Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Людмила

Керівник категорійного відділу

Рассматривает должности:
Керівник категорійного відділу, Помічник керівника, Керуюча, Керівник проєкту
Возраст:
32 года
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЛЮДМИЛА ЧЕРНЕНКО

ОСОБИСТІ ДАНІ Активна, комунікабельна та відповідальна. Маю аналітичний підхід до вирішення
Ім'я задач, легко знаходжу спільну мову з людьми, здатна ефективно вирішувати
Людмила Черненко конфліктні ситуації. Відрізняюсь стресостійкістю, та здатністю залишатися
Адреса спокійною навіть у складних ситуаціях. Вмію відстоювати свою точку зору, при
вул. Смілянська, буд. 108, кв.35 цьому завжди зберігаю щирість і відкритість. Обожнюю постійно розвиватися в
18007 Черкаси різних напрямках, прагну до самовдосконалення та нових викликів. Легко працюю в
Номер телефону команді, маю навички ділового спілкування та вміння долати заперечення, що
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
дозволяє успішно досягати поставлених цілей. Сильна сторона — це здатність
Email
адаптуватися до змін та ефективно працювати в умовах високої невизначеності,
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
що дозволяє швидко знаходити оптимальні рішення у складних ситуаціях.
Дата народження
13-09-1992
Стать
Жіноча О С В І ТА І К ВА Л І Ф І К А Ц І Ї
Сімейний стан
незаміжня Магістр вер. 2010 - черв. 2015
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси
Навчально‑науковий інститут інформаційних та освітніх технологій.
МОВИ
Спеціальність: Мтематика‑інформатика.
українська
англійська НАВИЧКИ
Microsoft Word
ІНТЕРЕСИ
Microsoft Excel
Біг: Регулярно займаюся бігом для Google Docs / Google Sheets
підтримки фізичної форми та здоров’я, / Google Slides
Medoc
люблю брати участь у забігах
ПРРО Cashalot
Читання: Маю великий інтерес до
СОТА КАСА
літератури різних жанрів, особливо до
Ліга закон
книг з саморозвитку 1С 8.3
Bellydance (танець живота): Танець є
моїм захопленням, який дозволяє не
лише підтримувати фізичну ак КУРСИ
Кондитерство: Створення смачних Англійська мова вер. 2021 - січ. 2022
десертів Афіна, навчальний центр іноземних мов
Інше.
Облік виробництва птахофабрик квіт. 2024 - черв. 2024
МХП (ТОВ "Вінницька птахофабрика")

ДОСЯГНЕННЯ
Сертифікат MEDOC
Сертифікат ПРРО Cashalot
Сертифікат СОТА КАСА

ДОСВІД РОБОТИ
Менеджер з продажів квіт. 2014 - груд. 2015
MOBILE Store, Черкаси
Проведення активних продажів продукції компанії, переговори з оптовими
замовниками, узгодження умов співпраці, укладання договорів та контроль за їх
виконанням.
Підготовка та укладання комерційних пропозицій, індивідуальний підхід до кожного
замовника.
Контроль за постачаннями, моніторинг своєчасності та коректності виконання
замовлень, вирішення логістичних питань.
Ведення та оновлення клієнтської бази на основі 1С, контроль за обробкою
замовлень та документації.
Підготовка звітів про виконання плану продажів, аналіз результатів і виявлення
нових можливостей для бізнесу.
Забезпечення високого рівня сервісу для клієнтів, підтримка довгострокових
партнерських відносин.
Взаємодія з іншими підрозділами компанії для забезпечення належної організації
поставок та обробки замовлень.

Менеджер по роботі з клієнтами лип. 2015 - трав. 2016
Дорожній ЮРИС, Черкаси
Консультація клієнтів щодо продуктів та послуг компанії, надання детальної
інформації для вибору оптимальних рішень.
Ведення переговорів, укладання угод, підготовка комерційних пропозицій.
Виявлення потреб клієнтів і пропонування оптимальних рішень.
Проведення аналізу результатів продажів та виконання планів продажів.
Робота з CRM‑системами для ведення обліку взаємодії з клієнтами, моніторинг
результатів продажу та аналіз ефективності.

Адміністратор систем вер. 2016 - лют. 2024
ТОВ "Інтелект-сервіс Черкаси" (ФОП Михайлик А.А.), Черкаси
Надання технічної підтримки клієнтам по питаннях використання програмного
забезпечення Medoc, IS‑PRO, ПРРО Cashalot, СОТА КАСА та інших продуктів
компанії.
Складання та укладання договорів з клієнтами, контроль їх виконання та
оновлення.
Ведення та оновлення клієнтської бази, забезпечення збереження даних та їх
правильного відображення в системах.
Виконання технічного супроводу програмного забезпечення, надання консультацій
користувачам.
Установки та налаштування програмних продуктів у клієнтів, виконання процедур
сертифікації по програмних продуктах.
Взаємодія з технічними відділами та розробниками для вирішення технічних
проблем та вдосконалення програмного забезпечення.
Моніторинг роботи програмних продуктів, виявлення та усунення технічних збоїв та
помилок.
Проведення навчань для клієнтів з використання програмного забезпечення.
Підготовка технічної документації та інструкцій для користувачів.

Фахівець з обліку виробництва лют. 2024 - лист. 2024
МХП-сервіс, Черкаси
Ведення обліку виробничих процесів на Миронівській птахофабриці з
використанням програмного забезпечення Qugar та 1С.
Проведення аналізу планових і фактичних показників (план‑факт), виявлення
відхилень, підготовка звітів для керівництва.
Повне відображення руху товарно‑матеріальних цінностей, сировини та готової
продукції в облікових системах.
Забезпечення коректного відображення всіх операцій, пов’язаних з виробничими
процесами (постачання, виробництво, готова продукція).
Співпраця з іншими підрозділами для забезпечення точності облікових записів.
Виявлення та усунення неточностей в обліку, регулярне оновлення даних у
системах Qugar та 1С.
Оптимізація процесів обліку та забезпечення автоматизації для зниження
людського фактора та помилок.
Підготовка аналітичних звітів для керівництва та надання рекомендацій щодо
покращення процесів.

Керуюча адміністратор лист. 2024 - бер. 2025
Фітнес студія, Черкаси
Організація та контроль роботи адміністративного персоналу, забезпечення
ефективного виконання завдань.
Координація та контроль за виконанням планових і оперативних завдань.
Управління документообігом, підготовка звітів і ведення внутрішньої документації.
Забезпечення оптимального функціонування студії, організація та контроль роботи
різних підрозділів.
Залучення, навчання та мотивація співробітників, контроль їхньої продуктивності та
розвитку.
Рішення організаційних і адміністративних питань, взаємодія з іншими відділами та
зовнішніми постачальниками послуг.
Підтримка ефективного зв’язку між керівництвом та персоналом.
Управління витратами на адміністративні потреби.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: