Каріна
Помічник керівника, 30 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 33 года
- Город:
- Ужгород
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10327420
Опыт работы
Помічник керівника/фінансист
с 01.2023 по 02.2024
(1 год 1 месяц)
Mappitall, Ужгород (IT)
+ тайм-менеджмент керівника;
+ планування ділових поїздок керівника;
+ ведення листування та телефонних переговорів з бізнес-партнерами і клієнтами;
+ ведення документації;
+ написання ділових листів.
Обов’язки фінансиста компанії:
•Бюджетування;
•Фінансовий аналіз;
•Планування;
•CashFlow;
•P&L;
•Ціноутворення;
•Фінансовий контроль.
Юрист по роботі з договорами
с 08.2022 по 11.2023
(1 год 3 месяца)
Державна установа «ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ПІДРОЗДІЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ», Ужгород (Державні організації)
• Фінансове право
Фінансовий директор
с 11.2019 по 02.2022
(2 года 3 месяца)
TRIVINITY (d/b/a Datassential) представник в Україні - ТОВ "Траст Соурсінг", Київ (IT)
Штат компанії понад 100 чоловік.
+ постановка та управління фінансового, бухгалтерського, управлінського обліку;
+ Cashflow;
+ P&L;
+ облік заробітної плати (нарахування, виплата та оформлення);
+ організація та контроль бізнес процесів;
+ контролю дебіторської та кредиторської заборгованості;
+ юридичний супровід діяльності компанії (написання та робота з договорами, взаємодія з державними органами);
+ ведення кадрової документації, прийом на роботу, звільнення співробітників;
+ постановка та ведення документообігу, розробка інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положень по роботі з персоналом;
+ постановка, впровадження, автоматизація та супроводження управлінського обліку;
+ планування бюджету, розподіл коштів бюджету;
+ контроль фінансових витрат, підрахунок фактичних прибутків;
+ аналіз бюджету по проектам, контроль та аналіз виконання;
+ створення звітів по проектам;
+ забезпечення фінансового порядку у патежах, робота з валютою;
+ співпраця (організація та контроль роботи) із страховою компанією "УНІКА";
+ ведення первинної бухгалтерської та фінансової документації (договора, рахунки, акти);
+ комунікація з банківськими установами, здійснення банківських платежів.
Помічник адвоката
с 01.2015 по 11.2019
(4 года 10 месяцев)
Адвокатське об'єднання "РАДНИК", Київ (Юриспруденція)
+ аналіз судової практики та змін законодавства;
+ надання правової допомоги структурним підприємствам, підрозділам, клієнтам, участь у переговорних процесах;
+ розробка договорів, правовий аналіз документів, необхідних для укладення угод;
+ підготовка висновків з правових питань у сфері господарського, цивільного, земельного, трудового, адміністративного, податкового та іншого законодавства;
+ взаємодія з державними органами: (правоохоронними, контролюючими, податковими, місцевого самоврядування, органами юстиції тощо);
+ реєстрація, перереєстрація та ліквідація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, супровід їх діяльності;
+ юридичний супровід процедури ліцензування;
+ усні та письмові консультації клієнтів роботодавця;
+ розробка та затвердження типових форм договорів;
+ правовий супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами.
Образование
Академія праці, соціальних відносин і туризму
Юридичний, Київ
Высшее, с 2007 по 2013 (6 лет)
Диплом юриста з відзнакою
Дополнительное образование и сертификаты
SUPERLUDI
2022
Growth Factory
2023
Дія. Бізнес (Національна онлайн-школа для підприємців)
2024
Сертификат
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
Ключові навички
Професійні навички:
• управління персоналом компанії зі штатом понад 100 чоловік;
• робота в юридичній/фінансовій сфері;
• стратегічне фінансове бізнес-планування діяльності підприємства, контроль і управління фінансовими ресурсами;
• керівництво процесом бухгалтерського,податкового та управлінського обліку;
Працюю з комп'ютерними програмами Microsoft Office, Assembla, Google Docs, інформаційною системою ЛІГА, Клієнт-Банком.
Особисті якості:
• володіння лідерськими та управлінськими навичками, які дозволяють створювати ефективні команди;
• уміння освоїти у стислі терміни навички, пов'язані зі специфікою підприємства;
• здібність швидко адаптуватися до зміни потреб та умов підриємства;
• орієнтована на результат;
• висока культура спілкування, грамотна усна та письмова мова, знання ділового етикету;
• навички ведення переговорів та ділової переписки;
• пунктуальність, уважність, надійність, енергічність, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, уміння вирішувати конфліктні ситуації;
• уміння працювати і самостійно, і в команді - з однаковою ефективністю;
• бажання удосконалювати свої знання.
Додаткова інформація:
• Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.
Другие резюме этого кандидата
30 000 грн
Ужгород
Высшее образование · Полная занятость
- Фінансист, Mappitall, 1 год 1 месяц
30 000 грн
Ужгород
Высшее образование · Полная занятость
- Адміністратор/Фінансист, кафе "Ананасік", 11 месяцев
30 000 грн
Ужгород
Высшее образование · Полная занятость
- Адміністратор/Фінансист, кафе "Ананасік", 11 месяцев
Похожие кандидаты
Офісний працівник
20000 грн, Ужгород
Менеджер, консультант, помічник керівника, адміністратор, офісний працівник
20000 грн, Ужгород
Офіс-менеджер
Ужгород
Администратор на ресепшн
15000 грн, Ужгород
Офіс-менеджер
14000 грн, Ужгород
Помічник керівника
Ужгород