Сергій
Бізнес-асистент
- Возраст:
- 60 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10283163
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
моб.: [
e-mail: [
Дата народження: 06.09.1963р.
Місце проживання: Київ, вул. Вишгородська,22 кв.13
Сімейний стан: одружений
Мета: Реалізувати на практиці свій потенціал та накопичений досвід роботи
Діловий досвід:
2016р.- теперішній час – ФОП – бізнес-тренер, консультант ТАСК/ТМІ Україна.
• Розробка та модернізація навчальних, методологічних матеріалів, презентацій для проведення тренінгів
• Проведення під час проведення тренінгів тестувань та опитувань;
• Участь у проведені оцінки персоналу;
• Надання консультацій щодо методів та інструментів розвитку персоналу;
• Участь в реалізації проектів адаптації персоналу;
• Навички публічних виступів та роботи з аудиторією.
З 2017 по 2022 р.р. участь у проектах по навчанню персоналу компанії «Нестле», юридичної компанії “TOTUM” . Особисто провів близько 190 тренінгів.
2015р. – 2016р. – Керівник проектів Благодійний фонд ветеранів війни та учасників антитерористичної операції.
• Розробка навчальних програм для проведення навчання учасників АТО бізнес плануванню, організації власного бізнеса;
• Допомога учасникам АТО в соціальної адаптації;
• Організація підтримки ветеранів для нових професійних можливостей і залучення до суспільних процесів;
• Організація психологічної та фізичної реабілітації ветеранів (санаторно-курортне лікування, допомога в протезуванні, психологічна підтримка).
• Участь у публічних закупівлях соціальних послуг для ветеранів АТО у системі Prozorro;
• Організація навчання ветеранів згідно затверджених програм;
• Організація та супровід стартапів.
2014р. – 2015р. - Заступник директора Інститут штучного інтелекту МОН і НАН України.
• Участь у розробці та реалізації планів для досягнення цілей Інституту в рамках його стратегічних планів розвитку;
• Планування та нагляд за усією діяльністю, окремими проектами/програмами від початку до завершення, включаючи відслідковування термінів, етапів та процесів;
• Взаємодія з директором в рамках координації щоденної операційної діяльності;
• Моніторинг досягнення цілей;
• Підтримка діяльності із залучення коштів та PR в Інституті;
• Складання звітів, подання їх директорові;
• Забезпечення дотримання правил внутрішнього розпорядку та політик;
• Розвиток навчальної та наукової складової, робота з талановитою молоддю.
17.10.2012р. – 15.08.2014р. - Керівник Київської філії ТЗОВ «МС-зв'язок» - дилер ЧАО “Київстар”.
• Створення Київської філії з “ 0 “;
• Організація роботи офісу філії та підлеглих по Київської області в зоні відповідальності:Київ, Вишневе, Боярка, Вишгород, Ладижин;
• Керівництво поточною діяльністю підприємства;
• Підбір, навчання, адаптація та управління співробітниками (call-center, технічний підрозділ та керівники середньої ланки)
• Розробка посадової документації, організація процесів документообігу;
• Виконання плану продажів;
• Організація проведення модернізації обладнання на зонах відповідальності;
• Організація проведення демонтажу обладнання на зонах відповідальності.
• Організація і проведення промо активностей. Виконання плану продаж. Збільшення продаж за рік на 60 %.
25.11.2011р.–17.10.2012р. - Керівник адміністративно-господарського департаменту фінансового Холдингу.
• Забезпечення життєдіяльності Компанії;
• Створення структури департаменту;
• Підбір та управління персоналом адміністративного департаменту (адміністратори, секретарі, кур’єри, тех. персонал, водії);
• Організація і контроль адміністративно - господарської діяльності;
• Планування і аналіз виконання бюджету департаменту, робота з постачальниками і субпідрядниками (господарське забезпечення офісу, послуги);
• Контроль і забезпечення експлуатації офісного обладнання;
• Забезпечення документообігу; координаційно-комунікативна робота;
• Адміністративно-господарське забезпечення нарад, презентацій;
• Планування транспорту, облік і контроль розходу ПММ;
• Оформлення і матеріальний облік командировочних розходів; організація представницьких і корпоративних заходів.
• Робота з керівником Компанії;
• Впровадження електронної системи постановки і контролю завдань для ТОП менеджерів Компанії, підлеглих структур;
• Контроль виконавчої дисципліни ТОП менеджерами Компанії, підлеглими структурами.
• Аналіз ринку нерухомості, підбір приміщень, здійснення переїздів.
• Візова підтримка співробітників.
28.09.2010 р. – 25.10.2011р. - Виконавчий директор ГО “Асоціація замовників і виробників соціальної реклами в Україні “
•Моніторинг ринку соціальної реклами в Україні;
•Організація і проведення соціальних кампаній в Україні;
•Організація співпраці з громадськими організаціями;
•Розпрацювання методології, стандартів соціальної реклами;
•Робота щодо презентації інтересів членів Асоціації у взаємовідносинах з органами державної влади з питань інформаційного забезпечення соціальних кампаній;
•Здійснення юридичного захисту членів Асоціації;
•Організація та проведення міжнародних наукових заходів (Асоціація – Генеральний партнер Міжнародного форуму здоров’я, краси та довголіття).
04.2006 р. – 10.01.2010 р. - Перший заступник генерального директора ТОВ “Всеукраїнська агенція з питань трудової міграції”
• Створення підприємства з надання посередницьких послуг з працевлаштування за кордоном з “ 0 “;
• Організація роботи офісу агенції;
• Організація і отримання дозвільних документів на ведення діяльності;
• Проведення маркетингових досліджень внутрішнього ринку праці в Україні;
• Вивчення тенденцій розвитку і проведення маркетингових досліджень зовнішнього ринку праці України;
• Налагодження бізнес процесів в компанії;
•Керівництво менеджерами по роботі з роботодавцями;
•Проведення переговорів із зарубіжними партнерами;
• Проведення переговорів з керівництвом ПТУ, ВУЗів України щодо організації працевлаштування випускників на роботу за кордон;
• Розробка нових напрямків діяльності компанії;
•Проведення рекламних компаній;
•Розробка та впровадження програм адаптації і мотивації персоналу;
•Створення філіальної і агентської мережі по Україні;
•Контроль порядку утримання та експлуатації будівель та автотранспорту компанії;
•Організація навчання, керівництво роботою 26 філіалів по Україні;
•Організація взаємодії всіх структур компанії з дозвільними і контролюючими органами.
За період 2006 – 2010 р.р. було працевлаштоване в Іспанії б. 870 чоловік.
2005–2006 р.р. - Заступник голови Львівської обласної громадської організації “Соціальна держава”
•Моніторинг ринку фінансових витрат різних верств населення;
•Залучення інвестиційних програм кредитування;
•Розробка і реалізація угод про спільну діяльність підприємців і організації.
1984 – 2004 р.р. Західне оперативне командування
Проходив службу в Збройних Силах України на офіцерських посадах військового управління оперативно - тактичного та стратегічного рівнів, полковник.
1999 – 2004 р.р. - начальник відділу інформаційно-пропагандистського забезпечення та культури управління з гуманітарних питань ЗАХІДНОГО ОПЕРАТИВНОГО КОМАНДУВАННЯ.
Освіта:
2021 р. - теперішній час - Інститут державного управління Національного університету "Львівська політехніка"
Спеціальність “Публічне управління та адміністрування”.
1999 - 2002 р.р. - Національна академія оборони України
Педагог управління оперативно-тактичного рівня.
1991 - 1994 р.р. - Білоруський державний університет (філософсько–економічний факультет )
Політолог, викладач соціально - політичних дисциплін.
1980 – 1984 р.р. - Донецьке вище воєнно – політичне училище інженерних військ і військ зв'язку
Офіцер, викладач історії ( золота медаль, диплом з відзнакою).
1978 – 1980 р.р.Казанське Суворовське військове училище.
Додаткова освіта:
• 2012р. – тренінг для тренерів – консалтингова компанія «OLIMP».
• 2013 р. - Ефективні бізнес-комунікації – компанія Укрмедсервіс.
• 2015р. - навчальні семінари Української універсальної біржи для роботи в системі Прозоро.
• 2016 р. – Project management and administration – ADRA Ukraine (project funded by International Visegrad Fund).
• 2017 р. - Мета-програми для бізнес-практиків – компанія Connectone.
• 2018 р. - тренінг для тренерів – КМК-бізнес-тренінг.
• 2023 р. – тренінг для тренерів «Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів» (EORE)
Додаткова інформація:
• Досвідчений користувач: пакет MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook Express, Acrobat Reader);
• Досвід управлінської діяльності офісу і філіалів (до 370 чоловік);
• Українською мовою володію – вільно, англійською – із словником;
• Наявність водійських прав категорії В, С. Безаварійний досвід водіння 26 років;
• Активна життєва позиція, уміння працювати на результат, вміння виділяти пріоритети поставлених задач, відповідальність, розвинуті комунікаційні навички, стрес витривалість, ініціативність, аналітичність.
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер
Киев
Офіс-менеджер
Киев
Рецепціоніст
Киев
Личный помощник
Киев
Офіс-менеджер
23000 грн, Киев
Керівник середньої ланки, менеджер, помічник керівника
19000 грн, Киев, Ирпень