- PRO
Юлія
Офіс-менеджер, 20 000 грн
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, Менеджер інтернет-магазину, Секретар, Адміністратор, Помічник керівника
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Луцк
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10359915/
Опыт работы
Касир-бариста
с 06.2024 по 07.2025
(1 год 1 месяц)
Gabar, кафе, Луцьк (Готельно-ресторанний бізнес)
Менеджер в інтернет магазині
с 11.2019 по 10.2023
(3 года 11 месяцев)
truth.in.shoes (Роздрібна торгівля)
Секретар-помічник керівника
с 05.2015 по 11.2023
(8 лет 6 месяцев)
ТОВ Перероблюючий завод, Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)
ведення документообігу; прийом телефонних дзвінків; оперативне виконання завдань керівника; організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів; підготовка документів та матеріалів, необхідних для роботи керівника; за дорученням керівника складання листів, запитів, інших документів; забезпечення життєдіяльності офісу; організація та супровід ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз); робота з кур'єрами.
Секретар-помічник керівника
с 08.2012 по 05.2015
(2 года 9 месяцев)
Департамент агропромислового розвитку ХОДА, Харків (Сільське господарство, агробізнес)
прийом телефонних дзвінків та організація прийому відвідувачів; ведення документообігу та ділового листування;
· Планування, координація та запровадження робочого графіка керівників;
· Організація зовнішніх та внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід, ведення та коригування робочого календаря керівників
· За дорученням керівника узгоджувати окремі питання з працівниками структурних підрозділів, доводити до них вказівки та розпорядження керівника, контролювати виконання вказівок та розпоряджень;
ведення та оформлення протоколів засідань та нарад; здійснення контролю за виконанням виданих наказів та розпоряджень; оперативне виконання завдань керівника; ведення та контроль фінансово-звітних документів, розподіл фінансів за статтями витрат керівника, виконання функцій касира організація та супровід ділових поїздок співробітників компанії (замовлення квитків, бронювання готелів, підготовка документів для отримання віз); організація забезпечення офісу канцтоварами, витратними матеріалами. обробка кореспонденції.
Образование
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Фінанси/оподаткування, Харків
Высшее, с 2009 по 2015 (6 лет)
Знания и навыки
- Доброзичливість
- Комунікабельність
- Прямий продаж
- Робота із запереченнями
- Стресостійкість
- Впевненість
- Цілеспрямованість
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Неконфліктність
- Ведення документації
- Лідерство
- Організованість
- Відповідальність
Знание языков
- Английский — средний
- Итальянский — начинающий
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника
Луцк -
Діловод, секретар, помічник керівника
Луцк -
Офісний працівник
Луцк -
Офіс-менеджер
20000 грн, Луцк -
Помічник керівника
25000 грн, Луцк -
Асистент керівника
Луцк, Удаленно