Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 мая 2024 Файл

Elias

Computer support administrator

Возраст:
29 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

QUIVANGO ELIAS SOLO

CONTACT OBJECTIVE

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Entry level dynamic and detail-oriented IT professional with comprehensive skills
in technical troubleshooting, system administration, and cloud architecture. With
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
knowledge in Jira software for task management. Adept at designing and
Eng. Lúcio de Azevedo street, No. 26 implementing scalable AWS cloud solutions, with a strong foundation in Linux.
-8 E, Amadora 2700-348 Seeking a challenging role to leverage my expertise in IT support, cloud
technologies, and efficiency and innovation within a forward-thinking
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
organization.
bbb19a

EXPERIENCE
PERSONAL DETAILS

Credly : https://www.credly.com/users/elias- 03.10.2019 Sales Management
quivango - Excentral International
24.02.2021 Handled phone and email communications, managing
both
SKILLS incoming and outgoing correspondence.

AWS cloud platforms and solutions Maintained and strengthened customer relationships by
architecture promptly responding to inquiries and accommodating
unique requests beyond standard expectations.
Google IT Support
02.12.2022 Customer Support Representative
Linux OS - Softum.Oi
Agile and Jira software 07.06.2023 Supported customers and helpdesk by analyzing needs
and implementing effective solutions.
Clear communication Resolved complaints by identifying and reporting
technical issues.
Adaptability and continuous learnings
Participated in ongoing training to enhance customer
Effective collaboration and teamwork support skills.
Addressed customer inquiries and resolved issues via
Analytical problem-solving phone and email.
Provided exceptional service by prioritizing urgent
LANGUAGES matters and employing efficient problem-solving
strategies.

Portuguese: Native or Bilingual
Proficiency EDUCATION
English: C1
Attending LFCA Linux
Russian: upper Intermediate the course Learn Quest
Spanish: Elementary 2024 Introduction to Linux (LFS 101)
Linux Foundation
2024 AWS Cloud Solutions Architect
AWS
2023 Agile with Atlassian Jira
Atlassian University
2023 IT Support
Google
third year Aerospace Engineering
National Aerospace University, Kharkov- Ukraine
2014 - 2017 Environmental and Quality Control
Polytechnic Institute of Chiazi - Cabinda - Angola

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: