Світлана
Контент-менеджер
- Город проживания:
- Белая Церковь
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10361021
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Відомості про себе
• Народилася 19 березня 1986 року, Київська обл., м. Біла Церква.
• Національність – українка.
• Сімейне положення – заміжня.
• Телефон моб.: [
• E-mail: [
Ціль
Отримати перспективну посаду і досягти позитивних результатів у розвиваючій стабільній організації, де можна реалізувати свої амбіції, досвід роботи і навички.
Освіта
2003-2008рр. Київський національний університет культури і мистецтв. Освіта вища, магістр. Факультет менеджменту готельно-ресторанного бізнесу. Спеціальність: менеджер організацій.
Досвід роботи:
З жовтня 2015р. і по сьогодні. ДП «Сучасні фінансові рішення» ТОВ «Фокстрот», посада Фінансовий брокер.
Обов’язки:
• Продаж споживчих кредитів:
• консультація клієнтів,
• формування пакету документів по кредиту,
• взаємозв’язок з банками через спеціалізоване програмне забезпечення,
за підсумками періоду - консолідація даних та формування звітності
• активна работа з партнерами банку;
• контроль і виконання поставлених задач
З 06.2010р. ПАТ “ФОРВАРД-БАНК” (ПАТ “Руский Стандарт”) посада Експерт з кредитування (Фахівець по залученню клієнтів).
Обов’язки: інформування потенційних клієнтів про кредитні програми та продукти, акційні програми, їх переваги та процентні ставки. Надання повної інформації про умови кредитування та видача кредитних карт.
Розрахунок основних показників позики – терміни, відсотки, мінімальний внесок та графік погашення платежів. Перевірка пакету документів, що надаються позичальником. Підготовка необхідних паперів і документів, підписання договорів.
12.2009-01.2010 рр. ТОВ “Баго-Опт” посада Офіс-менеджер.
Обов’язки: діловодство, робота з клієнтами, роздрібний та оптовий продаж продукції, проведення телефонних переговорів, робота в мережі Internet, з електронною поштою.
04.2008 - 10.2008 рр. "Патрік -паб" посада Помічник адміністратора, офіс -менеджер
Обов'язки: Прийом корпоративних замовлень (банкет, фуршет ), оформлення залу, складання графіка роботи співробітників, контроль виконанням роботи барменів та офіціантів.
Професійні навики
• Досвід роботи з ПК, Microsoft Word та Microsoft Excel.Бухгалтерія 1С
Володію українською та російською мовами, англійською – рівень Intermediate.
Особисті якості: маю аналітичне мислення, уважна, емоційно стійка, комунікабельна, швидко навчаюся новому та маю бажання працювати.
Додаткові відомості
• В 2015 році закінчила курс:BAS Бухгалтерія 8.3 та M.E.Doc
• В грудні 2011р. нагороджена Грамотою Переможець конкурсу «Кращий фахівець по залученню клієнтів в м.Біла Церква».
Похожие кандидаты
Контент-менеджер
35000 грн, Удаленно
Контент-менеджер
Удаленно
Копірайтер, контент-менеджер
Удаленно, Луцк
Контент-менеджер
5000 грн, Удаленно
Журналіст, копірайтер, контент-менеджер
Удаленно
Копірайтер, контент-менеджер
20000 грн, Удаленно, Тернополь