Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 мая 2024 Файл

Євгенія

Офис-менеджер

Возраст:
34 года
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Менеджер з адміністративної діяльності.
Повна зайнятість, офіційне оформлення.
ПІБ: Качуровська Євгенія Вікторівна;
Дата народження: 21 квітня 1990;
Місце проживання: Україна, м. Одеса
Контактна інформація: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль
Здобути адміністративну роботу для здобуття досвіду та фінансової незалежності.

Освіта
Повне середнє: м. Одеса, школа ім. Професора Столярського;
Повна вища: Одеська Національна Юридична Академія ф-т: Міжнародно-правові відносини та юридична журналістика;

Досвід роботи

Юрисконсульт | ТОВ «Рубікон С» м. Одеса 01.08.2011 - 21.08.2012
-запровадження листування з державними та судовими органами з правових питань.

Продавець-консультант | San My м. Одеса 15.02.2016 - 25.07.2016
-консультування покупців з асортименту, складу, властивостей та дії косметики;
-прийом розпакування та викладення товару;
-розрахунки з покупцями;
-підтримка робочого місця в чистоті.

Менеджер з продажу | ТОВ «Магніт Плюс КЗ»
м. Астана 12.09.2016 - 21.02.2018
-робота з сайтом компанії;
-прийом дзвінків та заявок від клієнтів;
-оформлення комерційних пропозицій;
-робота з базою клієнтів.

Адміністратор студії м. Одеса 10.03.2018 - 12.09.2018
-запис клієнтів та складання розкладу;
-грамотне консультування по всьому спектру послуг та товарів;
-уміння залагоджувати конфліктні ситуації;
-облік фінансів та робота з касою.

Менеджер з адміністративної діяльності «ОДЕСЕНЕРГОМОНТАЖ» м. Одеса 24.06.2019 - 04.01.2022
-підготовка заявок, наказів та інших документів;
-контроль та дотримання співробітниками компанії трудової дисципліни,
норми та правила охорони праці, гігієни санітарії, техніки безпеки;
-делегування відповідними адміністративними завданнями;
-контроль документообігу адміністративних служб;
-управління матеріальними запасами та поставками;
-виїзд для оформлення або погодження та підпису документів.
-постачання обладнання та контроль поставок.
-ведення обліку складу в 1С.

Професійні та інші навички
-Навички роботи з комп'ютером:
Microsoft Office, Word, Excel.

Додаткова інформація
Відповідальна та цілеспрямована, яка бажає вчитися та розвиватися, здатна швидко навчитися нових видів діяльності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: