Євгенія
Офис-менеджер
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/10367843
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Менеджер з адміністративної діяльності.
Повна зайнятість, офіційне оформлення.
ПІБ: Качуровська Євгенія Вікторівна;
Дата народження: 21 квітня 1990;
Місце проживання: Україна, м. Одеса
Контактна інформація: [
Ціль
Здобути адміністративну роботу для здобуття досвіду та фінансової незалежності.
Освіта
Повне середнє: м. Одеса, школа ім. Професора Столярського;
Повна вища: Одеська Національна Юридична Академія ф-т: Міжнародно-правові відносини та юридична журналістика;
Досвід роботи
Юрисконсульт | ТОВ «Рубікон С» м. Одеса 01.08.2011 - 21.08.2012
-запровадження листування з державними та судовими органами з правових питань.
Продавець-консультант | San My м. Одеса 15.02.2016 - 25.07.2016
-консультування покупців з асортименту, складу, властивостей та дії косметики;
-прийом розпакування та викладення товару;
-розрахунки з покупцями;
-підтримка робочого місця в чистоті.
Менеджер з продажу | ТОВ «Магніт Плюс КЗ»
м. Астана 12.09.2016 - 21.02.2018
-робота з сайтом компанії;
-прийом дзвінків та заявок від клієнтів;
-оформлення комерційних пропозицій;
-робота з базою клієнтів.
Адміністратор студії м. Одеса 10.03.2018 - 12.09.2018
-запис клієнтів та складання розкладу;
-грамотне консультування по всьому спектру послуг та товарів;
-уміння залагоджувати конфліктні ситуації;
-облік фінансів та робота з касою.
Менеджер з адміністративної діяльності «ОДЕСЕНЕРГОМОНТАЖ» м. Одеса 24.06.2019 - 04.01.2022
-підготовка заявок, наказів та інших документів;
-контроль та дотримання співробітниками компанії трудової дисципліни,
норми та правила охорони праці, гігієни санітарії, техніки безпеки;
-делегування відповідними адміністративними завданнями;
-контроль документообігу адміністративних служб;
-управління матеріальними запасами та поставками;
-виїзд для оформлення або погодження та підпису документів.
-постачання обладнання та контроль поставок.
-ведення обліку складу в 1С.
Професійні та інші навички
-Навички роботи з комп'ютером:
Microsoft Office, Word, Excel.
Додаткова інформація
Відповідальна та цілеспрямована, яка бажає вчитися та розвиватися, здатна швидко навчитися нових видів діяльності.
Похожие кандидаты
Помічник керівника
Одесса
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
20000 грн, Одесса
Помічник керівника
Одесса, Киев, Николаев
Асистент керівника
Одесса
Офис-менеджер
15000 грн, Одесса
Менеджер по роботі з клієнтами, адміністратор, секретар керівника
Одесса