Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Юлія

Спеціаліст з закупівель

Возраст:
25 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Андрійчук Юлія Юріївна

Дата народження: 07.06.1999
Рідне місто: Житомир
Місце проживання: м. Київ, вул. Михайла Донця, 14 б
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
2005 – 2014 – Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №6 ім. В.Г. Короленка, м. Житомир

2014-2017 – Ірпінський державний колледж економіки та права Національного університету державної податкової служби України, м. Ірпінь Київської області, денна форма навчання, здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста з фінансів.

2017-2019 – Університет державної фіскальної служби України, м. Ірпінь Київська область, денна форма навчання, здобула кваліфікацію бакалавра з фінансів і кредиту.

2019- 28 лютого 2021 – Університет державної фіскальної служби України, м. Ірпінь Київська область, денна форма навчання, здобула кваліфікацію магістра з фінансів, банківської справи та страхування, диплом з відзнакою.

25.09.2023 – 10.12.2023 – Приватна установа «Університет «Київська школа економіки», м. Київ, підвищення кваліфікації за спеціальністю 073 Менеджмент у галузі знань 07 Управління та адміністрування у сфері післядипломної освіти для осіб з вищою освітою, за освітньою програмою «Фахівець з публічних закупівель»
Професійні навички:
• Ведення діловодства
• Робота з первинною документацією
• Складання розпоряджень, наказів, службових записок, написання листів і т. д.
• Володіння ПК, MS Office, Excel, Power Point
Інше:
Сімейний стан: заміжня

Досвід роботи:

1 вересня 2019 – по 31 грудня 2020

Університет державної фіскальної служби України, Навчально-науковий інститут гуманітарних наук
Посада – Провідний фахівець

Обов'язки:
• Готувати проекти розпоряджень;
• Доводити до відома студентів графіки написання і здачі контрольних, курсових, дипломних та магістерських робіт;
• Інформувати директора чи його заступника за напрямом про порушення строків виставлення оцінок;
• Готувати заліково-екзаменаційні відомості, реєструвати їх у журналі і подавати на підпис;
• Надавати консультації щодо оформлення навчальної документації (журналів, відомостей, графіків);
• Контролювати оформлення і повернення з аліково-екзаменаційних відомостей;
• Готувати звіти за модульними та семестровими відомостями успішності та відвідування занять;
• Виписувати, реєструвати та видавати студентам довідки, які засвідчують їх навчання в Університеті;
• Контролювати стан оформлення та ведення залікових книжок;
• Контролювати хід заліків та екзаменів, про їх результати доповідати заступнику директора за напрямом;
• Слідкувати, щоб студентів, які не захистили курсові роботи в зазначений термін не було допущено до екзамену;
• Надсилати повідомлення батькам студентів, які не виконали навчальний план, викликати на бесіду до директора;
• Готувати (разом з секретарем директорату) проект наказу про переведення студентів на наступний курс, контролювати внесення даних перевідного наказу у особові картки та залікові книжки;
• Організовувати і контролювати роботу старост;
• Контролювати дотримання правил внутрішнього розпорядку студентами, при їх порушенні вживати заходів, інформувати директора та його заступників;
• Формувати та безпосередньо вести базу даних по студентах закріпленого курсу;
• При необхідності організовувати проведення зборів зі студентами;
• Готувати необхідну документацію для виготовлення студентських квитків, дипломів, додатків до дипломів;
• Збирати зі студентів обхідні листи;
• Вчасно подавати до відділу ЄДЕБО випускну документацію для передачі її в архів;
• Організовувати передачу до архіву необхідної навчальної документації.

1 березня 2021 – 09 травня 2023

Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району в м. Києві
Посада – Економіст

Обов'язки:
• Здійснення розрахунок кошторисів (нарахування оренди та відшкодування комунальних послуг) за договорами оренди згідно встановлених термінів;
• Надання звітності до РДА по затвердженим формам по оренді;
• Надання оперативної інформації (написання листів) по запитах ДОЗ, РДА та інших організацій відповідно своєї компетенції
• Ведення обліку звітів та їх аналіз по надходженнях від структурних підрозділів, які працюють на коштах спеціального фонду;
• Відповідальна за роботу в програмі «Бюджет міста» в Єдиній інформаційній системі управління бюджету та в Єдиній інформаційній системі Департаменту комунальної власності;
• Покладені обов’язки функцій уповноваженої особи відповідно Положення про уповноважену особу, в тому числі: підготування документації та заключення договорів без використання електронної системи закупівель; підготовка тендерних документацій та проведення відкритих торгів; внесення інформації на портал «Київаудит», написання листів та направлення їх на погодження в Департамент ІТ; внесення інформації на електронний майданчик Прозоро та інше.
• Ведення договірної робот (заключення договорів, ведення їх на протязі року, внесення змін відповідно до фактично використаних коштів).

10 травня 2023 – по сьогоднішній день

Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом’янського району в м. Києві
Посада – Провідний економіст

Обов'язки провідного економіста ідентичні до обов’язків економіста описаних вище.

Про себе:
Маю в собі такі якості як: зібраність, уважність, пунктуальність, здатність до навчання, працездатність, цілеспрямованість, стресостійкість, комунікабельність, старанність, вміння працювати в команді, дисциплінованість, акуратність. Готова навчатись новому та ставати кращою версією себе!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: