Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 20 июня 2024 Файл

Віталій

Маркетолог

Возраст:
49 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Професійний профіль

Маркетолог з 17-річним досвідом у розробці та реалізації маркетингових стратегій. Спеціалізуюся на управлінні рекламними кампаніями та оцінці їх ефективності, зокрема в діджитал маркетингу і трейд-маркетингу. Маю значний досвід у роботі з B2B і B2C клієнтами, а також у керуванні командами. Відзначаюся аналітичним підходом, орієнтацією на результат та здатністю ефективно працювати в умовах багатозадачності.

Досвід роботи: Загальний стаж роботи – 24 роки, у сфері маркетингу – 17 років

Березень 2020 – теперішній час
ТОВ «ВІТОЛ», м. Одеса
Спеціалізація компанії: торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт
Автоаксесуари та інструмент
Портфель брендів: Vitol, Alloid, Elephant, Pulso, Sturmovik та ін.
Структура компанії: Керуюча компанія + 7 філій по Україні

Керівник відділу маркетингу (Центральний офіс)

• Аналіз продуктового портфеля компанії, виявлення зон зростання;
• Побудова маркетингової стратегії, планів та бюджетів
• Розробка та впровадження трейд-маркетингових заходів для різних категорій В2В та В2С клієнтів, аналіз ефективності;
• Аналіз ефективності проведення маркетингових активностей (онлайн та офлайн);
• Планування та проведення національних рекламних кампаній в офлайн та онлайн каналах;
• Пошук підрядників, замовлення POSM-матеріалів, поліграфічної продукції та торгівельного обладнання;
• Робота з сайтом, внутрішня оптимізація та наповнення rich- контентом
• Діджитал маркетинг ( Google Ads, Facebook Ads, колаборації з блогерами, та інші канали)
• Організація та проведення тематичних фотосесій, відеозйомок для YouTube та Tik-Tok
• Керівник відділу (7 співробітників за напрямками: дизайн, фото, відеопродакшн, SMM)

Головні досягнення:
• Досягнення показнику найкращого року продажів у 2021 (зростання на 30% порівняно з 2020р.)
• У 2023 році виконання показників продажів за 2021 рік, на падаючому ринку: -25%
• 100% зростання роздрібних продажів на сайті за період 2023 року
• В якості приклада у жовтні 2023 проведена масштабна рекламна компанія з залучанням блогера. «SRT люто рекомендує VITOL» - більше 80 бордів по 7 містах, Google реклама, та соцмережі, реклама в ТТ – приріст 58%

Підпорядковується: Генеральному директору
Б езпосередньо підпорядковані: 7 осіб

Серпень 2009г. - Жовтень 2019 року.
ТОВ «АДІС-АВТО», м. Одеса
Спеціалізація компанії: офіційний дилерський центр
Бренди: Mitsubishi, Subaru, Peugeot, SEAT, SsangYong

Керівник відділу маркетингу

• Розробка та реалізація планів маркетингових заходів, розробка рекламних бюджетів;
• Прогнозування ринку продажу автомобілів, ціновий технічний аналіз автомобілів;
• Моніторинг тенденцій автомобільного ринку, аналіз діяльності конкурентів;
• Медіапланування, підготовка та розміщення рекламних матеріалів та статей у пресі, Інтернеті, ТБ, радіо, зовнішній рекламі;
• Підготовка та проведення івент-заходів: презентацій, днів відкритих дверей, тест-драйвів, участі у виставках;
• Розробка та наповнення корпоративних сайтів, контроль просування, контекстна реклама, підготовка статей та прес-релізів для сайтів та форумів;
• Аналіз проведеної діяльності, оцінка ефективності, підготовка звітів;
• Розробка програм лояльності та акцій для сервісного центру;
• Оформлення екстер'єру та інтер'єру салонів за корпоративними стандартами;
• Робота з контрагентами, ведення діловодства.

Головні досягнення:

• Старт та розкрутка автосалонів нових брендів Subaru, Peugeot, SEAT
• Залучання додаткових кліентів завдяки промо активностям
• Як приклад івент на відкриття салону SEAT «SEAT ODESSA ROADSHOW» 2013. Автопробіг та тестдрайви на 5 локаціях, з трансляцією на радіо, промо та подарунки, соцмережі. Після активності продано3 авто, зібрана база потенціних клієнтів.

Підпорядкування: Власникам компанії.
Безпосередньо в підпорядкуванні: до 2-х осіб

січень 2005 – січень 2009
Концерн "Оверлайн", м. Одеса

Спеціалізація компанії: виробництво алкогольних напоїв
Портфель брендів: Мягков, Штурман, Одеса, ЛьОдессіка

Менеджер з реклами, департамент маркетингу

• Керівництво рекламним відділом (2 співробітника в підпорядкуванні);
• Розробка бюджету рекламних матеріалів на основі маркетингового плану;
• Розробка та впровадження системи інтегрованих маркетингових комунікацій для кожного з брендів;
• Проведення тендерів, укладення договорів з 40 контрагентами - виробниками рекламних матеріалів по всій Україні;
• Робота з рекламними агентствами (підготовка брифів, аналіз і контроль виконання проекту);
• Участь у розробці, підготовці та проведенні рекламних та трейд-маркетингових заходів;
• Оптимізація процесів замовлення та розповсюдження рекламних матеріалів.

Підпорядковується: Директору з маркетингу
Безпосередньо в підпорядкуванні: 2 людини

Головні досягнення:

• Проведення всеукраїньских промо активностей та подарункових акцій у торгівельних мережах, приріст продажів у каналі 50%
• зниження витрат за рахунок опитимізації по виготовленню у 2006 році склало 15%.

2000 – 2004
Рекламна компанія "МиР". Одеса, Україна
Спеціалізація компанії: реклама агенція повного циклу

Керівник відділу

• Створення, організація роботи та управління рекламним відділом (3 співробітника);
• Розробка рекламних кампаній та медіапланів для 50 клієнтів, серед яких BAT-Україна, Winner-Ford, EFES-Україна, Імексбанк, торговельна мережа «Копійка» та ін.;
• Робота з підрядниками, організація участі компанії у виставках, інформаційна підтримка сайту компанії;
• Створення з нуля та організація ефективної роботи відділу з монтажу та обслуговування мережі рекламних конструкцій (понад 100 площин);
• Створення та організація роботи нового інформаційно-літературного видання (Міська газета «Я», тираж понад 20 тис. примірників на місяць)
• Розробка та проведення івент-заходів.

Підпорядкування: Директору
Безпосередньо підпорядкований: 3 людини

Освіта:
Одеський державний економічний університет
Друга вища освіта
Факультет менеджменту організацій
2004 - 2006

Одеський державний політехнічний університет
Факультет: Машинобудування, Робототехніки
1993 – 1999

Додатково:
Дата народження: 28.08.1974
Сімейний стан: розлучений, двоє дітей

Знання мов - російська, українська, англійська (середній рівень)
Комп'ютерні навички: просунутий користувач MS Office, графічні програми: Corel DROW, Photoshop, 1С
Водійське посвідчення категорії «В», особистий автомобіль Daewoo Lanos

Особисті характеристики: націленість на результат, аналітичний стиль мислення, порядність, вміння працювати в умовах багатозадачності, вміння працювати в команді.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: