Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 Файл

Сергій

Бізнес-асистент

Возраст:
60 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Тараненко Сергій Іванович

моб.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 06.09.1963р.
Місце проживання: Київ, вул. Вишгородська,22 кв.13
Сімейний стан: одружений

Мета: Реалізувати на практиці свій потенціал та накопичений досвід роботи
Діловий досвід:
2016р.- теперішній час – ФОП – бізнес-тренер, консультант ТАСК/ТМІ Україна.
• Розробка та модернізація навчальних, методологічних матеріалів, презентацій для проведення тренінгів
• Проведення під час проведення тренінгів тестувань та опитувань;
• Участь у проведені оцінки персоналу;
• Надання консультацій щодо методів та інструментів розвитку персоналу;
• Участь в реалізації проектів адаптації персоналу;
• Навички публічних виступів та роботи з аудиторією.
З 2017 по 2022 р.р. участь у проектах по навчанню персоналу компанії «Нестле», юридичної компанії “TOTUM” . Особисто провів близько 190 тренінгів.

2015р. – 2016р. – Керівник проектів Благодійний фонд ветеранів війни та учасників антитерористичної операції.
• Розробка навчальних програм для проведення навчання учасників АТО бізнес плануванню, організації власного бізнеса;
• Допомога учасникам АТО в соціальної адаптації;
• Організація підтримки ветеранів для нових професійних можливостей і залучення до суспільних процесів;
• Організація психологічної та фізичної реабілітації ветеранів (санаторно-курортне лікування, допомога в протезуванні, психологічна підтримка).
• Участь у публічних закупівлях соціальних послуг для ветеранів АТО у системі Prozorro;
• Організація навчання ветеранів згідно затверджених програм;
• Організація та супровід стартапів.

2014р. – 2015р. - Заступник директора Інститут штучного інтелекту МОН і НАН України.
• Участь у розробці та реалізації планів для досягнення цілей Інституту в рамках його стратегічних планів розвитку;
• Планування та нагляд за усією діяльністю, окремими проектами/програмами від початку до завершення, включаючи відслідковування термінів, етапів та процесів;
• Взаємодія з директором в рамках координації щоденної операційної діяльності;
• Моніторинг досягнення цілей;
• Підтримка діяльності із залучення коштів та PR в Інституті;
• Складання звітів, подання їх директорові;
• Забезпечення дотримання правил внутрішнього розпорядку та політик;
• Розвиток навчальної та наукової складової, робота з талановитою молоддю.

17.10.2012р. – 15.08.2014р. - Керівник Київської філії ТЗОВ «МС-зв'язок» - дилер ЧАО “Київстар”.
• Створення Київської філії з “ 0 “;
• Організація роботи офісу філії та підлеглих по Київської області в зоні відповідальності:Київ, Вишневе, Боярка, Вишгород, Ладижин;
• Керівництво поточною діяльністю підприємства;
• Підбір, навчання, адаптація та управління співробітниками (call-center, технічний підрозділ та керівники середньої ланки)
• Розробка посадової документації, організація процесів документообігу;
• Виконання плану продажів;
• Організація проведення модернізації обладнання на зонах відповідальності;
• Організація проведення демонтажу обладнання на зонах відповідальності.
• Організація і проведення промо активностей. Виконання плану продаж. Збільшення продаж за рік на 60 %.

25.11.2011р.–17.10.2012р. - Керівник адміністративно-господарського департаменту фінансового Холдингу.
• Забезпечення життєдіяльності Компанії;
• Створення структури департаменту;
• Підбір та управління персоналом адміністративного департаменту (адміністратори, секретарі, кур’єри, тех. персонал, водії);
• Організація і контроль адміністративно - господарської діяльності;
• Планування і аналіз виконання бюджету департаменту, робота з постачальниками і субпідрядниками (господарське забезпечення офісу, послуги);
• Контроль і забезпечення експлуатації офісного обладнання;
• Забезпечення документообігу; координаційно-комунікативна робота;
• Адміністративно-господарське забезпечення нарад, презентацій;
• Планування транспорту, облік і контроль розходу ПММ;
• Оформлення і матеріальний облік командировочних розходів; організація представницьких і корпоративних заходів.
• Робота з керівником Компанії;
• Впровадження електронної системи постановки і контролю завдань для ТОП менеджерів Компанії, підлеглих структур;
• Контроль виконавчої дисципліни ТОП менеджерами Компанії, підлеглими структурами.
• Аналіз ринку нерухомості, підбір приміщень, здійснення переїздів.
• Візова підтримка співробітників.

28.09.2010 р. – 25.10.2011р. - Виконавчий директор ГО “Асоціація замовників і виробників соціальної реклами в Україні “
•Моніторинг ринку соціальної реклами в Україні;
•Організація і проведення соціальних кампаній в Україні;
•Організація співпраці з громадськими організаціями;
•Розпрацювання методології, стандартів соціальної реклами;
•Робота щодо презентації інтересів членів Асоціації у взаємовідносинах з органами державної влади з питань інформаційного забезпечення соціальних кампаній;
•Здійснення юридичного захисту членів Асоціації;
•Організація та проведення міжнародних наукових заходів (Асоціація – Генеральний партнер Міжнародного форуму здоров’я, краси та довголіття).

04.2006 р. – 10.01.2010 р. - Перший заступник генерального директора ТОВ “Всеукраїнська агенція з питань трудової міграції”
• Створення підприємства з надання посередницьких послуг з працевлаштування за кордоном з “ 0 “;
• Організація роботи офісу агенції;
• Організація і отримання дозвільних документів на ведення діяльності;
• Проведення маркетингових досліджень внутрішнього ринку праці в Україні;
• Вивчення тенденцій розвитку і проведення маркетингових досліджень зовнішнього ринку праці України;
• Налагодження бізнес процесів в компанії;
•Керівництво менеджерами по роботі з роботодавцями;
•Проведення переговорів із зарубіжними партнерами;
• Проведення переговорів з керівництвом ПТУ, ВУЗів України щодо організації працевлаштування випускників на роботу за кордон;
• Розробка нових напрямків діяльності компанії;
•Проведення рекламних компаній;
•Розробка та впровадження програм адаптації і мотивації персоналу;
•Створення філіальної і агентської мережі по Україні;
•Контроль порядку утримання та експлуатації будівель та автотранспорту компанії;
•Організація навчання, керівництво роботою 26 філіалів по Україні;
•Організація взаємодії всіх структур компанії з дозвільними і контролюючими органами.
За період 2006 – 2010 р.р. було працевлаштоване в Іспанії б. 870 чоловік.

2005–2006 р.р. - Заступник голови Львівської обласної громадської організації “Соціальна держава”
•Моніторинг ринку фінансових витрат різних верств населення;
•Залучення інвестиційних програм кредитування;
•Розробка і реалізація угод про спільну діяльність підприємців і організації.

1984 – 2004 р.р. Західне оперативне командування
Проходив службу в Збройних Силах України на офіцерських посадах військового управління оперативно - тактичного та стратегічного рівнів, полковник.
1999 – 2004 р.р. - начальник відділу інформаційно-пропагандистського забезпечення та культури управління з гуманітарних питань ЗАХІДНОГО ОПЕРАТИВНОГО КОМАНДУВАННЯ.

Освіта:
2021 р. - теперішній час - Інститут державного управління Національного університету "Львівська політехніка"
Спеціальність “Публічне управління та адміністрування”.
1999 - 2002 р.р. - Національна академія оборони України
Педагог управління оперативно-тактичного рівня.
1991 - 1994 р.р. - Білоруський державний університет (філософсько–економічний факультет )
Політолог, викладач соціально - політичних дисциплін.
1980 – 1984 р.р. - Донецьке вище воєнно – політичне училище інженерних військ і військ зв'язку
Офіцер, викладач історії ( золота медаль, диплом з відзнакою).
1978 – 1980 р.р.Казанське Суворовське військове училище.

Додаткова освіта:

• 2012р. – тренінг для тренерів – консалтингова компанія «OLIMP».
• 2013 р. - Ефективні бізнес-комунікації – компанія Укрмедсервіс.
• 2015р. - навчальні семінари Української універсальної біржи для роботи в системі Прозоро.
• 2016 р. – Project management and administration – ADRA Ukraine (project funded by International Visegrad Fund).
• 2017 р. - Мета-програми для бізнес-практиків – компанія Connectone.
• 2018 р. - тренінг для тренерів – КМК-бізнес-тренінг.
• 2023 р. – тренінг для тренерів «Навчання з попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів» (EORE)

Додаткова інформація:
• Досвідчений користувач: пакет MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook Express, Acrobat Reader);
• Досвід управлінської діяльності офісу і філіалів (до 370 чоловік);
• Українською мовою володію – вільно, англійською – із словником;
• Наявність водійських прав категорії В, С. Безаварійний досвід водіння 26 років;
• Активна життєва позиція, уміння працювати на результат, вміння виділяти пріоритети поставлених задач, відповідальність, розвинуті комунікаційні навички, стрес витривалість, ініціативність, аналітичність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: