Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Игорь

Керівник відділу продажу, 40 000 грн

Рассматривает должности:
Керівник відділу продажу, Менеджер з продажу, Тім лід
Вид занятости:
полная
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник з розвитку бізнесу / Бізнес-девелопер / Sales Director / CEO

с 01.2023 по 05.2025 (2 года 4 месяца)
ОптЧайна, Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Ініціював і реалізував запуск B2B бізнесу з імпорту товарів із Китаю.
• Побудував логістичну та постачальницьку мережу «з нуля» (пошук виробників, переговори, контрактування).
• Забезпечував митне оформлення та контроль якості поставок.
• Успішно укладав угоди з українськими дистриб’юторами та магазинами.
• Досяг регулярного обсягу продажів понад 500 000 грн/міс.
• Закрив бізнес через відсутність стратегічного інвестора для масштабування.

🧠 Ключові навички
• Стратегічне планування продажів
• Побудова систем продажів з нуля
• Робота з постачальниками з Китаю
• Ведення переговорів на всіх рівнях
• Побудова логістики, дистрибуції
• Пошук B2B клієнтів
• CRM-системи, Excel, аналітика
• Управління командою
• Досвід у запуску та закритті бізнесу

Про себе

Я — підприємливий керівник із досвідом створення власного бізнесу з імпорту товарів із Китаю. Вмію налагоджувати процеси, вести переговори, домовлятись і рухати продажі вперед. Шукаю новий виклик у команді, де зможу реалізувати свій досвід та принести компанії результат.

Менеджер з продажу

с 03.2021 по 01.2023 (1 год 10 месяцев)
Оптмайстер, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт
• Активні продажі, ведення переговорів, обслуговування клієнтів
• Укладання угод, розширення клієнтської бази
• Ведення документації та звітності, робота з CRM
• Збільшення обсягів продажів

• Працював у період економічної турбулентності — впровадив антикризові заходи, які дозволили зберегти продажі та клієнтську базу
• Оптимізував витрати на 30%, реорганізував команду та зберіг працездатність бізнесу
• Застосував навички кризового лідера, щоб втримати клієнтів і не допустити зриву ключових угод

Менеджер з продажу

с 02.2019 по 06.2020 (1 год 4 месяца)
Даждьгаз, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт
• Відрядження для пошуку нових клієнтів
• Збільшення товарообігу з наявними партнерами
• Налагодження командної роботи в відділі продажу

Менеджер з продажу

с 09.2016 по 04.2018 (1 год 7 месяцев)
Созінаконсалтинг, Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Консалтинг, бухгалтерія, аудит
• Організація заходів, залучення нових клієнтів
• Продаж навчальних курсів та консалтингових послуг
• Написання скриптів, аналітика продажів
• Формування та виконання планів продажів

Образование

Інститут Пилипа Орлика

Право, Миколаїв
Высшее, с 2013 по 2018 (5 лет)

Знания и навыки

  • Ведення CRM
  • Продаж B2B
  • Користувач Бітрікс24
  • Уміння аналізувати
  • Управлінські навички
  • Планування продажу
  • Побудова відділу продажу
  • Впровадження системи KPI
  • Ведення переговорів
  • Стратегічне планування
  • Управління командою
  • Проведення презентацій
  • amoCRM
  • Продаж B2C
  • Комунікабельність
  • Управління персоналом
  • MS Excel
  • Користувач 1С
  • Стресостійкість
  • Дисциплінованість

Знание языков

Английский — начинающий

Рекомендации

Іванченко Сергій

Іванченко Сергій

Керівник, Оптмайстер

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Антикризові компетенції
• Оперативне прийняття рішень у нестабільних та стресових ситуаціях
• Аналіз критичних бізнес-процесів та впровадження ефективних змін
• Оптимізація витрат без шкоди ключовим бізнес-показникам
• Утримання клієнтської бази в умовах ринкової турбулентності
• Реструктуризація та мобілізація команди для збереження продуктивності
• Реалістичне планування та адаптація стратегії у кризовий період
• Власний досвід як засновника бізнесу в умовах високих ризиків

✅ Ключові досягнення
• 📊 Очолив відділ з 5 менеджерів, який протягом 5 місяців утримував позицію лідера за обсягами продажів у компанії.
• 🔁 Ініціював повернення «втрачених» клієнтів: проаналізували причини відмов, розробили скрипти заперечень і підвищили ефективність комунікації.
• 🔄 Запровадив техніку парних продажів (комплектування товарів), що дало стабільне зростання середнього чека.
• 🧩 Вирішив кризову ситуацію з клієнтом після блокування банком $23 345: зберіг довіру, і клієнт повторно оплатив замовлення.
• 🚀 Мав досвід виведення нових товарів та послуг на ринок, а також запуску нових напрямків роботи з клієнтами.
• 🥇 Постійно демонстрував лідерські результати — найшвидше закривав угоди серед усіх менеджерів компанії.

📌 Додаткова інформація

• Впевнений керівник з проактивним стилем управління та фокусом на результат
• Швидко приймаю рішення в умовах змін та нестабільності
• Вмію мотивувати команду, розвивати сильні сторони кожного
• Завжди орієнтований на ефективність та зростання ключових показників
• Шукаю команду, де цінується ініціатива, аналітичне мислення та бажання перемагати

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: