- Базові навички по гейм-дизайну.
- Англійський на рівні читання/написання документації.
- Українська мова на розмовному рівні, але в важких бесідах іноді потрібно
переключатися на російську.
Досвід роботи:
- Heartstep Studios ~1 рік (02.01.2023 - 05.12.2023)
- Сalyna Games - 3 місяці (12.07.2022 - 07.10.2022)
- BAT IT(також відома як Wouff та AppCake) - 1 рік, 1 місяць.
- ТОВ “Інститут розробки інформаційних систем” при КПІ на позиції ASP.NET MVC
developper - 9 місяців.
- Майже весь час прогалин між роботами був витрачений на розробку власних
проектів.

Проекти:
[Extinction_code]
[Опис] інді-гра у жанрі Sandbox, зосереджений на симуляції наслідків зовнішніх
впливів (здебільшого, ушкодуючих) на живих істот.
[Позиція] Unity розробник, геймдизайнер.
[Що робив] створення гнучкої архітектури оброблення впливів та конструкції живих
істот, робота з IK, процедурна генерація мешу, робота з фізикою кінцівок.
[Посилання на блог] https://youtu.be/isYyKgsiLQs?si=8qSvyClC9nnC-RyA
[Власник] tripledose (моя студія, проектом займаюсь у вільний час)

[Divinheim/Sailing To Heaven]
[Опис] велика, об'ємна морська Action гра, про подорож через гнітючий світ, повний
темряви і монстрів, в якому ви можете маніпулювати водою.
[Позиція] Unity розробник.
[Що робив] створення ворожого ШІ, зброя, “розумне” оточення, розширення
функціоналу існуючої кодової бази, фікс багів.
[Посилання на блог] https://twitter.com/Divinheim
[Власник] Heartstep studios.

[Protocol EPD]
[Опис] Стратегія з непрямим контролем, з елементами Rogue-Like. Гравцеві
необхідно керувати міжпланетним ресурсодобувним підприємством, відправляючи
вантажну ракету на випадкову планету.
[Позиція] Unity розробник, геймдизайнер.
[Що робив] Розробка гнучкої архітектури будівель, реалізація логіки всіх ігрових
об'єктів, логіка UI.
[Посилання на демо-репозиторій]
https://github.com/binary0Reader1/ProtocolEPDDemo
[Власник] tripledose (наразі розробка проекту припинена)
[ZombieCraft]
[Опис] мультиплатформна, Survival-Action гра, натхненна користувацькою
модифікацією Minecraft, "Rebirth of the night". Гравець опиняється в процедурно
згенерованому світі, де кожні 6 ночей з'являється орда ворогів, які руйнують усе на
своєму шляху. Щоб вижити, гравець повинен розумно розподіляти свої ресурси і час.
[Позиція] Unity розробник.
[Що робив] Реалізація логіки усіх ігрових об'єктів, ворогів, оточення,Save/Load,
логіка UI, Ads/Purchases, оптимізація під мобільні пристрої і рефакторинг. Реалізація
системи процедурної генерації світу, розбитої на чанки, допомога в аплоуді у Steam.
[Посилання на гру]
https://store.steampowered.com/app/1808810/Zombie_Craft/?l=russian
[Власник] BAT IT

[Sleep Boy Sleep]
[Опис] Мобільна, казуальна гра в жанрі хоррор.
[Позиція] Unity розробник, геймдизайнер, 3D artist, 2D artist.
[Що робив] Реалізація логіки всіх ігрових об'єктів, ворогів, Save/Load,
Ads/Purchases, оптимізація та рефакторинг. Моделювання всього оточення і ворогів.
Створення анімацій і текстурування, аплоуд у Play Market.
[Посилання на гру]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tripledose.SleepBoySleep
*Посилання тимчасово недоступне у зв'язку з тим, що гру не було оновлено до
необхідного рівня Android API (прогавив цей момент) Я вирішую проблему, але на це
потрібен час, адже частину даних проекту я втратив. Поки проект не перезалитий,
прикладаю посилання на відеогляди від незалежних від мене каналів на YouTube*
https://youtu.be/oaVTsb_1vfs?si=HwyMyU58r5bhdThT
https://youtu.be/UDT0X0fhEi4?si=QbFjMXJzn-OiTC2W
[Власник] tripledose (моя перша гра)

Очікування від роботи:
- Цікаві та важкі задачі.
- Дружній коллектив.
- Заробітна плата - 1700$, з можливістю підвищення у майбутньому.
- Наявність віддаленого або гібридного формату праці.
- Відсутність тайм-трекерів буде великим плюсом.

Контактні дані:
- Kyivstar: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
- Viber
- Gmail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
- LinkedIn: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
- Telegram: https://t.me/SchastliviyParen

Похожие кандидаты

Unity 3D-програміст, С# developer
Киев, Львов , еще 2 города

3D artist, 3D animator, 3D Generalist
Киев, Удаленно

Senior Unity 3D developer
175000 грн, Киев

Unity 3D програміст
Киев, Кременчуг

Unity 3D-програміст
50000 грн, Киев, Удаленно

Unity 3D програміст
Киев

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: