Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 февраля 2024 Файл

Юлия

Менеджер по роботі з клієнтами

Возраст:
20 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Особисті дані:
Ім’я: Юлія
Прізвище: Храмцова
Дата народження: 27.12.2003
Місто: Херсон
Посвідчення водія: немає
Сімейний стан: не заміжня
Адреса електронної пошти: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Номер телефону: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (viber), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Адреса: вул. Марсельска 60
Поштовий індекс: 65123
Місто: Одеса

Опис:
1. Націлена на кар'єрне зростання;
2. дисциплінована;
3. швидко адаптуюсь до нового оточення;
4. дружелюбна, відповідальна;
5. добре знаходжу спільну мову з колегами.
1. Досвід роботи:
1. Помічник тренера по спортивно бальним танцям, молодші та середні групи, індивідуальні заняття
Місто: Херсон
Роботодавець: Клуб «Максимум»
Дата початку: квітень 2020 Дата закінчення: жовтень 2020
Опис:
• тренувала молодші групи (від 6 до 10 років);
• також середні групи (від 11 до 15 років);
• підготовка дітей до турнірів;
• суддівство на змаганнях;
• вивчення нових копозицій;
• викладання індивідуальних занять;
• їздила на семінари щодо підвищення кваліфікації;

2. Досвід роботи:
1. Адміністратор-касир
Місто: Одеса
Роботодавець: BuduSushi
Дата початку: квітень 2023 Дата закінчення: теперішній час
Опис:
• Відкриття зміни для початку робочого дня, проведення працівників на зміну;
• підготовка робочого місця, підготувати грошовий обмін для робочого дня;
• дезінфекція приміщення; заповнення бланка дезінфекції;
• перевірка терміну придатності товарів на вітрині;
• виконання та заповнення бланка обов'язків касира за визначеним часом;
• приймання накладних на продукти, перевірка їх якості, співвідношення накладної з товаром;
• спілкування з гостями під час прийняття замовлення, так само давати рекомендації при виборі страви;
• розрахунок гостя;
• оформлення доставок, замовлення на винос та в залі;
• продзвон до клієнтів для підтвердження доставки, їх адреси та уточнення щодо оплати та часу прибуття кур'єра;
• протягом або наприкінці дня вносити витрати, які були зроблені;
• ведення фінансового звіту;
• видача авансу, а також зарплати працівникам;
• внесення витрат у програму;
• проведення інкасації (внесення та підрахунок купюр);

1. Освіта та кваліфікація:
Ступінь: Повна середня освіта
Місто: Херсон
Навчальний заклад: ЗОШ №44, Херсонська загальноосвітня школа
Дата початку: вересень 2010 Дата закінчення: травень 2021
Опис:
Закінчила 11 класів.
Клас з математичним уклоном.

2. Освіта та кваліфікація:

Ступінь: Студентка
Місто: Херсон
Навчальний заклад: МАУП - «Міжрегіональна академія управління персоналом» м. Херсон
Дата початку: вересень 2021 Дата закінчення: теперішній час
Опис:
Студентка 3 курс.
Спеціальність - Управління та адміністрування, Менеджмент.
В процесі навчання, вивчаю наступне:
Управліня трудовим потенціалом, облік і аудит, міжнародну економіку, основи підприємницької діяльності, управління персоналом, менеджмент безпеки, англійська мова, бізнес-планування та створення стартапів.

Інтереси:
Хобі: читання американських детективів; зацікавленість графічного дизайну; малювання.
Навички:
Microsoft Word - досвідчений;
Microsoft Excel - умілий;
Microsoft PowerPoint - досвідчений;
Сайт зі створенням презентацій, буклетів «Canva» - досвідчений.
Мови:
Українська - рідна мова;
Російська - дуже добре знання;
Англійська - дуже добре знання.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: