Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 июня 2024 Файл

Світлана

Контент-менеджер

Город проживания:
Белая Церковь
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Скворцова Світлана Олександрівна
Відомості про себе

• Народилася 19 березня 1986 року, Київська обл., м. Біла Церква.
• Національність – українка.
• Сімейне положення – заміжня.
• Телефон моб.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);
• E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль
Отримати перспективну посаду і досягти позитивних результатів у розвиваючій стабільній організації, де можна реалізувати свої амбіції, досвід роботи і навички.
Освіта
2003-2008рр. Київський національний університет культури і мистецтв. Освіта вища, магістр. Факультет менеджменту готельно-ресторанного бізнесу. Спеціальність: менеджер організацій.

Досвід роботи:
З жовтня 2015р. і по сьогодні. ДП «Сучасні фінансові рішення» ТОВ «Фокстрот», посада Фінансовий брокер.
Обов’язки:
• Продаж споживчих кредитів:
• консультація клієнтів,
• формування пакету документів по кредиту,
• взаємозв’язок з банками через спеціалізоване програмне забезпечення,
за підсумками періоду - консолідація даних та формування звітності
• активна работа з партнерами банку;
• контроль і виконання поставлених задач

З 06.2010р. ПАТ “ФОРВАРД-БАНК” (ПАТ “Руский Стандарт”) посада Експерт з кредитування (Фахівець по залученню клієнтів).
Обов’язки: інформування потенційних клієнтів про кредитні програми та продукти, акційні програми, їх переваги та процентні ставки. Надання повної інформації про умови кредитування та видача кредитних карт.
Розрахунок основних показників позики – терміни, відсотки, мінімальний внесок та графік погашення платежів. Перевірка пакету документів, що надаються позичальником. Підготовка необхідних паперів і документів, підписання договорів.

12.2009-01.2010 рр. ТОВ “Баго-Опт” посада Офіс-менеджер.
Обов’язки: діловодство, робота з клієнтами, роздрібний та оптовий продаж продукції, проведення телефонних переговорів, робота в мережі Internet, з електронною поштою.

04.2008 - 10.2008 рр. "Патрік -паб" посада Помічник адміністратора, офіс -менеджер
Обов'язки: Прийом корпоративних замовлень (банкет, фуршет ), оформлення залу, складання графіка роботи співробітників, контроль виконанням роботи барменів та офіціантів.

Професійні навики

• Досвід роботи з ПК, Microsoft Word та Microsoft Excel.Бухгалтерія 1С
Володію українською та російською мовами, англійською – рівень Intermediate.

Особисті якості: маю аналітичне мислення, уважна, емоційно стійка, комунікабельна, швидко навчаюся новому та маю бажання працювати.

Додаткові відомості
• В 2015 році закінчила курс:BAS Бухгалтерія 8.3 та M.E.Doc
• В грудні 2011р. нагороджена Грамотою Переможець конкурсу «Кращий фахівець по залученню клієнтів в м.Біла Церква».

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: