- Файл
Жанна
Начальник відділу кадрів, фахівець кадрового обліку, менеджер з персоналу
- Возраст:
- 55 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10355692/
Загруженный файл
Файл содержит еще 3 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
БУЦ
ЖАННА ПЕТРІВНА
Дата та місце народження:
09 серпня 1970 р.,
Адреса реєстрації:
вул. Ярослава Мудрого 166, м.Корсунь- Шевченківський,
Черкаська обл.
Адреса фактичного проживання:
м.Київ, проспект Григоренка Петра, б.25, кв. 102
Вік: 54 рік
Мобільний тел. [
Е-mail: [
1990 р. – 1995 р. – Донецький державний університет; диплом спеціалі- ста; спеціальність: Документознавство та інформаційна діяльність.
2007 р. – 2009 р. – Міжрегіональна Академія управління персоналом; диплом спеціаліста; спеціальність – Економіст. Фінансовий менеджер.
2021 р. – курси « 1С8 Зарплата та управління персоналом України»
Досвід роботи:
жовтень 2024р. – по теперішній час- КЗ КЗК «Київський академічний муніципальний духовий оркестр»
Посада: Начальник кадрово-організаційного відділу
Основні професійні обов’язки:
• ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття,
переведення, звільнення (штат 100 осіб);
• ведення військового обліку;
• робота в Exel, Word, М.Е.Doc, портал ПФУ;
• ведення та закриття табелів обліку використання робочого часу (аванс
+ з/пл.);
• оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок;
• формування і ведення особистих справ працівників;
• управління відпустками: облік та ведення відпусток працівників;
• приєднання співробітників до зарплатних банківських проектів;
• підготовка довідок за запитом працівників та консультування з приводу кадрових питань;
• участь у створенні, впровадженні та оновленні відповідних положень та посадових інструкцій;
• контроль за дотриманням трудового законодавства у сфері роботи з персоналом;
червень 2024р. – по вересень 2024- ТОВ «Солелат Палац»
Посада: Менеджер з персоналу
Основні професійні обов’язки:
• ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття,
• переміщення, звільнення (штат до 120 осіб ТОВ + ФОПи);
• робота в 1С ЗУП, Exel, Word, М.Е.Doc, портал ПФУ);
• ведення та закриття табелів обліку використання робочого часу (аванс
+ з/пл.);
• розрахунок премій та доплат, бонусів, КРІ;
• графіки роботи (в т.ч. змінні з нічними годинами);
• робота зі штатним розписом;
• оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок;
• формування і ведення особистих справ працівників;
• управління відпустками: облік та ведення відпусток працівників;
• приєднання співробітників до зарплатних банківських проектів;
• підготовка довідок за запитом працівників та консультування з приводу кадрових питань;
• участь у створенні, впровадженні та оновленні відповідних положень та посадових інструкцій;
• контроль за дотриманням трудового законодавства у сфері роботи з персоналом;
• пошук та відбір резюме кандидатів на вакансії компанії .
лютий 2024р. – травень 2024р. – ПП «Навчальний заклад
«Європейський колегіум» Посада: Менеджер з персоналу Основні професійні обов’язки:
• повне ведення кадрового обліку: прийом, звільнення, переведення, відпустки, лікарняні працівників;
• робота в 1С BAS, Exel, Word, M.E.Doc, портал ПФУ.
• оформлення особової справи + трудової книжки;
• видача довідок працівникам згідно запитів;
• закриття табелів обліку робочого часу (аванс+ зп);
• своєчасне внесення даних у бази, закриття зп.
• робота зі штатним розписом згідно класифікатора посад ;
• формування і ведення особистих справ працівників;
• складання графіка відпусток (основних, додаткових);
• приєднання співробітників до зарплатних банківських проектів;
• участь у створенні, впровадженні та оновленні відповідних положень та посадових інструкцій;
• контроль за дотриманням трудового законодавства у сфері роботи з персоналом;
• пошук та відбір резюме кандидатів на вакансії компанії .
лютий 2022 р. – січень 2024р. – ТОВ «Ремо Груп»
Посада: начальник відділу кадрів
Основні професійні обов’язки:
• ведення кадрового адміністрування в повному обсязі: прийняття,
• переміщення, звільнення (штат до 150 осіб);
• подання повідомлення про прийняття на роботу (програма М.Е.Doc);
• ведення та закриття табелів обліку використання робочого часу (аванс
+ з/пл.).
• робота зі штатним розписом згідно класифікатора посад ;
• оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок;
• формування особистих справ;
• складання графіка відпусток (основних, додаткових);
• взаємодія зі службою безпеки з питань перевірки працівників;
• приєднання співробітників до зарплатних банківських проектів;
• облік документації щодо відсутності працівників (відпустки, листи не- працездатності, довідки та ін.);
• робота з сайтом ПФУ;
• підготовка довідок за запитом працівників та консультування з приводу кадрових питань;
• участь у створенні, впровадженні та оновленні відповідних положень та посадових інструкцій;
• контроль за дотриманням трудового законодавства у сфері роботи з персоналом;
• пошук та відбір резюме кандидатів на вакансії компанії .
серпень 2001 р. – грудень 2002р. – Корсунь-Шевченківська школа-ін- тернат
Посада: інспектор по кадрам
Основні професійні обов’язки:
◦ ведення кадрового обліку ( накази: прийняття, звільнення, перемі- щення, відпустки);
◦ прийом і контроль правильності оформлення листків з тимчасової не- працездатності;
◦ ведення табелів робочого часу;
◦ адміністрування посадових інструкцій;
◦ оформлення, облік, зберігання та супровід трудових книжок;
◦ формування особистих справ;
◦ підготовка довідок за запитом працівників та консультування з при- воду кадрових питань;
◦ ведення військового обліку;
◦ складання і подача щомісячної та щоквартальної звітності з праці.
2007р. - 2009 р. – Корсунь-Шевченківська школа-інтернат
2020 р. – 2021 р. – Стеблівський психоневрологічний інтернат
Посада: бухгалтер(інспектор по кадрам)
Основні професійні обов’язки:
◦ нарахування заробітної плати, авансу, відпускних виплат, розрахунки при звільненні;
◦ утримання та нарахування податків і зборів із заробітної плати;
◦ розрахунок лікарняних листків, подача Заявки-розрахунку в ФСС на фінансування лікарняних листків за рахунок Фонду;
◦ розрахунок компенсації при звільненні;
◦ підготовка довідок про нараховану заробітну плату, дохід на вимогу працівників;
◦ формування Об’єднаного звіту з ЄСВ (квартал), 1 ПВ (місяць, квартал), 3-борг (місяць).
◦ ведення кадрового обліку;
◦ оформлення документації з кадрів (формування і ведення особових справ, архіву особових справ, обліку і зберігання трудових книжок; видача до- відок про трудову діяльність; контроль за дотриманням графіку відпусток);
◦ облік особового складу та його систематичний аналіз; підготовка звітів з чисельності персоналу та його руху;
◦ формування і ведення штатного розпису, своєчасне внесення змін до нього;
◦ складання відповідних звітів до державних органів.
Професійні навички:
◦ досвідчений користувач ПК: MS Office (Word, Excel, Power Point); In- ternet ( Google Chrome, Internet Explorer), електронна пошта; 1С ЗУП, M.E.Doc, портал ПФУ.
Додаткова інформація про себе:
Відрізняюсь серйозним підходом до роботи, володію такими якостями як: комунікабельність, стресостійкість, врівноваженість, вмію працювати в ко- манді, за необхідності швидко навчаюсь, готова працювати на результат, ста- ранність, відповідальність.
Похожие кандидаты
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Киев, Харьков -
Керівник відділу кадрів
Киев, Винница , еще 7 городов -
Адвокат, юрисконсульт, начальник юридичного відділу, кадрів, безпеки, виконавчий директор
40000 грн, Киев -
HR-менеджер
Киев -
HR-фахівець, менеджер з продажів
100000 грн, Киев, Винница, Одесса -
Фахівець з персоналу
Киев