Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Людмила

Офісний службовець, офіс-менеджер, адміністратор

Возраст:
55 лет
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Калашник Людмила Євгенівна

Адреса: 29017 м. Хмельницький, Проспект Миру, буд.72, кв.172
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 16.05.1970 р.
Мета: одержання посади: офіс менеджер, діловод
Досвід
роботи: 30.04.2021р. офісний працівник, (документознавство),
помічник керівника Холодсервіс”
- організація забезпечення життєдіяльності офісу
- просування послуги в соцмережах
- прийняття вхідних заявок та контроль виконання
- організація логістики ремонтних бригад
- робота з документами та офісною технікою
08.2013р. по 12.2019р. менеджер з маркетингу ФОП Макієвська О.В.
- організація заходів
- робота з персоналом по маркетинговим заходам
- співробітництво с постачальниками
- закупівля та звітність в 1c
- ведення клієнтської бази, смс інформування клієнтів
- робота в внутрішніх програмах компанії, внесенням в програму та переміщення матеріальних цінностей
- робота в програмах Word, Excel
02.2001р. по 02.2013р. – швачкою на швейному підприємстві «Ост-Вест Консалтинг»
01.1996р. по 10.1998р. – секретарем в ТОВ «Теко-ЛТД»
Освіта: 1987 – 1989рр. – Херсонське Культурно-Освітнє училище:
культурно освітня робота, клубний керівник, керівник самодіяльного
хорового колективу

Особисті якості: відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, стресостійкість, з високою працездатністю, вміння самостійно організовувати роботу
Захоплення: подорожі, байдарки, плавання
17.05.2024

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: