Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олена

Начальник відділу кадрів

Рассматривает должности:
Начальник відділу кадрів, Менеджер з діловодства, Медичний реєстратор
Возраст:
60 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу кадрів

с 10.2024 по наст. время (10 месяцев)
Медичний центр ім. академіка Ю.П. Спіженка, ТОВ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Ведення повного циклу кедрового діловодства, ведення бази даних співробітників в електронній системі BAS/1С. Формування і ведення особових справ. Оцифрування трудових книжок та передача їх в ПФУ. Підготовка графіку відпусток та контроль за їх дотриманням.

Начальник відділу договірної та кадрової роботи

с 10.2005 по наст. время (19 лет 10 месяцев)
ТОВ "КК "Острів", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Ведення обліку особового складу Товариства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації.
Оформлення та прийняття, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів Директора.
Формування і ведення особових справ працівників, вносити зміни, пов’язані з трудовою діяльністю.
Здійснювання підготовки проектів документів, що стосуються винагород і заохочень працівників. Ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, надання довідок про поточну трудову діяльність працівників
Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснює контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток. Ведення архиву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання готує документи для здавання їх до архіву. Здійснення контролю за станом трудової дисципліни в підрозділах Товариства, і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Здійснення зберігання документів, що стосуються кадрової роботи та договірних відносин.
Здійснення підготовки господарських і трудових договорів, які укладаються від імені Товариства, та контролювання їх виконання. Ведення електронного реєстру договорів Товариства. Складання актів надання послуг. Контролювання наявності договорів та актів за надані послуги. Підготовка документів для підвищення кваліфікації працівників Товариства.
Підготовка документів для отримання Сертифікатів, Ліцензій, які дають право на здійснення послуг, якщо ці послуги потребують ліцензування.
Здійснення зв'язку з іншими підприємствами в питаннях добору кадрів.
Ведення журналу реєстрації наказів директора Товариства з кадрових питань (про прийняття на роботу, переміщення за посадою, переведення на іншу роботу, сумісництво, звільнення). Ведення журналу обліку видачі трудових книжок і вкладок до них.
Проведення моніторингу оголошень закупівель з різних джерел про проведення конкурсів та закупівель по відбору Суб’єктів оціночної діяльності для надання послуг з оцінки та інших консалтингових послуг.
Відбирання торгів з урахуванням критеріїв ціни, регіону, предмету закупівлі. Вибрані закупівлі аналізуються і погоджуються з керівництвом, виходячи із специфіки діяльності Товариства. Аналізує участь в закупівлях конкурентів і надає інформацію керівництву. У відсутності фахівця з публічних закупівель, підготовка пакету документів для участі з закупівлі та ін.

Провідний спеціаліст відділу організаційної роботи

с 06.2005 по 10.2005 (4 месяца)
Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

здійснення реєстрації вхідних, вихідних документів, скарг, звернень, заяв громадян і направлення їх на розгляд керівництву, опрацювання кореспонденції, передавання документів на виконання до структурних підрозділів, відповідно до резолюцій керівника, прийом та телефонних дзвінків; організація зустрічей керівника; виконання завдань керівника та ін.;

Спеціаліст з діловодства управління майном

с 02.1994 по 06.2005 (11 лет 4 месяца)
Федерація професійних спілок України, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

здійснення реєстрації вхідних, вихідних документів; підготовка протоколів засідання майнової комісії за підсумками року, підготовка проектів постанов на розгляд президії, з’їду та вищих органів Федерації профспілок України, організація роботи щодо забезпечення діяльності управління внутрішнім адміністративним координуванням та інформаційними зв'язками; підготовка листів, довідок, пропозицій та ін.

Образование

Київський торговельно-економічний інститут

Торгово-економічний, Київ
Высшее, с 1984 по 1987 (3 года)

Дополнительная информация

Спеціальні знання та навички:
факультатив: курси бухгалтерів-економістів малих підприємств. Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача; робота з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, МS OF і Abby Fine Reader). Українська мови вільно, італійська – вивчаю (розмовний, письмовий)

Особисті якості:
Комунікабельність, відповідальність, порядність, гнучкість, вмію працювати в команді та своєю працею приносити прибутки підприємству.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: