Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Роман

3D-художник

Возраст:
19 лет
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Instagram и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ROMAN BABUTA
3D-Artist (Environment & Props) | Realistic Game Ready Assets | Unreal Engine

Мені 19 років, я 3D-художник із Харкова, з більш ніж 2 роками досвіду у сфері 3Д-
графіки. Працюю на фрілансі — створюю ігрові моделі для інді-проектів та моделі
для візуалізацій. Наразі працюю над створенням ігрових ассетів для інді-гри
Ashenhold у середньовічному стилі — відповідаю за повний пайплайн
створення моделі: від скульпту до імпорту в рушій. Закінчив курс від SKVOT та
отримав відповідний диплом, також беру участь у конкурсах. Зараз мешкаю в
Польщі, вдосконалюю портфоліо та активно шукаю проєкти, у яких зможу бути
корисним команді й водночас зростати професійно.
Професійні Навички:
Створення різного типу моделей, локацій та сцен (ігрові, візуалізація):
►Моделювання та скульптинг:
• Hard-surface і органіка (ZBrush, Blender, Marvelous Designer, Plasticity,
Rhinoceros 3D)
• Ретопологія (Blender)
►Текстурування та запікання:
• Створення UV-розгорток (Rizom-UV)
• Запікання текстурних карт (Marmoset)
Контакти: • PBR-текстурування (Substance Painter)
►Рендер і презентація:
• Рендер в Marmoset / Blender / Unreal Engine
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
• Створення анімацій (Blender)
• Підготовка візуалізацій для маркетплейсів і портфоліо
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
►Експорт:
 Warsaw • Експорт ігрових моделей у Unreal Engine
• Оптимізація ассетів під реальні проєкти
 Telegram ►Робота за брифом і референсами
Портфоліо: ArtStation — romanbabuta
 LinkedIn
Мета:
Хочу й надалі розвиватися у сфері 3D-графіки й моделювання, яка мене дійсно
Освіта: захоплює. Отримую велике задоволення від процесу та готовий працювати з
максимальною мотивацією.
Прагну долучитися до амбітних ігрових проєктів, де зможу реалізовувати свої
навички на практиці, навчатися в досвідченої команди та зростати як
Харківський ліцей №108 професіонал.
Рівень освіти - Повна Особисті якості:
загальна середня освіта • Пунктуальність
Роки навчання: 2012 - 2023 • Критичне мислення
• Наполегливість у роботі
• Швидка адаптація до нових пайплайнів і технічних завдань
Сертифікати: • Постійне прагнення вчитися і вдосконалюватися
• Уміння слухати й враховувати фідбек від лідів
• Організація робочого простору
DIPLOMA BLENDER 3D- Що Я Шукаю:
graphic (gamedev)
Шукаю проекти з повною або частковою зайнятістю (дистанційно або в офісі у
SKVOT School Варшаві). Цікавлять ігрові проєкти (особливо реалізм), робота з PBR-текстурами
та в цілому gameready пайплайн. Готовий працювати як на фрілансі, так і у
05.2023 - 09.2023 команді з досвідченими художниками.
Готовий розпочати роботу вже зараз та налаштований на продуктивну й
довготривалу співпрацю.
Мови: Інтереси:
Моє головне захоплення - це вивчення 3D-графіки, поглиблення у ігрові світи та їх
Українська (носій) атмосферу, аналіз їхньої структури. Окрім цього, я вивчаю іноземні мови, активно
займаюся спортом, люблю подорожувати та знайомитися з новими людьми. Я
Англійська (B1) прагну до самовдосконалення і не маю шкідливих звичок.
Польська (B1)
Російська (носій)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: