- Файл
Мирослава
Фінансовий директор
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10291966/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
стратегічному плануванні та управлінні грошовими потоками. Глибоко розумію бізнес-процеси
та фінансові виклики, з якими стикаються компанії, й ефективно розробляю стратегії для
забезпечення їхньої стабільності та зростання. Маю експертизу в бюджетуванні, фінансовому
аналізі, управлінському обліку та автоматизації фінансових процесів. Відзначаюся аналітичним
мисленням, здатністю ухвалювати зважені рішення у складних умовах і формувати ефективні
команди. Орієнтована на результат, стабільність та довгострокову життєздатність бізнесу.
РЕЗЮМЕ
Ім’я Пачос Мирослава Вікторівна.
Дата народження 09 лютого1982 р.,
Місце проживання Київська обл., с. Віта поштова
[
телефон [
e-mail [
Освіта Магістр економіки, спеціальність Облік та аудит -
Національний університет біоресурсів і природокористування України, економічний факультет
(стаціонарно), 1998-2004 рр.
Додаткова Диплом CIMA Р1 P2 Управление эффективностью бизнеса -
освіта Академія PricewaterhouseCoopers в Україні
Професійні Chiff Financial Officer Diploma LABA, січень 2024
сертифікати
Покращення навичок з проведення презентацій.
Питання оподаткування і ведення бухгалтерського обліку в неприбуткових організаціях.
Стратегічне планування та належне управління в організаціях.
Зв’язки з громадськістю та посилення іміджу.
Міжнародні стандарти фінансової звітності. -
Академія PricewaterhouseCoopers в Україні:
Фінансове моделювання
Мови спілкування Українська
Англійська – В2
Технічні навики Word, Excel, Спеціалізовані програми: «Парус», 1С, програми «Банк-Кліент»; Бест-звіт; Ліга-закон,
Медок, Netsuite, Flydoc, FREDO, Бітрікс
Особистісні навики Критичне мислення
Стратегічна та навчальна спритність
Побудова високоефективних команд
Цілісність та довіра
Прийняття рішень у складних умовах
Фокус на результати
Управління інноваціями
Мотивувати інших
Пріоритетність та організація
Ефективні навички спілкування
Творчість
Емоційний інтелект
Командний гравець та надійний партнер
Професійні навички Фінансове моделювання
Побудова CF P&L BS
Фінансовий аналіз
Управління фінансовими потоками
Створення та впровадження нових процедур бюджетування та прогнозування
Досвід роботи Керівник фінансового відділу
ТОВ Екстрім Прайд (Квітень 2024 - теперішній час)
• Очолюю фінансовий відділ (2 підлеглих у прямому підпорядкуванні та бухгалтерія у
функціональному підпорядкуванні).
• Побудова фінансових моделей для оцінки ефективності окремого проекту чи бізнесу вцілому в
стратегічній перспективі. Оцінка прибутковості, виявлення потенційних ризиків, оптимізація
ресурсів. Моделювання різних сценаріїв.
• Контроль за веденням управлінського обліку.
• Автоматизація процесів з питань доопрацювання та впровадження звітів у системі 1С.
• Формування фінансової звітності PL, CF, BS.
• Аналіз основних показників, надання коментарів та висновків.
• Розрахунок ключових показників діяльності підприємства.
• Бюджетування та організація бюджетного процесу. Бюджет забезпечував точність планових
витрат на 98%.
• Управління функцією казначейства. Управління валютні ризики, зменшивши вплив курсових
коливань на фінансовий результат компанії.
• Керую фінансовими потоками компанії та забезпечую стратегічне управління фінансами.
Оптимізувала грошові потоки, що дозволило знизити фінансові витрати на 10% та підвищити
ефективність використання коштів.
• Управління оборотним капіталом (дебіторська, кредиторська заборгованість, оборотність та стан
запасів). Впровадила систему прогнозування ліквідності, що знизило ризик касових розривів до 0%.
Фінансовий менеджер
ТОВ Екстрім Прайд. (Січень 2024 – Березень 2024)
• Ведення управлінського обліку.
• Складання планової та фактичної фінансової звітності PL, CF, BS.
• Розрахунок ключових показників діяльності підприємства.
• Контроль планової та фактичної собівартості.
• Бюджетування та план-факт виконання бюджетів.
• Автоматизація процесів з питань доопрацювання та впровадження звітів у системі 1С.
• Підготовка оперативних звітів.
• Формування оперативного CF.
• Контроль виконання платежів (казначейська функція).
• Автоматизувала бюджетний процес, зменшивши час підготовки та перегляду на 30%.
Фінансовий менеджер
NUSEED, Київ\ Манчестер (Жовтень 2018 – Серпень 2023)
• Формування фінансової та управлінської звітності P&L, Balance sheet, Cash-flow .
• Month end report Balance sheet reviews .
• Аналіз фінансових показників та оптимізація витрат.
• Взаємодія з банками та аудиторами. Скоротила витрати на банківські комісії на 20%, шляхом
перегляду умов співпраці з банками.
• Контроль дебіторською і кредиторською заборгованістю. Розробка заходів для ефективного
управління заборгованістю, що дозволило зменшити фінансові витрати від залучення додаткового
фінансування. Скоротили терміни обігу дебіторської заборгованості.
• Супровід аудиторських перевірок на консультацій, координація дій з підготовки звіту з
трансферного ціноутворення.
• Бюджетуванні 5-3-1 рік та перегляд квартальних прогнозів, враховуючи факт попереднього
періоду.
• Контроль та забезпечення ефективного виконання практик і процедур бухгалтерського обліку
відповідно до всіх законодавчих і нормативних вказівок України.
• Оптимізувала грошові потоки, що дозволило оптимізувати залишки на рахунках, підвищивши
ефективність використання коштів. Створила додатковий фінансовий дохід.
• Впровадила систему прогнозування ліквідності, що знизило ризик касових розривів до 0%.
• Забезпечила залучення додаткового фінансування на суму $5 млн.
Провідний консультант відділу корпоративних послуг
ТОВ “Бейкер Тіллі Україна” (Жовтень 2017 – Жовтень 2018)
• Виконувала фінансово-економічний аналіз компаній із різних галузей для оцінки їхньої
фінансової стійкості та ефективності.
• Розробляла фінансові моделі для бізнес-кейсів, прогнозування доходів і витрат, а також оцінки
інвестиційної привабливості проєктів.
• Аналізувала та оптимізувала бізнес-процеси, що дозволяло підвищити операційну ефективність і
знизити витрати.
• Оцінювала економічну ефективність виробничих процесів, розробляв рекомендації щодо їх
оптимізації.
• Готувала звіти для банківських установ щодо реструктуризації кредитів клієнтів, зокрема
обґрунтування фінансової доцільності змін.
• Брала участь у чотирьох масштабних бізнес-кейсах у сферах аграрного сектору, державних
послуг та виробництва, забезпечуючи фінансовий аналіз і стратегічні рекомендації.
Консультант, бухгалтер, бухгалтерські та консалтингові послуги
(аутсорсинг), самозайнята особа (Липень 2015 - жовтень 2017)
Організація та ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку для ТОВ, ФОП.
Головний бухгалтер
Насіннєва асоціація України (Жовтень 2011 - червень 2015 року)
Організація фінансового забезпечення Асоціації – бюджетування, аналіз бюджетних відхилень,
прогнозування. 100% виконання плану надходження коштів
• Ведення бухгалтерського обліку (єдиний бухгалтер, вела всі напрямки і кадри);
• Внутрішній аудит надходження та використання коштів;
• Підготовка та здача податкової та фінансової звітності. Успішне проходження податкових та
зовнішніх аудиторських перевірок;
• Ефективне використання коштів.
Начальник відділу фінансового та організаційного забезпечення
Державна служба з охорони прав на сорти рослин (Вересень 2008 - вересень 2011 року)
• Державний службовець. Присвоєно 7 ранг державного службовця. У підпорядкування 103
фінансові служби бюджетних установ по Україні.
• Досвід роботи: ( гарний досвід роботи з точки зору соціальної, економічної та управлінської
діяльності)
• Підготовкою пропозицій щодо умов фінансування, оподаткування, кредитування
підпорядкованих установ;
• Складання проектів бюджетів до державного бюджету, кошторисів (бюджетів), планів
асигнувань, штатних розписів тощо, а також по внесенню змін до них підпорядкованих установ та
зведеного ;
• Розподілу коштів, та контроль за їх використанням;
• Супроводження перевірок, ревізій, інвентаризацій. Аналіз результатів та формування рішень в
наслідок перевірок;
• Контроль за фінансово-господарською діяльністю підпорядкованих установ
• Удосконалення статистики, обліку і економічної та фінансової звітності у даній сфері;
• Організація та здійснення централізованих закупівель товарів, робіт і послуг;
• Моніторинг управління майном закріпленого за установами та організаціями системи;
• Планування оновлення матеріально-технічної бази;
• Розробка проектів державних і відповідних галузевих стандартів, норм і нормативів, методичних
рекомендацій з питань застосування положень (стандартів), інших нормативно-правових актів
щодо ведення бухгалтерського обліку, а також складання фінансової і статистичної звітності;
• Участь у організації підготовки, підвищенні кваліфікації спеціалістів, а також у розробленні
навчальних планів і програм; Участь в проведенні атестації спеціалістів установ та організацій
державної системи охорони прав на сорти рослин;
• Оптимізація прозорих процесів розподілу коштів, фінансування, затвердження бюджетів,
економічного планування, управлінської та фінансової звітності.
• Успішне проходження податкових та зовнішніх аудиторських перевірок;
• Ефективне використання коштів
Заступник начальника відділу фінансового та організаційного забезпечення
Державна служба з охорони прав на сорти рослин (Березень 2007 - вересень 2008 року)
• Ведення бухгалтерського обліку
• Підготовка бухгалтерської та фінансової , податкової звітності підприємства.
• Здача звітності у відповідних державних органах;
• Розгляд матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризацій на підприємстві та системі
підпорядкованих установ;
• Контроль за фінансово-господарською діяльністю, додержанням правил ведення бухгалтерського
обліку, станом збереження грошових коштів та товарно-матеріальних цінностей, своєчасністю
розрахунків з бюджетом; облік дебіторсько – кредиторської заборгованості;
• Розробка фінансово-економічних нормативів, розмірів плати за проведення робіт, надання платних
послуг та здійснення в межах своїх повноважень контролю за додержанням цих нормативів;
• Успішне проходження податкових та зовнішніх аудиторських перевірок;
• Ефективне використання коштів
• Якісне ведення бухгалтерського обліку
Заступник головного бухгалтера
Український інститут експертизи сортів рослин (Вересень 2004 - березень 2007)
Ведення бухгалтерського обліку, та підготовка бухгалтерської, фінансової, податкової звітності.
Провідний бухгалтер – спеціаліст
Український інститут експертизи сортів рослин (Липень 2003 - вересень 2004 року)
Ведення обліку розрахунків з дебіторами – кредиторами.
Похожие кандидаты
-
Фінансовий директор
Киев, Днепр , еще 8 городов -
Финансовый директор
120000 грн, Киев -
Менеджер, аналітик, економіст
Киев -
CFO
Киев, Львов , еще 2 города -
Головний бухгалтер, фінансовий директор
90000 грн, Киев -
Фінансовий директор
Киев, Винница , еще 8 городов