Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2024 Файл

Александр

Юрист

Возраст:
38 лет
Город проживания:
Городок (Житомирская обл.)
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Каневський Олександр Євгенович
Адреса проживання: Житомирська область, Житомирський район, смт. Городок
Дата народження: 29.01.1986
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
рівень освіти: бакалавр права
дата закінчення: травень 2009
навчальний заклад: Київський університет туризму, економіки та права (КУТЕП)
факультет: юридичний
спеціальність: правознавство

рівень освіти: фахівець
дата закінчення: червень 2013
навчальний заклад: Київський національний університет культури та мистецтв (КНУКіМ) факультет: юридичний
спеціальність: господарське право
Досвід роботи: 14 років
Ціль: Влаштування на посаду юрист (дистанційно, додатковий заробіток)

Приватне підприємство «Ареопаг»
(посада юрист)
з 12.2009 по 08.2010
Функціональні обов’язки:
- реєстрація та перереєстрація підприємств;
- підготовка Протоколів зборів Засновників;
- внесення змін до установчих документів;
- оформлення довідки з Єдиного державного реєстру підприємств, організацій, установ (ЄДРПОУ);
- підготовка документів для відкриття поточного рахунку у банку;
- одержання дозволів на виготовлення печаток у дозвільній системі;
- реєстрація підприємств у податковій інспекції, фондах соціального страхування та у пенсійному фонді;
- постановка та зняття підприємств з обліку у всіх інстанціях;
- супровід перевірок підприємства податковими та іншими контролюючими органами;
- складання внутрішніх документів підприємства (посадові інструкції, накази, довіреності, довідки, листи);
- нотаріально засвідчений переклад юридичних документів із іноземних мов.

Управління культури і туризму Київської обласної державної адміністрації
(посада старший науковий редактор, редакційно-видавничої групи "Звід пам’яток історії та культури України" працював за сумісництвом)

з 07.2010 по 01.2013
Макарівська квартирно-експлуатаційна частина району Міністерства Оборони України (посада юрисконсульт)
з 07.2011 по 11.2016
Посадові обов’язки:
- повний юридичний супровід діяльності установи;
- моніторинг юридичної інформації щодо наявності змін у законодавстві;
- підготовка документів (довіреності, укази, листи, заяви, скарги, акти приймання-передачі тощо);
- складання, правовий аналіз, редагування договорів, угод, роз'яснення їх умов, юридичних наслідків їх укладання чи розірвання;
- ведення претензійно-позовної діяльності у т.ч. підготовка листів, вимог та претензій, підготовка процесуальних документів (позовів, апеляційних та касаційних скарг, відгуків, клопотань, пояснень, заяв);
- представництво інтересів у судах усіх інстанцій, а також за позовними заявами Міністерства оборони України;
- представництво інтересів, а також ведення листування, оскарження з фіскальними, правоохоронними органами, державною виконавчою службою та представництво інтересів при переговорах з контрагентами;
- надання консультаційної допомоги працівникам установи;
- представництво інтересів перед органами державної влади та місцевого самоврядування з різних питань, у т. ч. з питань ЖКГ;
- складання звітності проведеної роботи;
- участь у тендерному комітеті з держ. закупівлі (заст. голови тендерного комітету);
- голова житлової комісії;
- досвід проведення службових перевірок та розслідувань;
- виконання службових доручень свого безпосереднього керівника.

Підприємство «Будинкоуправління № 9» Міністерства Оборони України
(посада юрисконсульт, працював за сумісництвом)
з 02. 2015 по 11.2016
Посадові обов’язки:
- повний юридичний супровід діяльності установи;
- моніторинг юридичної інформації щодо наявності змін у законодавстві;
- підготовка документів (довіреності, укази, листи, заяви, скарги, акти приймання-передачі тощо);
- складання, правовий аналіз, редагування договорів, угод, роз'яснення їх умов, юридичних наслідків їх укладання або розірвання;
- ведення претензійно-позовної діяльності у т.ч. підготовка листів, вимог та претензій, підготовка процесуальних документів (позовів, апеляційних та касаційних скарг, відгуків, клопотань, пояснень, заяв);
- представництво інтересів у судах усіх інстанцій;
- представництво інтересів, а також ведення листування, оскарження з правоохоронними органами, державною виконавчою службою;
- надання консультаційної допомоги працівникам підприємства;
- представництво інтересів перед органами державної влади та місцевого самоврядування з різних питань, у т. ч. з питань ЖКГ.

Головний центр спеціального контролю Національного центру управління та випробувань космічних засобів Державного космічного агентства України
(посада юрисконсульт)
з 11.2016 по теперішній час
Посадові обов’язки:
- забезпечення правильного застосування нормативно-правових актів та інших документів, подання пропозиції щодо вирішення правових питань, пов’язаних з діяльністю установи;
- безпосередня розробка та участь у розробленні проектів актів та інших документів з питань діяльності установи;
- проведення юридичної експертизи проектів наказів та актів та інших документів, підготовлених структурними підрозділами та (або) відповідальними посадовими особами установи;
- проведення разом із структурними підрозділами та (або) відповідальними посадовими особами установи роботу з перегляду згідно з їх компетенцією наказів, актів та інших документів з метою приведення їх у відповідність із законодавством;
- інформування керівника установи про необхідність вживання заходів щодо внесення змін до наказів, актів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування з метою приведення їх у відповідність із законодавством;
- організація роботи, пов’язаної з укладенням установою договорів (контрактів), взяття участі у їх підготовці та надання правової оцінки проектам таких договорів (контрактів);
- прийняття участі у забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів установи в разі невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань контрагентами;
- організація та здійснення претензійної та позовної роботи, проведення аналізу її результатів;
- здійснення контролю за дотриманням структурними підрозділами та (або) відповідальними посадовими особами встановленого в установі порядку пред’явлення і розгляду претензій;
- сприяння своєчасному вживанню заходів щодо усунення порушень, зазначених у документах прокурорського реагування, судових рішеннях, відповідних документах правоохоронних і контролюючих органів;
- подання керівнику установи пропозиції щодо удосконалення правового забезпечення діяльності, висновків стосовно правомірності списання матеріальних цінностей, дебіторської та кредиторської заборгованості, непродуктивних витрат та надання правової оцінки фактам нестач, крадіжок, безгосподарності, випуску недоброякісної продукції, псування майна. Розгляд матеріалів про відшкодування матеріальної шкоди за рахунок винних осіб, що готуються відповідними структурними підрозділами та (або) відповідальними посадовими особами установи на основі економіко-правового аналізу даних бухгалтерського обліку і статистичної звітності, інших документів фінансово-господарської діяльності установи та матеріалів перевірок, проведених правоохоронними і контролюючими органами;
- сприяння дотриманню законності у реалізації прав військовослужбовців та працівників установи під час вирішення службових та соціальних питань;
- надання правової допомоги військовослужбовцям та працівникам установи;
- забезпечення правильного застосування норм законодавства про військовий обов’язок і військову службу, трудового, житлового, пенсійного та іншого законодавства, що стосуються прав і законних інтересів військовослужбовців та працівників установи, подання пропозицій керівнику щодо поновлення їх порушених прав;
- ведення обліку актів законодавства і міжнародних договорів України, забезпечення підтримання їх у контрольному стані та зберігання;
- організація та проведення роботи спрямованої на підвищення рівня правових знань військовослужбовців та працівників установи, роз’яснення практики застосування законодавства, надання консультації з правових питань;
- робота з земельними питаннями установи;
- уповноважений бути позивачем та відповідачем у судах, брати участь в судових справах в судах усіх інстанцій в порядку самопредставництва установи.

Професійні навички:
Впевнений користувач ПК, MS Excel, MS Word, MS Office, користувач Internet, іншого програмного забезпечення, знання чинного законодавства з урахуванням останніх змін, досвід складання договорів, розроблення правових актів, проведення правової експертизи документів, повне правове забезпечення діяльності підприємства (установи), цілеспрямованість, впевненість, досвід представлення інтересів в судах різних інстанцій, знання державних реєстрів, знання законодавства України, складання процесуальних документів, знання процесуального права, претензійно-позовна робота, представництво в судах, укладання договорів.
Знання мов: Англійська – початкова (але вдосконалюю свій рівень) російська – вільно Українська – рідна
Особисті якості: комунікабельний, порядний, пунктуальний, відповідальний, серйозне ставлення до виконання своїх обов'язків, упевнений у собі. Вміння досягати поставленої мети, легко навчаюсь новому, активна життєва позиція. Вік - 37 років, одружений, є права водія категорії "В".

Похожие кандидаты

Юрист
Удаленно, Черкассы

Юрист
Удаленно

Корпоративный юрист, руководитель
Удаленно, Киев, Одесса

Юрист
Удаленно

Начальник юридичного відділу, юрист
15000 грн, Удаленно, Черкассы

Помічник юриста
Удаленно

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: