Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Катерина

Адміністратор, фахівець по роботі з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ)

Рассматривает должности: Адміністратор, фахівець по роботі з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ), Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор, Помічник керівника
Вид занятости: полная, неполная
Возраст: 41 год
Город: Одесса
Рассматривает должности:
Адміністратор, фахівець по роботі з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ), Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор, Помічник керівника
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
41 год
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор

с 04.2025 по 12.2025 (9 месяцев)
Тов Аркадіївський, Одеса (Автобізнес та автосервіс)

Працюю добу через три

HR-менеджер

с 01.2013 по 04.2025 (12 лет 4 месяца)
Самозайнятий, Одеса (Пошук персоналу, HR)

Образование

ОНУ ім.Мечникова

Історія, Одеса
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Магістр

Знания и навыки

  • Подбор персонала для ресторанов/кафе
  • Робота з POS-терміналом
  • Ведення касової книги
  • Знання касової дисципліни
  • Google Docs
  • Проведення групової співбесіди
  • Онбординг персоналу
  • Підбір виробничого персоналу
  • Стресове інтервʼю
  • Ведення кадрового обліку
  • Проведення тренінгів
  • IT-рекрутинг
  • Хедхантинг
  • Підбір персоналу для рітейлу
  • Масовий рекрутинг
  • E-Staff
  • Brainteaser-інтерв'ю
  • Битрикс 24
  • Парус
  • 1С ЗУП
  • 1С:Документообіг
  • 1С:Підприємство
  • Управління персоналом
  • Організація адаптації персоналу
  • Planfix
  • Управління магазином
  • Контроль цінників
  • Управління інтернет-магазином
  • Інвентаризація
  • Адміністрування офісу
  • Користувач 1С
  • Ведення документації
  • Управління командою
  • Комунікабельність
  • Стресостійкість
  • Ведення CRM

Дополнительная информация

Шановні роботодавці: маю вищу гуманітарну освіту, магістр.
Я за покликанням душі - менеджер з персоналу зі стажем більше 20 років, була керівником відділу, корінна одеситка, одеська прописка, проживаю в районі парку перемоги

Розглядаю графік роботи,з плаваючими вихідними, з пон по п'ять , я не можу працювати

Прохання писати з пропозиціями до Вайбера 66 355 6834 на дзвінки не завжди є можливість відповісти

Є досвід роботи в інших сферах діяльності (поєднувала): адміністратор, куратор, педагог, нянею, гувернаткою, управлінець, архіваріус, офіс-менеджер, продавець і т.п., знання багатьох програм з комп'ютером на ТИ. Територіально: фонтан, центр, розгляну також Черемушки, ближче Таїрова до площі.

Жоодних безкоштовних стажувань не розглядаю.
Прохання мережевиків не турбувати.
Детальніше розповісти про себе можу при особистій зустрічі


не розглядаю роботу менеджера по продажам недвіжимості !

тільки оренди !

Дякуємо за виявлений інтерес!

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: