Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юлія

Офіс-менеджер, 20 000 грн

Рассматривает должности:
Офіс-менеджер, Менеджер інтернет-магазину, Секретар, Адміністратор, Помічник керівника
Вид занятости:
полная
Возраст:
34 года
Город:
Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Касир-бариста

с 06.2024 по 07.2025 (1 год 1 месяц)
Gabar, кафе, Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес)

Менеджер в інтернет магазині

с 11.2019 по 10.2023 (3 года 11 месяцев)
truth.in.shoes (Роздрібна торгівля)

Секретар-помічник керівника

с 05.2015 по 11.2023 (8 лет 6 месяцев)
ТОВ Перероблюючий завод, Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

ведення документообігу; прийом телефонних дзвінків; оперативне виконання завдань керівника; організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів; підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника; за дорученням керівника складання листів, запитів, інших документів; забезпечення життєдіяльності офісу; організація та супровід ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз); робота з кур'єрами.

Секретар-помічник керівника

с 08.2012 по 05.2015 (2 года 9 месяцев)
Департамент агропромислового розвитку ХОДА, Харків (Сільське господарство, агробізнес)

прийом телефонних дзвінків та організація прийому відвідувачів; ведення документообігу та ділового листування;

· Планування, координація та запровадження робочого графіка керівників;

· Організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід, ведення та коригування робочого календаря керівників

· За дорученням керівника узгоджувати окремі питання з працівниками структурних підрозділів, доводити до них вказівки та розпорядження керівника, контролювати виконання вказівок та розпоряджень;
ведення та оформлення протоколів засідань та нарад; здійснення контролю за виконанням виданих наказів та розпоряджень; оперативне виконання завдань керівника; ведення та контроль фінансово-звітних документів, розподіл фінансів за статтями витрат керівника, виконання функцій касира організація та супровід ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз); організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами. обробка кореспонденції.

Образование

Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

Фінанси/оподаткування, Харків
Высшее, с 2009 по 2015 (6 лет)

Знания и навыки

  • Доброзичливість
  • Комунікабельність
  • Прямий продаж
  • Робота із запереченнями
  • Стресостійкість
  • Впевненість
  • Цілеспрямованість
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Неконфліктність
  • Ведення документації
  • Лідерство
  • Організованість
  • Відповідальність

Знание языков

  • Английский — средний
  • Итальянский — начинающий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: