Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 июня 2024 Файл

Ірина

Діловод

Возраст:
45 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Кузьменко Ірина Олександрівна
Дата народження: 01.10.1978
Місто: Житомир
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мета: заміщення вакантної посади у сфері діловодства, документування управлінської діяльності з метою використання та реалізації професійного досвіду, вдосконалення набутих знань, вмінь та навичок та подальшого кар’єрного зростання.

Освіта:

1995-2000 роки - Житомирський державний університет імені Івана Франка,
спеціальність – філологія, спеціалізація – українська мова та література.

Додаткова освіта:

Освітній курс за програмою: «Запобігання корупції та забезпечення доброчесності в органах публічної влади»;

Освітній курс за програмою: «Засади та принципи державної політики у сфері інформаційної безпеки»;

Освітній курс за програмою: «Курс ділової української мови та спілкування в публічному управлінні».

Досвід роботи:

2000-2012 роки – вчитель української мови та літератури загальноосвітньої школи;
з 2021 року – обласний орган місцевого самоврядування, консультант управління документального забезпечення.

Професійні знання та навички:

основи законодавства про працю, про запобігання корупції, про державну службу та службу в органах місцевого самоврядування;
нормативно-правові акти, положення та інструкції щодо державної системи діловодства;
стандарти системи організаційно-розпорядчої документації;
формування проектів нормативних та розпорядчих документів;
редагування текстів документів;
підготовка листів у профільних справах, відповідей на звернення, здійснення листування з іншими установами;
підготовка матеріалів для проведення колегіальних засідань та ведення протоколів, їх відповідне оформлення;
реєстрація документації, ведення електронних інформаційно-довідкових реєстрів;
приймання, реєстрація кореспонденції, направлення її на виконання у структурні підрозділи;
відправка відповідної документації адресатам;
підготовка статистичних звіти про результати виконаної роботи;
забезпечення зберігання службової документації;
ведення архіву справ, їх передача до архівного фонду, відбір документації для знищення, термін збереження яких минув; формування справ документів і номенклатури

Особисті якості:

чесність, відповідальність, уважність до деталей, аналітичний та логічний аналіз, дисциплінованість, пунктуальність, прагнення до особистісного зростання і розвитку, психологічна та фізична стійкість.

Додаткові відомості

користувач ПК (MS Office, Word, Internet),офісної оргтехніки;
робота з різними типами електронних баз;
мови: українська – рідна;
сімейний стан: не одружена;
водійське посвідчення: так.

Хоббі: книги, активний відпочинок.

Похожие кандидаты

Юрист, діловод
Житомир

Діловод, адміністратор
17000 грн, Житомир

Фахівець з земельних питань, діловодства
Житомир, Ивано-Франковск , еще 2 города

Діловод
9500 грн, Житомир

Діловод, помічник керівника, секретар
10000 грн, Житомир

Архивариус
8000 грн, Житомир

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: